S14 - motor

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.01.2007, 11:18

Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
pro mě třeba nemožné a můžu to zkoušet měsíc dokola
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.01.2007, 12:15

len poznamka, najlepsia trakcia v zmysle pohybu auta vpred je pri miernom preklze kolies, udava sa okolo 10% preklz.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.01.2007, 12:25

raddy píše:len poznamka, najlepsia trakcia v zmysle pohybu auta vpred je pri miernom preklze kolies, udava sa okolo 10% preklz.
Tiez som to niekde cital.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 18.01.2007, 12:26

Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 18.01.2007, 13:09

nizzmo píše:
Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
no neviem...

co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...

Nissan 200 SX S13 1.8 turbo 16V

třídvéřové kupé s uspořádáním sedadel 2+2

• motor vpředu
• pohon zadních kol
• řadový čtyřválec
• rozvod 2 x OHC
• objem 1809 cm³ (vrtání 83 mm a zdvih 83,6 mm, komprese 8,5)
• přeplňování turbodmychadlem Garrett T25 @ 0.7b*
• výkon - 124 kW (170 PS)*
• točivý moment - 224 Nm*
• litrový výkon - 94 PS*
• výkon na 1 tunu - 142 PS*
• pětistupňová převodovka
• rozvor 2475 mm
• hmotnost 1220 kg
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.01.2007, 13:23

pastynko píše:
nizzmo píše:
Láďa z UDC píše:ale je to možné, ba dokonce se dá zajet ještě lepší čas.
musíš se rozjet co neprudčeji, ale bez zbytečnýho prohrabování kol!!
Ikdyž se tomu úplně nevyhneš, ale jde to omezit, ale chce to taky trochu tréning. já zajel se sériovou S14kou pod 7,5s vždy. a udávaný zrychlení výrobcem je právě 7,5s.... :wink:
No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
no neviem...

co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
...
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
Ja pozeram tutok http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=13248

Tych 6.8s u S13 jedine v jap verzii z SR20DET.CA18DET urcite nie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko » 18.01.2007, 13:29

kenivruh píše:
pastynko píše:
nizzmo píše: No ale ako ja viem, tak seriova s14 ma zrychlenie 6,9s. 7,5s ma s13.
Tu to najdes: http://web.200sx.nu/English/ombilarna/Modellinfo.asp
no neviem...

co povies na toto ??? je to priamo s tejto stranky...
...
• maximální rychlost 225 km/h*
• zrychlení 0 - 100 km/h - 6.8 s*
Ja pozeram tutok http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=13248

Tych 6.8s u S13 jedine v jap verzii z SR20DET.CA18DET urcite nie.
tak to potom treba upravit na uvodnej stranke v sekcii TECHNIKA :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 18.01.2007, 13:59

co vim tak UDC maji nebo meli S14 s automatem ne? 7.5 neni s manualem?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 18.01.2007, 14:14

7,5s by mohlo byt s automatom. To je pravda.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 18.01.2007, 15:19

Co já zatím četl tak s 13 má papírově lepší zrychlení ale horší rychlost ale taky je fakt že ůdaje jsou všude jiné a mimo toho má 200sx měla v origo techničáku 1200Kg misto 1300 takže pak by bylo zrychlení určitě o nižšší. 8)
No a s tím prohrábnutím jde prej vypočítat jakej má být trakční prokluz pro max zrychlení říkla mi to kámoš a ten to slyšel od kámoše tak bůh ví ale prej se to vypočítává pomoci poloměru kola , odporu k povrchu , ojetá vzdálenost na otáčku atd atd. Ale já když jsem tak nějak aktivněji sprintoval s hondou prelude jsem taky nejlepšího výkonu dosáhl když jse mi kola mírně protáčeli.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 18.01.2007, 15:42

s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.01.2007, 17:16

blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2 :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.01.2007, 17:18

myslim ze ked sa clovek neboji o spojku, tak je cca 6s uplne realnych aj na seriovke....

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.01.2007, 17:19

raddy píše:myslim ze ked sa clovek neboji o spojku, tak je cca 6s uplne realnych aj na seriovke....
Tak to bych se hádal...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 18.01.2007, 17:20

Peca píše:
blázen píše:s13 má 7,5 v serii,..otázkou je ...proč to nechávat v serii,.. STAGE1 se vším dobře udělaným potřebným to zvládne za 6s ...
u S14 má někdo zvedlej tlak na T28? ako to jede?
Jsi si jistý s tou stage1 a 6 sekundama?? Já to mám za 6s se stage 2 :(
No ono taky zalezi na stavu motoru a taky mezikusem mezi sedackou a volantem... :)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů