Kouř z výfuku.....

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Kouř z výfuku.....

Příspěvek od GooGoo »

Tak jsem si vsim pri jzde po meste kdyz dojedu ke křižovatce tak mi jde z laufu šedomodrej hustej kouř cca 3s pak je zas klid nez dojedu k dalsi krizovatce.... čím pak to může být???
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

spaluje ti to olej
Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta »

jj, Rozumik ... papka olej ...
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo »

:lol: no díky, ale proč? Může to jít přes turbo? Jestli jo jak to přesně poznám??
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ak ide dym len na volnobehu, olej ide skor cez turbo. skus vytocit motor na neutraly do 6000ot a pusti plyn, ak vybafne olejovy dym, je to z turba. Skontroluj ci nie je olej v hadici od turba do klapky a ci nepresakuje cez vyfukovu cast turba von.
No a ak ide olej cez kruzky, tak dym pojde viac menej stale, viac ked je motor pod zatazou. Zmeranie kompresie to vacsinou odhali, zacni tym. V tomto pripade bude mozno aj pretlak v motore, ked pojde vodna para z horuceho motora cez otvor na nalievanie oleja (po vypnuti motora), je to takisto znamka pretlakovania motora cez kruzky.
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo »

Přesne tak, dým jde jen při dojezdu na volnobeh...Kouknu do tech hadic jestli budou znamky oleje. A jak zjistim zda nepresakuje pres vyfukovu cast turba ven??
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo »

Tak ze ted jsem koukal do hadic co vedou od turba ke klapce a nikde není žádná známka "mastnoty" ani primo u turba ani u klapky. Jen kdyz jsem tak smaral prstem vevnitr mel jsem ho jak od saz ale hodne jemně, žádný nános nebo tak...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

v tom pripade pozri pod autom ci neuvidis olej ako presakuje za turbom cez prirubu vyfuku, casto je to vidiet. a skontroluj aj volu kompresora turba rukou. a este otestuj to vytocenie motora.
samozrejme, vzdy je tu moznost ze olej ide cez kruzky,ak nenajdes nic okolo turba a oska nebude mat vole, tak zacni zmeranim kompresie.
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo »

Koukal jsem se i na to prosakovani prirub turba a za turbem nikde znamky prosaknuti.
Měření tlaku jsem chtěl už dávno udělat, snad se k tomu brzo dostanu..... Ale kdo ten motor slyset jak jde tak rikal ze je v poradku a ma kidny chod. Mam oddelanou hadicku odvetravani víka ventilu a kolem ni je sucho, kdyby to tlacilo pres kruhy bylo by vsechno od te hadicky zasvihany olejem.
Naposledy upravil(a) GooGoo dne 03.10.2007, 18:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Ja mel klidny chod motoru a pohodove starty i za studena pri kompresich 7.9 - 8.6
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Odpovědět