olejové čerpadlo

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 14.12.2006, 10:24

blázen píše:
adner píše:kupte si high volume pumpu od Togy a máte po starostech-270 dollars
bližší info? link?
http://www.importperformanceparts.net/i ... issan.html

OPD27-HV model pre CA16DE a CA18DE.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 14.01.2007, 18:00

blázen píše:tak tak kulaté zuby mělo to starší, ostré to mladší
je to opravdu tak?? měl sem teď rozebraný 3 motory a na autě z 89 bylo s ostrejma zubama a na 91 s kulatejma,

,který je lepší ???
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.01.2007, 20:39

já věřím víc tomu s těma kulatýma, ale funkci splní asi oboje
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.01.2007, 22:49

Hynek píše:
blázen píše:tak tak kulaté zuby mělo to starší, ostré to mladší
je to opravdu tak?? měl sem teď rozebraný 3 motory a na autě z 89 bylo s ostrejma zubama a na 91 s kulatejma,

,který je lepší ???
já to samý hynku, proto jsem to napsal, jak jsem to napsal, ale dohadovat se nebudu, já si to odvodil, podle toho co jsem rozebral, ale kde je pravda nevím

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 14.01.2007, 23:23

Teoreticky by mělo být novější to kulozubaté-trochoidní,protože na rozdíl od toho špičohodnězubatého(srpkové),umí dosáhnout vyšších tlaků už od volnoběžných otáček.

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Al3x » 15.01.2007, 17:54

vzhledem k tomu co mi blázen bonzl o generálce motoru mýho auta kterou dělal předchozí majitel jsem hledal něco ohledně olejových čarpadel a našel jsem starej příspěvek
forum/viewtopic.php?t=1049&postdays=0&p ... u&start=30

z příspěvku:
"kolik z vas vedelo,ze byly na dvoukilech dva druhy cerpadel?Pouze jednokomorova tlaci neco malo prez 4bary,kdezto dvoukomorova ma 5,5baru prepousteci ventil..."

na tom odkazu na high volume pumpu je jen ca18de bude to pro det to stejný? :roll:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.01.2007, 09:18

Al3x píše:vzhledem k tomu co mi blázen bonzl o generálce motoru mýho auta kterou dělal předchozí majitel jsem hledal něco ohledně olejových čarpadel a našel jsem starej příspěvek
forum/viewtopic.php?t=1049&postdays=0&p ... u&start=30

z příspěvku:
"kolik z vas vedelo,ze byly na dvoukilech dva druhy cerpadel?Pouze jednokomorova tlaci neco malo prez 4bary,kdezto dvoukomorova ma 5,5baru prepousteci ventil..."

na tom odkazu na high volume pumpu je jen ca18de bude to pro det to stejný? :roll:
Uplne. Teda aspon seriove pumpy maju rovnake cislo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 16.01.2007, 09:50

Ptal jsem s eTabooa na TOGA pumpy a dost je pomluvil, respektive řekl že je bere také ale :

1) nijak se neliší výkonem od seriových
2) bere je jen pro to, že je to dobrej základ na stavbu vlastní pumpy - je to pro nej levnej housing, vnitřnosti z toho vyhazuje protože životnost je o ničem...

Každopádně pumpy Toga také vozím pokud bude zájem, z pordeje jsem je nestáhnul.
Jinak jste si jistí že CA18DE a DET mají pumpu shodnou ??
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.01.2007, 09:58

Idaho píše:Ptal jsem s eTabooa na TOGA pumpy a dost je pomluvil, respektive řekl že je bere také ale :

1) nijak se neliší výkonem od seriových
2) bere je jen pro to, že je to dobrej základ na stavbu vlastní pumpy - je to pro nej levnej housing, vnitřnosti z toho vyhazuje protože životnost je o ničem...

Každopádně pumpy Toga také vozím pokud bude zájem, z pordeje jsem je nestáhnul.
Jinak jste si jistí že CA18DE a DET mají pumpu shodnou ??
Seriove cisla pump su rovnake. Kto ma FAST nech si pozrie.

Cislo pre CA18DET 15010-35F00 resp. 15010-35F01, ked to pozries tu http://www.trademotion.com/partlocator/ ... eid=214252 , tak ti najde, ze je pre CA16D a CA18DE aj to len preto, ze CA18DET sa v USA nepredavala.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.01.2007, 10:07

Idaho píše: Každopádně pumpy Toga také vozím pokud bude zájem, z prodeje jsem je nestáhnul.
Za kolko je ta toga ? A za kolko seriova ? Dik.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 16.01.2007, 11:01

kenivruh píše:
Idaho píše: Každopádně pumpy Toga také vozím pokud bude zájem, z prodeje jsem je nestáhnul.
Za kolko je ta toga ? A za kolko seriova ? Dik.
Seriova Nissan CR 8.990,- ode me 5.500,-.

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 16.01.2007, 11:10

Mě jí kdysi v Nissanu objednali za cca 6500,- ale je pravda že se ceny liší i regionálně,třeba v Ústí chtěli skoro o 8

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 16.01.2007, 11:13

street.racer píše:
kenivruh píše:
Idaho píše: Každopádně pumpy Toga také vozím pokud bude zájem, z prodeje jsem je nestáhnul.
Za kolko je ta toga ? A za kolko seriova ? Dik.
Seriova Nissan CR 8.990,- ode me 5.500,-.
Si robis srandu s tou cenou u nissanu ? Sak na tom trademotion stoji 106 USD :!: Plus clo a dph to je 132 USD a postovne cca 40 USD dokopy 170 USD.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 16.01.2007, 11:14

milonovo píše:Mě jí kdysi v Nissanu objednali za cca 6500,- ale je pravda že se ceny liší i regionálně,třeba v Ústí chtěli skoro o 8
No oni to totiz svine zdrazili, minulej nebo predminulej rok stala 7,2 v Nissanu a pred tydnem mi rekli 8990 :shock:

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 16.01.2007, 11:16

kenivruh píše:
street.racer píše:
kenivruh píše: Za kolko je ta toga ? A za kolko seriova ? Dik.
Seriova Nissan CR 8.990,- ode me 5.500,-.
Si robis srandu s tou cenou u nissanu ? Sak na tom trademotion stoji 106 USD :!: Plus clo a dph to je 132 USD a postovne cca 40 USD dokopy 170 USD.
Nene, zavolej SUMMIT AUTO (Byv. NISSAN PRAHA) a zeptej se...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů