Vonoběh

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Vonoběh

Příspěvek od Nyci » 27.05.2007, 11:13

Když nastartuju tak to i za studen drží tak 500-800 rpm. Když to vytočím tak se to někdy zakucká ale od 1500rpm to letí krásně. Pokud pustím plyn tak to klesna tak na 300 rpm a srovná. Někdy to uplně chcípne. Mohl by to být AR jestli jo jak se pozná že funguje??
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 27.05.2007, 11:45

kdyz ho zahrejes tak se zavre

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vonoběh

Příspěvek od kenivruh » 28.05.2007, 12:51

Nyci píše:Když nastartuju tak to i za studen drží tak 500-800 rpm. Když to vytočím tak se to někdy zakucká ale od 1500rpm to letí krásně. Pokud pustím plyn tak to klesna tak na 300 rpm a srovná. Někdy to uplně chcípne. Mohl by to být AR jestli jo jak se pozná že funguje??
Vyskusaj nastavit AAC podla servisneho manualu. Odpoj ovladanie AAC a nastav volnobeh pomocou srobu. EF&EC26
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.05.2007, 12:55

mrkni na podtlakovy hadicky, popripade netesnost sani a pak ten AAC ventil
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Příspěvek od Nyci » 30.05.2007, 22:21

Tak volnoběh jsem nastavil tím šroubem. ale je tu další problém jak jsem tohle udělal začalo to při větším sešlápnutí plynu jakoby rychle střílet do vejfuku. Když po volím tak to zas jede. Ale jen do 5000 pak to střílí i když nemám nohu na plynu. zejtra kouknu na nastavení vačky. Svíčky jsme měnil. Původní byly černý (teče turbo)
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 30.05.2007, 23:48

chyta ti niekde falosny vzduch cez hadice mne to delalo tiez

moja rec

Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Příspěvek od Nyci » 05.06.2007, 17:46

Tak jsem na tom našel že byl posunutej rozvoďák o jeden zoubek na vejfukový vačce. odvírala dřív. Teď to vypadá ma špatnou lambdu. Když je tam zapojená tak se to stále dusí a nejde to do otáček. A když ji odpojím tak to jde tak to 4 docela svižně. Jak se dá změřit??
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů