Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 13.02.2007, 11:46

Ja neviem ale stejny problem som mal aj ja a bolo to tou spatnou kostrou. Ja by som to skusil premerat ci je to ok. Autu sa startovalo ako sa mu chcelo a bolo to preto ze ta kostra pri nejakem narazu odskocila a pak to neslo alebo naopak islo. Tiez sme vsetko kontrolovali svicky menili ten power transistor ale nepomohlo to.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 13.02.2007, 12:27

fpr mam stale seriovo zapojeni.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 13.02.2007, 15:24

Chlapi tak už to jezdí :hello1: :iroc:
Co jsem potřeboval od vás slyšet, bylo:
"Vyndej pojistku od palivové pumpy a zkus nastartovat. Až to po nastartování zdechne, dej pojistku zpátky a zkus zase nastartovat".
Toť vše, teď už to startuje jedna radost.
Našel jsem to na anglickém SXOC fóru.

Vás bych chtěl poprosit jestli byste napsali co si myslíte že byl tedy za problém, resp. jaký význam mělo to startování bez pojistky. Díky moc všem.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 15:27

Peca píše:Chlapi tak už to jezdí :hello1: :iroc:
Co jsem potřeboval od vás slyšet, bylo:
"Vyndej pojistku od palivové pumpy a zkus nastartovat. Až to po nastartování zdechne, dej pojistku zpátky a zkus zase nastartovat".
Toť vše, teď už to startuje jedna radost.
Našel jsem to na anglickém SXOC fóru.

Vás bych chtěl poprosit jestli byste napsali co si myslíte že byl tedy za problém, resp. jaký význam mělo to startování bez pojistky. Díky moc všem.
No jedine, ze bol presaty benzinom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 13.02.2007, 15:28

Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 15:31

Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
Nebezi palivova pumpa a takisto je odpojeny "sytic" (air regulator).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 13.02.2007, 15:40

Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
No stane sa to,ze sa ten prebitocny benzin ktory je vo valcoch spali a pumpa tam zbitocne nedava novy benzin.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 16:04

buky300zx píše:
Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
No stane sa to,ze sa ten prebitocny benzin ktory je vo valcoch spali a pumpa tam zbitocne nedava novy benzin.
Akurat mi nejde do hlavy, ze ked to auto stalo napr. cez noc tak ten benzin sa mal aj tak vyparit sam, benzin je predsa dost prchavy.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 13.02.2007, 19:01

kenivruh píše:
buky300zx píše:
Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
No stane sa to,ze sa ten prebitocny benzin ktory je vo valcoch spali a pumpa tam zbitocne nedava novy benzin.
Akurat mi nejde do hlavy, ze ked to auto stalo napr. cez noc tak ten benzin sa mal aj tak vyparit sam, benzin je predsa dost prchavy.
To prave taky nechapu, jak se to mohlo uchlastat. na starou baterku jsem to tocil jen 1x a po instalaci nove uz to neslo. Ale fakt je ten ze kdyz to delsi dobu stalo tak to pak aspon skytlo....
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 13.02.2007, 19:07

staci aby sa sviecky zamocili raz a uz nebudu dobre palit a to len urychly ich zanesenie...start bez poistky sa pouziva kvoli odstraneniu benzinu z valcov a osusenie sviecok.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 13.02.2007, 19:39

raddy píše:staci aby sa sviecky zamocili raz a uz nebudu dobre palit a to len urychly ich zanesenie...start bez poistky sa pouziva kvoli odstraneniu benzinu z valcov a osusenie sviecok.
Takze myslis ze mam radsi koupit NGK i kdyz ted uz to startuje v pohode?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.02.2007, 19:40

jo ale o stupen studenější,než v manuálu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 13.02.2007, 21:38

blázen píše:jo ale o stupen studenější,než v manuálu
OK. Jo a to jsou platinové že? Resp kdyžtak napište někdo přesný typ...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 13.02.2007, 21:52

Peca píše:
blázen píše:jo ale o stupen studenější,než v manuálu
OK. Jo a to jsou platinové že? Resp kdyžtak napište někdo přesný typ...
Vykasli sa na platinove. Kup normalne medene BCPR7ES-11. Platinove sa pouzivaju len kvoli katalyzatoru (no a aj preto, ze dlhsie vydrzia, ale kto potrebuje nieco take :)).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.02.2007, 12:06

hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 hostů