rady a pomoc - spojazdnenie mojho 200SX-S13

otázky a odpovědi technického rázu
streetman
user
Příspěvky: 41
Registrován: 14.06.2007, 14:49

rady a pomoc - spojazdnenie mojho 200SX-S13

Příspěvek od streetman » 17.06.2007, 17:03

Zdarec, takze konecne sa mi podarilo prihlasit na 200sx forum, ako mi kopec chalanov radilo ci uz z drift-fora alebo tks.
Tento prispevok som si zriadil, lebo budem potrebovat kopec rad okolo skladania a rozoberania mojej s13, a aby som nemusel vzdy zriadovat novy prispevok (ak som si ho mal zriadit niekde inde tak mi ho tam adminaci prehodte a pls message nech viem kde mi zmyzol prispevok)

troska o mojom afte: zriadil som si ho pred cca dvoma tyzdnami, tahalo sa to pekny mesiac pokial sa dalo prihlasit, stalo ma to kopec penazi a neake tie sediny navyse ale chcel som si splnit sen tak si ho plnim. auto stalo cca dva roky, takze sme nalialy olej chvilu pockali, pretocili ho cca 8 ot a potom po hodine natocili, auto naskocilo na brng a bez problemov - co som kukal jak puk. kasna je ok az na koroziu podbehu za vodicovymi dverami a laveho nosnika pri kolese ale na vyvarku to zatial nevyzera, aha a pukance v okoli celneho skla.

takze auto som zacal rozoberat, bohuzial mam na to cas len po vikendoch takze to ide celkom pomaly: zatial je vonku komplet zadna cast interieru a podarilo sa mi zhodit turbo, strhol som jeden srub na casti na ktorej je lambda. kkt ktory mal toto auto predomnou odpojil turbo od oleja a vody, vybral z neho lopatky vrtule... inak bol to pekny porod, neviem ako to budem nahadzovat naspet... poprosim niekoho kto ma vonku motor alebo dokaze odfotit hadice ktore maju ist a kade do turba (hlavne voda a olej) nech mi to cvakne a posle foto, lebo mam teraz problem, neviem najst ani vstupy ani vystupy, zrejme to neakym sposobom zaslepili...

vcera som sa rozohodol ze vyberiem motor von, nakolko tecie gufero...

pripajam aj neake obrazky... Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
potencialny kupujuci :P

streetman
user
Příspěvky: 41
Registrován: 14.06.2007, 14:49

Příspěvek od streetman » 17.06.2007, 17:08

mam na ruke sr20det, rozmyslam ze ho pojdem pozriet, je komplet motor+prevodovka+kabelaz+ riadiaca jednotka, zvladnem vymenu aj v beznych podmienkach? na co by som si mal dat pozor?

- totiz vazne uvazujem nad tym motrom, lebo ked vydim kolko investicii bude chciet henten stary tak sa mi vlasy jezia...
potencialny kupujuci :P

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wori » 17.06.2007, 19:24

Cavko, aj ja som chcel kupit to auto, ale mal som uz dojednane ine tak som ho nezobral. Clovek co ho mal, ho ospevoval no podla toho co pises, tak nie je az v takom super stave ako sa zda. No prajem vela uspechov, ja ti odpoducam urobit stary motor ako kupovat druhy, lebo ten casom budes musiet aj tak spravit. Ja robim tiez generalku este som sa nevozil, iba na lane :cry: . Vela uspechov
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 17.06.2007, 22:10

no tak vitaj medzi nami :)

prva rada: stiahni si manual... je tam skoro vsetko :)

druha: pouzi vyhladavnie na fore, swap sr20det tu uz bol moc krat rozoberany... :wink: vela zdaru
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 17.06.2007, 23:58

no nic se stavim asi na tu kavu dame rec o aute a neco vymyslime :D

Uživatelský avatar
BAKALAKA
user
Příspěvky: 82
Registrován: 23.09.2006, 07:29
Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom

Příspěvek od BAKALAKA » 18.06.2007, 06:09

Zdravim ta 8)

Ako napisal wori, nejlepsie je zgeneralkovat povodny motor, ked si das zalezat, budes mat istotu.Na tomto fore najdes vsetky potrebne informacie.
Inak zhruba pred dvoma rokmi ked som sa rozhodol pre sxko, som skoro kupil tuto karu, ale ma odradil pomer stav a cena, turbo ko, chod motora dost nekultivovany a podla celkoveho dojmu bol majitel fest buran.
Vela zdaru :)
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.06.2007, 06:40

BAKALAKA píše:Zdravim ta 8)

Ako napisal wori, nejlepsie je zgeneralkovat povodny motor, ked si das zalezat, budes mat istotu.Na tomto fore najdes vsetky potrebne informacie.
Inak zhruba pred dvoma rokmi ked som sa rozhodol pre sxko, som skoro kupil tuto karu, ale ma odradil pomer stav a cena, turbo ko, chod motora dost nekultivovany a podla celkoveho dojmu bol majitel fest buran.
Vela zdaru :)
Tim bych si tak jistej nebyl kdyz muze mit SR20DET....i vzhledem k financim...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
BAKALAKA
user
Příspěvky: 82
Registrován: 23.09.2006, 07:29
Bydliště: SR Lubina-sedlač pri Novom Meste nad Váhom

Příspěvek od BAKALAKA » 18.06.2007, 06:44

Mirek píše:
BAKALAKA píše:Zdravim ta 8)

Ako napisal wori, nejlepsie je zgeneralkovat povodny motor, ked si das zalezat, budes mat istotu.Na tomto fore najdes vsetky potrebne informacie.
Inak zhruba pred dvoma rokmi ked som sa rozhodol pre sxko, som skoro kupil tuto karu, ale ma odradil pomer stav a cena, turbo ko, chod motora dost nekultivovany a podla celkoveho dojmu bol majitel fest buran.
Vela zdaru :)
Tim bych si tak jistej nebyl kdyz muze mit SR20DET....i vzhledem k financim...
... SR20DET je urcite dobra volba, len aby nekupil nejaky srotovnik 8)
91 black S13 - po vlastnorucnej GO motora, .. a dokonca funguje + Stage1

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 18.06.2007, 06:45

ja bych tam narval to srko jo a za ti prachy co ho muzes mit nemas ani podelanou go motoru na tom co mas

streetman
user
Příspěvky: 41
Registrován: 14.06.2007, 14:49

Příspěvek od streetman » 19.06.2007, 07:53

dakujem za uvytanie, skusim vyhladavanie, ale zatial to nie je az take aktualne, stale cakam kedy budem moct ist motor pozriet, ale ked sa mi bude pozdavat urcite ho radsej vezmem ako go stareho...
ja som chcel sx a u nas sa za tie peniaze neda nic kupit tak som zobral co bolo, stiahol som ho este z ceny takze to nebolo az take hrozne...
mam druhe turbo, len stale nemam hadice, chcem ho nahodit skusobne a ked sa to motoru nebude pacit tak pojde do smeti...
potencialny kupujuci :P

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.06.2007, 08:07

Odkial si?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

streetman
user
Příspěvky: 41
Registrován: 14.06.2007, 14:49

Příspěvek od streetman » 19.06.2007, 09:21

Bratislava
potencialny kupujuci :P

streetman
user
Příspěvky: 41
Registrován: 14.06.2007, 14:49

Příspěvek od streetman » 20.06.2007, 12:07

takze do konca tyzdna by som mal mat ok turbo, hadice mam v rieseni co je celkom pozitivne...
motor sa mi nepodarilo zatial ist pozriet, stale cakam, hrozne...

chalani mam tam vyfuk v hroznom stave, rozmyslam ze si dam spravit nerezovy od turba iba z rezonatorom a koncovim tlmicom (bude to lacnejsie ako keby som kupoval origos casti) nebude mat vplyv ked sa znizi tlak vo vyfukovom potrubi ako u nepreplnovanych motorov na strate vykonu?

a tak isto chcem riesit IC dopredu naporovy, su neake odporucania?
potencialny kupujuci :P

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 20.06.2007, 12:12

Cim priechodnejsi vyfuk,tym lepsie.
Ziadne protitlaky znamenaju u turbo motora vacsi vykon-presne naopak ako u atmosferickeho motora.
FMIC-IC v narazniku je urcite super a tiez prida nejake tie koniky-citelne. :D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.06.2007, 12:29

je to kompletny clanok ohladom vyfukov v sekcii navody.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 hostů