PRERABKA SR20DE na SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

pastynko píše:
raddy píše:
Kentoya píše:asi tak i kdyby ti to vydržela klika a ojnice, což pokud to nepřeženeš s tlakem tak vydrží, tak ti to v žádném případě není nic platné, protože budeš v oblasti detonací a to díky vysoké statické kompresi, je nutno minimálně vyměnit písty aby byla komprese nižžší, a že to má jiný kryty vaček to nevadí
nejako sa stale nerozumieme.
netreba menit vobec nic, len pridat turbo (event. vstreky a pal. pumpu). Kompresia je v pohode, samozrejme ak sa spravne namapuje palivo a zapalovanie a pouzije rozumny tlak turba.
este raz opakujem, mikyc to ma urobene a beha to v pohode. a v kufri ma normalne PC 8)
ani kompresia nevadi???

no to znie dobre ;)

kolko asi stoji ta riadiaca co si spominal, ta drahsia?


PS: ty si na mna uz asi nepamatas ale tak 3 roky dozadu som ta otravoval ked som mal problemy s mojou vtedajsou 200-kou :)

doteraz mam na teba cislo v telefone :D
nie, kompresia nevadi, musis vsak k nej adekvatne zvolit tlak turba spravne zvolit mapy paliva a hlavne predzapalu.
emanage ultimate nie je lacna vec, moj odhad je spolu s kabelazou tak okolo 30-40tis., ale to si pozri presne na nete....nezabudni vsak, ze bezne je cena len za samotnu RJ a kabelaz musis prikupit.
kupa RJ je vsak len zaciatok, treba ju este naprogramovat, to som uz pisal skor.

Este raz pisem, kontaktuj(te) uvedeneho cloveka, ktory to uz urobil a popytaj sa priamo pri zdroji. :wink:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

sr 20 de má statickou kompresi 1/10 a maximální vhodná statická komprese na turbo co trochu tlačí je 1/9,5, jinak dá se oturbit i 1/11, ale počítej s max tlakem 0,2 bar a stejně budeš blízko detonací při 1/10 už 0,7 bar dokáže detonovat jako kráva, je to o jednotce a přesné nastavení jednotky při tlaku 0,7 tě vyjde na 25 litrů za den, ale pokud ti stačí 0,5 bar tak to zkus, ale nezkoušej tlak zvyšovat, nedopadne to dobře

hodně lidí má velký strach z turba, ale při základní kompresi 1/8,5, se dá tlačit, pokud je motor perfektně odbržděn až 2,2 bary a při tvé kompresi 1/10 to taky zvládne přes bar, ale nemáš na to střeva a nemáš to kde levně odbrzdit, jinak hodně zdaru a vyměn střeva, protože za chvilku zjistíš, že to s tím turbem sice jede líp, ale mohlo by ještě a stejně to budeš překopávat
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

jinak det písty a ojnice budu mít asi na prodej :lol:
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

Martin_534 píše:jinak det písty a ojnice budu mít asi na prodej :lol:
a není co řešit kofola
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

co sa tyka kompresie a preplnania, vzdy je to jedno na ukor druheho.
kompresia znamena vykon. Ak ju znizis, auto pojde horsie, kym turbo este netlaci, ale mozes pouzit vyssi max. tlak turba.
Ak ju zvysis, auto pojde lepsie kym turbo netlaci ale musis pouzit nizsi max. tlak turba (pre dane palivo).
ALE: do istej miery sa da povedat (uvadzam len priklad), ze stat. kompresia napr. 10:1 a tlak turba napr. 0.5bar da vysledny vyssi vykon a lepsi priebeh krut. momentu ako stat. kompresia 8.5:1 a tlak turba dajme tomu 0.8bar-priklad.
Ak vsak mieni pan pouzivat 100okt. benzin, nevidim v kompresii 10:1 ziadny velky problem...

Moj ideal je co najvyssia kompresia, vstrekovanie vody a k tomu vysoky tlak turba, to je podla mna ideal.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jo z posledním článkem s tebou souhlasím, při 1/10 a tlaku 0,5 bar není problém, jen mu to nevydrží ojnice, já osobně uvažuji nad oturbením bluebirda a tam je statická komprese 1/11 a tlak 0,2-0,3 bar, jen ojnice to taky nevydrží dlouho
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

no to je samozrejme problem vzdy. neviem ako su dimenzovane ojnice v sr20de, to si uz musi zistit sam.
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko »

raddy píše:no to je samozrejme problem vzdy. neviem ako su dimenzovane ojnice v sr20de, to si uz musi zistit sam.
je to GT motor, seria ma 150koni... napriklad ventily su plnene dusikom pre lepsie chladenie...takychto vychytavok tam bude viac, takze myslim ze co to by to mohlo vydrzat :wink:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

záleží co od toho čekáš,..s jakým výkonem počítáš.. pak se uvidí co potřebuješ vyměnit a co ne

btw:martine motor bez pístů a ojnic ti moc dobře nepojede:lol: :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

blázen: a kdo říká, že budu bez pístů a ojnic? 8)
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pastynko »

blázen píše:záleží co od toho čekáš,..s jakým výkonem počítáš.. pak se uvidí co potřebuješ vyměnit a co ne

btw:martine motor bez pístů a ojnic ti moc dobře nepojede:lol: :lol:
neviem, povedzme, nejakych 200 koni...

to by na predokolku vaziacu v serii nejakych 1200kg mohlo byt celkom fajn ;)

este by som uvazoval o nejakom odlahceni... :twisted:
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

nevim co sem napsat.. raddy asi uz vsechno podstatny vysvetlil. (A diky mu moc za pomoc kterou mi dlouhodobe poskytoval a poskytuje!!!)

nestojim o zadny dohady, nerad rikam nepresnosti a navic nejsem vubec zadnej odbornik, takze kdyz vam budu rikat kolik hp a jakej tlak je ok a co uz neni ok, stejne svoje presvedceni nezmenite.

muzete se podivat na sr20forum.com a g20.net, kde je hooodne moc lidi s touhle upravou. Veskery moje zdroje pochazeji prave z tehle dvou for. Uprava sr20de+t je ve svete hodne oblibena a to i tam kde maji fwd sr20det.. (my evrope nemame fwd det - jen gtir)

a jinak jsem porad na icq, takze kdo ma otazky, necht napise:)

jo 200whp je naprosto ok. to je fakt
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

Martin_534 píše:blázen: a kdo říká, že budu bez pístů a ojnic? 8)
netuší že asi z SR motoru uděláš Wankel :D :lol:
pastynko
user
Příspěvky: 126
Registrován: 02.10.2006, 08:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

ZHRNUTIE

Příspěvek od pastynko »

prosim Vas, este Vas trosku vyotravujem...

Viete mi niekto spravit take zhrnutie co vsetko by som potreboval?

myslim to takto nejak...

Zvody z SR20DET
Turbo
Intercooler + trubky
plne programovatelnu riadiacu jednotku
vacsie vstreky


zabudol som na nieco?

Vie mi niekto k tomu hodit orientacne ceny?

Dopredu vsetkym dakujem, ak najdem vhodnu primeru do jari by som to rad zbuchal ;)
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

svody, ic a vstřiky bych měl, pokud nebudeš dávat i ojnice a písty, tak ti bude stačit turbo z s13
Odpovědět