Nastavení škrtícím klapky??

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Nastavení škrtícím klapky??

Příspěvek od GooGoo » 20.05.2007, 16:01

Nemate nekdo navod jak nastavit skrtici klapku??

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 20.05.2007, 16:10

co tam chces nastavovat ???,, ona musibyt zavreta a obtok vzduchu na vonobech je riadenyniecim inym .aky masmotor??????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 20.05.2007, 16:27

nemyslel snímač klapky?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 20.05.2007, 20:46

Jak snímač tak klapku... ta klapka ma serizovaci doraz. Jedna se o motor 200SX 1.8T rv.90

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 20.05.2007, 22:17

ca18det klabka je zavreta a snimac nastvis snadno a nemas tam risku??????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 21.05.2007, 05:15

Jsi si jisty ze ma byt uplne zavrena?? To by pak nesel volnobeh, kdyz tam neni zadny krokovy motorek co by ji nastavoval.... Ryska pro nastaveni snimace tam zadna neni :?

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 21.05.2007, 05:22

Urcite zavrena.
Na volnobeh sluzi iny ventyl ktory je priamo na sani.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 21.05.2007, 06:24

multimetr..napíchnout ty dva použité kontakty na snímači, v zavřené poloze musí být zkrat, při pohybu otevření musí zktrat rozpojit,.. a to při pohybu opravdu malém .. to znamená že jakmile pohneš s klapkou do otevřené polohy zkrat zmizí..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 21.05.2007, 14:49

Jasně, tak ted nastavim klapku dorazem tak aby byla zavrena, potom snimac dle meraku... to je v pohode. A kde najdu ten ventil co ridi volnobeh??

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.05.2007, 19:02

jeden ventil je AAC valve a to je víceméně sytič a druhý ventil A/R regulátor a ten řídí obtok vzduchu okolo klapky

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 22.05.2007, 09:09

NA 300 SOM ICH NASTAVOVAL 3 HOD S MIKROMETROM 5 DORAZOV 2 KLAPKY A K TOMU SYNCHRONIZÁCIA A NAKONIEC THROTTLE SENSOR AKO PIKOŠKA :-D ,NA TO TREBA MAŤ NERVY :lol:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 22.05.2007, 15:14

No ale 300 to ma uplne jinak jak 200 ne??

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 22.05.2007, 22:47

ÁNO ,ALE MUSÍŠ NASTAVIŤ TIEŽ NULOVÝ ODTRH KLAPKY,DORAZ,SKONTROLOVAŤ TESNOSŤ PODTLAKOVÉHO SYSTÉMU HADIČKY A POD.A NAKONIEC ŠTELUJEŠ OTÁČKY CEZ AAC ŠRÓBOM,VŠETKO SA VYKONÁVA PRI ZOHRIATOM MOTORE NA PREVÁDZKOVÚ TEPLOTU/A SAMOZREJME Ako prvé vyšistit klapku stači ti tech .benz alebo čistič na handričku a poutierať dočista teleso okolo klapky ,kde dosadá a klapku pokial sa dostaneš s prstom-hrany len si špinou nezapchaj podtlakové kanáliky pred a za klapkou zdar
Z-Club Bratislava

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů