Vacky SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 02.05.2007, 14:40

street.racer píše:
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
To by se nemělo stát, pokud dáš solid pivots a uděláš správně vůli ventilů...
jj ale to pak delas kazdejch 3tis km...myslim to vymezovani vuli...

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 02.05.2007, 14:43

Hynek píše:
Gerox píše:rocker arm stopper...

...to mam taky...ale uz jsem cetl o pripadech kdy prave ten rocker arm stopper znicil to vahadlo prave tim ze ho "nepovolilo" nekam vyskocit...cili to je taky otazka....

mam vse na prodej i s ECU...ale to asi nebubde tva cenova kategorie... :wink:
vačky na SR20DE jsou předpokládam jiní než na DET
pokud jsou stejný možná budu mít zájem
nesjou stejny pokud vim...

...ja to mam na prodej v sade s ECU jinak nee...

256-ky od tomei +Tomei ECU stage 2 = 330 ps pri 1.2baru
(samozrejme je k tomu treba i vstryky a Z32 AFM a cerpadlo)

cenu nebudu psat... 8)

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 02.05.2007, 19:37

mě by zajímalo proč by SR20DET měl jít do kytek, když otevřu sání dám pryč restriktor a mám otevřenej vejfuk jak psal street.racer??

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 02.05.2007, 20:21

pac kolem 0,8-0,9 baru...to zacne byt chudy...jeden clen ze zdejsiho fora si takhle ten motor oddelal...

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 02.05.2007, 20:22

URCITE NEPASUJE VACKA SR20DE DO SR20DET MYSLIM TIM TAK JAK TO JE U CA18DET A CA18DE?????????????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 02.05.2007, 21:33

Mirek píše:
street.racer píše:Určitě doporučuju min. udělat korekci paliva (alespoň blbým S-AFCčkem) při použití jakékoliv aftermarket vačky. Zrovna ohledně vačky 256st. na SR20DET od HKS jsem četl takový test, že to dali na sériový motor a podle detonačních čidel a A/F by to ten motor moc dlouho nevydržel. Co se týče vahadel rozhodně koupit min. nové (popř. nechat provést MoS2 shot na povrch kde se tře o vačku) či rovnou lepší od NAPRECu. Každopádně u SR20DET bacha, stačí otevřít sání, vyhodit cat a restriktor a motor jde do kytek.
Jak do kytek? smes? nebo co se deje? pac mam filtr KN.....restriktor je taky pryc.....a vyfuk komplet pruchozi
Jojo prislis chuda smes...

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 02.05.2007, 21:43

slik85 píše:URCITE NEPASUJE VACKA SR20DE DO SR20DET MYSLIM TIM TAK JAK TO JE U CA18DET A CA18DE?????????????
pasuje, ale jen ty starsi - ty z novejsich sr20de (vsechny primery p11) nepasuji

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.05.2007, 06:27

Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch

To je fuk..jak na tu korekci paliva?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 03.05.2007, 06:34

Mirek píše:Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch

To je fuk..jak na tu korekci paliva?
Do urcitych mezi ano, ale jakmile zpruchodnis vyfuk, sani a vyndas restriktor, tak to uz nestiha davat korektni smes. Nevim jestli na to prodava nekdo nejaky "čipy", ale rozhodne bude stacit zarizeni typu S-AFC II.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.05.2007, 06:37

a je nejaky "jednoduchy zpusob" jak zjistit jestli mam pri soucasne konfiguraci chudou smes?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 03.05.2007, 06:56

nemusis sa chudobnej zmesi vobec bat. seriova ECU ma funkciu zvanu fuelcut, ktora vypne privod paliva, akonahle AFM prekroci urcity max. vystup. Vystup AFM je dany mnozstvom vzduchu, ktory cez neho prejde a to je adekvatne tlaku turba, restrikciam motora (sanie, vyfuk), a a jeho otackam. Tento max. vystup je adekvatny BEZPECNEJ dobe otvorenia vstrekovacov. Da sa povedat, ze so seriovou ECU ti chudobna zmes nehrozi v nijakom pripade (samozrejme ak je vsetko funkcne). Ako to mohlo vobec streeta napadnut :roll: A ty na to hned skocis...Co si este v zivote nevidel S14 s upravenym sanim, vyfukom atd...Pozri sa na Nizzmovu napr....Cela debata o chudobnej zmesi kvoli saniu ci vyfuku je pri seriovej ECU uplne zbytocna, hlavne ak je tlak turba seriovy.

Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.05.2007, 07:07

street.racer píše:
Mirek píše:Sem mel za to ze kdyz zvednu tlak, musi projit vic vzduchu pres vahu a motor si zachovava pomer palivo/vvzduch

To je fuk..jak na tu korekci paliva?
Do urcitych mezi ano, ale jakmile zpruchodnis vyfuk, sani a vyndas restriktor, tak to uz nestiha davat korektni smes. Nevim jestli na to prodava nekdo nejaky "čipy", ale rozhodne bude stacit zarizeni typu S-AFC II.
:?:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 03.05.2007, 07:59

raddy píše:nemusis sa chudobnej zmesi vobec bat. seriova ECU ma funkciu zvanu fuelcut, ktora vypne privod paliva, akonahle AFM prekroci urcity max. vystup. Vystup AFM je dany mnozstvom vzduchu, ktory cez neho prejde a to je adekvatne tlaku turba, restrikciam motora (sanie, vyfuk), a a jeho otackam. Tento max. vystup je adekvatny BEZPECNEJ dobe otvorenia vstrekovacov. Da sa povedat, ze so seriovou ECU ti chudobna zmes nehrozi v nijakom pripade (samozrejme ak je vsetko funkcne). Ako to mohlo vobec streeta napadnut :roll: A ty na to hned skocis...Co si este v zivote nevidel S14 s upravenym sanim, vyfukom atd...Pozri sa na Nizzmovu napr....Cela debata o chudobnej zmesi kvoli saniu ci vyfuku je pri seriovej ECU uplne zbytocna, hlavne ak je tlak turba seriovy.

Ak nie je tlak turba seriovy, tak tam nema co hladat ani seriova ECU. Avsak pri povodnom tlaku zmena vyfuku, sania ci inych restrikcii bohatost zmesi nema preco ovplyvnit. Okruh AFM-ECU-VSTREKY-FUELCUT je uzavrety system.
raddy teraz s tebou nesuhlasim...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 03.05.2007, 10:22

Preco?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 03.05.2007, 10:38

pretoze to nie je uplne pravda...pri zmene restrikcii sania a vyfuku ti tlak neostava stejny...s bc mozno ano ale podla ma aj tak tam bude viac vzduchu...co po dosaiahnuti urcitej urovne uz jednotka nedokaze osetrit... kvoli max prietoku trysiek...

..."lahkou upravou" = vymena hadicky na WG ti zdvihne tlak a samo sebou aj mnozstvo vzduchu az nekam k urovni 1.0 bar co uz jednotka proste nepoberie...

...viem, na Vasich autach vsetko funguje aj ked teoria hovori nieco ine...:D ale na S14 toto dlhodobo vedie k odrovnaniu motoru...myslim ze ESO (mistni clen) sve auto prave takhle oddelal...jezdil sprinty na skoro 1 bar a auto nevydrzalo sezonu...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů