1000 km a tesnenie zase netesni

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

1000 km a tesnenie zase netesni

Příspěvek od kenivruh »

Takze po nieco viac ako 1000 km, zase unikaju vyfukove plyny okolo tesnenia zvody->turbo :( Clovek sa s tym j... ako sprosty, da tam origo nissan tesnenie, poistne matice aby sa to nepovolilo a ono to ma v p... a po par km to zacne znova fukat :(

Ludia, kde som spravil chybu ? Vyzera to tak, ze teraz ked to budem robit, tak tam nedam ziadne tesnenie ako spominal raz raddy, vylestim to do zrkadla a nastriekam tam len medeny spray (odolny do 1100 stupnov) a uvidim.
Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller »

Tak jsem zvedav, jestli se mi to taky podfoukne.... Mam tam taky origo tesneni....
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Goodziller píše:Tak jsem zvedav, jestli se mi to taky podfoukne.... Mam tam taky origo tesneni....
Ked zacnes pocut tichy piskot, o ktorom si myslis, ze je to zvuk roztacajuceho sa turba tak uz je to v p...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

já mám nějaký starý origo shit ale drží v pohodě..zrada bude jinde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

obe dosedaci plochy prirub jsou rovne? nektery tesneni maji rub a lic..nedal jsi ho naopak?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Nechcem mudrovat,ale podla vsetkeho budu dokrutene zvody a ked ich dotiahnes akokolvek tak ti to tesnenie prdne vzdy!!Treba ich bud ofrezovat,alebo obrusit na magnetke!!!
To je moj nazor!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

presne tak, stycne plochy musia byt rovne...da sa povedat, ze ak tesnenie raz podfukne, plochy uz nie su rovne...a velakrat je to prave kvoli tesneniu.
rozhodne by som skontroloval stycne plochy, ak treba tak upravit a nedavat ZIADNE tesnenie. tym padom nema co prehoriet a tym padom skrutit priruby. maximalne tam dat velmi tenku vstvu pasty, aj ked proti tomu niekto protestuje ze by ulomok mohol zbehnut do turba. ale opakujem, TENKU vrstvu!
Len pripomeniem, ze ja nemam ziadne tesnenia (blok-zvody, zvod-turbo) a no problem...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Dalsi problem by mohl byt, pokud mas upraveny vyfuk, vetsi trubky, jinou koncovku a nedas vlnovec nebo jiny pruzny dil, tak pri akceleraci a brzdeni dava cely vyfuk do svodu silne razy a kazdy spoj na ceste je velmi namahany. Ja mam mezi vystupem z turba a vyfukem prave tento pruzny dil a zadne problemy tohoto typu uz 2 roky neresim, jezdim denne.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Dakujem za odpovede. Mam vsetko seriove (zatial). Tiez to tipujem na to, ze dosadacia plocha zvodov nie je rovna. Ked som to montoval aj som to chcel dorovnat, ale ked mi tam zavadzali tie stefty a nechcel som ich odvrtavat (a tiez som si myslel, ze tu miernu nerovnost to tesnenie spravi).

Takze, ked to dam teraz dole, tak urcite pozriem na tie plochy a ked bude treba tak stefty pojdu prec a plocha sa prebrusi. A urcite to pojde uz bez tesnenia. Kde nie je tesnenie, tam nemoze tesnenie prefukovat :)
Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

Příspěvek od Harryp »

buky300zx píše:Nechcem mudrovat,ale podla vsetkeho budu dokrutene zvody a ked ich dotiahnes akokolvek tak ti to tesnenie prdne vzdy!!Treba ich bud ofrezovat,alebo obrusit na magnetke!!!
To je moj nazor!
Zcela vyjímečně s tebou musím souhlasit...U KAŽDÉHO rozebíraného motoru,pokud chci,aby byl top,MUSÍ všechny příruby na magnetku,od S30 až po Z33.Zatím nebyly výfukové svody rovné dle mých představ u žádného z Nissanů,či Datsunů.A jak pravil RAddy,litina se do hliníku zarafne i bez těsnění. :wink:
Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi »

No já jezdil taky nějakou dobu z fouklým těsnění mezi turbem a svodama, nic jsem nerovnal, dal trošičku obyč pasty na výfuky místo těsnění a na matky dal grafitovou vazelíu a mám upravený výfuk takže vibrace v celém autě a už 15 tis.km nic a nikde nic nefouklo. Zlatá pasta za 200,-. :wink:
Odpovědět