Budik

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 09:55

raddy píše:redukcia je pripojena na mieste serioveho cidla tlaku pre kontrolku. olejovu pumpu mam tu co bola v aute, ponevadz jej nic nechyba....
A este mi povedz aky olej pouzivas. Ten tvoj tlak na volnobeh ma nici :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 09:58

raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.
Obrázek

Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost :()

Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 30.01.2007, 09:59

kenivruh píše:
howado píše:no zatim mam jen Autometer Ultra-Lite 2 1/16" Mech. Gauge Boost 35 PSI 4304 http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./gauges/
Hmmm a ako merias vakuum ? :)
Tenhle vákuum neměří, mam ho připojenej přimo k turbu a měřim jen tlak. Dál měřim tlak a vákuum v sání za klapkou přes Blitz Silver Duel Turbo Timer. :wink: http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./turbo%20timer/

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 10:01

howado píše:
kenivruh píše:
howado píše:no zatim mam jen Autometer Ultra-Lite 2 1/16" Mech. Gauge Boost 35 PSI 4304 http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./gauges/
Hmmm a ako merias vakuum ? :)
Tenhle vákuum neměří, mam ho připojenej přimo k turbu a měřim jen tlak. Dál měřim tlak a vákuum v sání za klapkou přes Blitz Silver Duel Turbo Timer. :wink: http://200sx.kasik.name/galerie/?dir=./turbo%20timer/
Aspon ze tak 8)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2007, 10:06

kenivruh píše:
raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.
Obrázek

Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost :()

Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.

autometer pouziva ine zapojenie, spolahlivy a klasicky kuzel dotiahnuty matkou 8)

moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....olej mam polosynt. 10W40.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 10:09

raddy píše:
kenivruh píše:
raddy píše:mozem odporucit autometer mechanicky.
Mechanicky je dobry, ale neodporucam ho kvoli tomu ako sa uchytava hadicka.

Ked to budes musiet rozobrat, tak ten "compression ring" moze byt zdeformovany a uz nejde velmi pouzit (vlastna skusenost :()

Keby sa dal niekde zohnat, tak je to pohode, ale u nas asi ziadna sanca.

autometer pouziva ine zapojenie, spolahlivy a klasicky kuzel dotiahnuty matkou 8)

moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....olej mam polosynt. 10W40.
Ja mam taky isty ako ty, takze viem ako je dotiahnuty 8) Je to ako na tom obrazku len tam neni medena trubka, ale nylonova hadicka.

Na hadicku das matku, potom hentu "ferrule"Obrázek, natlacis to na cidlo (budik) a dotiahnes matku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 10:12

raddy píše:moj tlak na volnobeh nie je nic extra, kedze mam starsi typ olejovej pumpy, mam uplne beznych 18-20psi....
Ze vraj nic extra :) V manuale je napisane cca 11 PSI. Ja bohuzial uz nemam ani tych 11 PSI, ked je zohriaty, takze to asi chce novu pumpu :(
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 30.01.2007, 10:59

kenivruh píše:
Kavas píše:a muzes neco doporucit?
Pozri summitracing.com. Ti nejaku objednam, ked chces.

Elektricke:
http://store.summitracing.com/egnsearch ... %7C0#rstop

Niektore maju aj senzor, niektore musis este dokupit.

Mechanicke:
http://store.summitracing.com/egnsearch ... yPrice%7C0

Z vlastnej skusenosti doporucujem elektricke (pozor snimac je dost siroky).
No tento mesiac to nebude ale urcite by som potom nejake objednal. A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 30.01.2007, 11:02

Kavas píše:A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
:puke: No ale teraz vazne. Ja som ich nemal takze neviem :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 30.01.2007, 11:11

kenivruh píše:
Kavas píše:A co tie budiky s autostylu tie nejsu dobre?
:puke: No ale teraz vazne. Ja som ich nemal takze neviem :)
mne sa libi tyto http://www.autodoplnky.cz/sys.php?actio ... javascript ale uz mi hovorili ze jsou spatne citelne cez den. No uvidime najprv musim splasit nejake prachy a pak sa rozhodnem.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 30.01.2007, 11:37

Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 30.01.2007, 11:46

buky300zx píše:Co tieto?
forum/viewtopic.php?t=8029
Uz som na ne pozeral ale neni to co si predstavujem. Keby boli cerne tak by boly dobre. :D

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 30.01.2007, 11:50

Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kavas
user
Příspěvky: 143
Registrován: 17.11.2005, 15:10
Bydliště: Holic

Příspěvek od Kavas » 30.01.2007, 11:57

Hmmm zajimave ale ja chcem tri budiky tlak turba + oleja a teplota oleja. toto bolo take neprehledne. Chcem to dat namiesto toho stredoveho vetraku.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.01.2007, 21:18

jenom aby ten malý tlak oleje nepojebal šály, ale není úplně nejnižší, tak snad se tomu nic nestane

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 103 hostů