Nastaveni u nove lamely?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Nastaveni u nove lamely?

Příspěvek od Mirek » 01.07.2007, 22:04

Dal jsem tu novou spojku co dosla a pedal mi zabira cca ve 3/4 drahy...ale nahore. doraz pedalu je vysroubovanej na max (vic uz draha prodlouzit nejde). Nevim co s tim...nejake rady?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 01.07.2007, 22:24

nemáš nastavené ptredpetie musí sa brúsiť alebo podložiť mekano pošli a nastavíme na spojkovej brzde aj zbrúsime možeme ti popr.odlahčiť zotrvák
nismoo7 sportlinez club Bratislava
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 01.07.2007, 22:34

sem si najivne myslel ze kdyz je to kit (lamela. pritlacak, lozisko), tak ji tam proste dam a jezdim....ona jako funguje...neprokluzuje, ale bere az nahore skoro....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 01.07.2007, 22:44

holt ludia sú kurvy a byznis je biznis....menil si aj nový výtlačný válček?ale pravdepodobne to bude predpetím
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 02.07.2007, 07:21

Neda sa nastavit nahodou aj hlavny spojkovy valec?Ja to mam tak,ze z pedalu mi ide do HSV tycka ktora ma zavit a tam sa da prave nastavovat zaber spojky.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.07.2007, 07:58

Mirek píše:sem si najivne myslel ze kdyz je to kit (lamela. pritlacak, lozisko), tak ji tam proste dam a jezdim....ona jako funguje...neprokluzuje, ale bere az nahore skoro....
mas to len zle nastavene, netreba menit predpetie, to uz vobec nie (to je dane prave tym kitom) , skor si skontroluj spojkovy valec. Mam ten isty kit a zabera normalne.

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 02.07.2007, 13:37

Ale hoši,no tak...Nechte ho žít...Spojka u všch Nissanů s motorem podél je v podstatě na stejném principu,samostavitelná,nic se tam neseřizuje,doraz nad pedálem a závitová tyčka slouží pouze k nastavení tzv nulového bodu,to jest k přesnému odkrytí komunikačního otvoru ve spojkovém válci nahoře,vůle na páce se vymezí sama díky tvaru ložiska a pokud je komunikační otvor odkryt při puštění pedálu,spojka funguje bezchybně,většinou si okurky šroubujou tyčky,našlape se jim válec,a pak se diví,že jim spojka prokluzuje a bere na 2 cm nahoře... :D :D :D pracovní válec spojky na převodovce MUSÍ jít volně zatlačit a pak se po chvíli pružinou uvnitř opět vymezí...Vše jiné je špatně,Amen.

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

Příspěvek od Harryp » 02.07.2007, 13:39

NISMOO7 píše:nemáš nastavené ptredpetie musí sa brúsiť alebo podložiť mekano pošli a nastavíme na spojkovej brzde aj zbrúsime možeme ti popr.odlahčiť zotrvák
nismoo7 sportlinez club Bratislava
Zase to nepřeháněj... :D :D :D :D :D :D :D :wink:

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ...

Příspěvek od Heini » 02.07.2007, 18:35

Harryp píše:Ale hoši,no tak...Nechte ho žít...Spojka u všch Nissanů s motorem podél je v podstatě na stejném principu,samostavitelná,nic se tam neseřizuje,doraz nad pedálem a závitová tyčka slouží pouze k nastavení tzv nulového bodu,to jest k přesnému odkrytí komunikačního otvoru ve spojkovém válci nahoře,vůle na páce se vymezí sama díky tvaru ložiska a pokud je komunikační otvor odkryt při puštění pedálu,spojka funguje bezchybně,většinou si okurky šroubujou tyčky,našlape se jim válec,a pak se diví,že jim spojka prokluzuje a bere na 2 cm nahoře... :D :D :D pracovní válec spojky na převodovce MUSÍ jít volně zatlačit a pak se po chvíli pružinou uvnitř opět vymezí...Vše jiné je špatně,Amen.
Tak to je přesně můj problém co pan Přibyl z Příbramy posral. A nejde to furt jak má.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 02.07.2007, 21:57

ja bych chtel prave takovou spojku...co nejkratsi draha pedalu k on/off....jsem nejak linej slapat na spojku.... :D

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 03.07.2007, 00:43

ok ako chcete tento problém poznám mám som tích kitov.... :lol: ja som to riešil profesionálne a profesionalne tá spojka unguje robta ako chcete s tím nastavením spojjky nič nezlepšiš tak papa
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 06.07.2007, 10:31

tak uz je to ok, diky za pomoc....musel jsem uplne zasroubovat drzacek co je na osce z hlavniho spojkoveho valce. Spojka bere uz dobre, ale vcera sem spechal a slapal tomu..tak mi asi teplem povolila ta trubicka na privod vody do turba.....byla pajena stribrem a to asi nevydrzelo :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů