Problém rozjezdů a chodu motoru za studena snad vyřešen!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.09.2006, 09:56

tak kdyžtak večer, mam je doma :)
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 06.09.2006, 10:02

Já zkusím něco nafotit,mám tam na servis 280zx turbo,vše origo,je poměrně vzácná,to by tady mohlo na přeplňovaným foru někoho zajímat...Podotýkám,že je to origo fabrika. :wink: :wink: :wink: 8)

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.09.2006, 10:26

před časem tady byl pro tebe možná zajímavej odkaz, ale nejspíš se znáte, mrkni na to ...

http://bazar.datsun.cz/
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 06.09.2006, 10:33

Jo,to jsou ti Pražáci,ten hnědej 260 2+2 byl u mě v garáži...toho turbáka taky přivezli oni.A je fakt,že ty ceny jsou docela rozumný,postavíš si auto...jako já.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.09.2006, 10:37

já bych to hned rozsekal a hlavně na to nemam trpělivost :lol:
ale je fakt že tvar tý kasle se mi moc líbí :ú
až ti bude nějaká kastle přebejvat tak ji beru a nacpu do toho brutal motor, ale to si nechávam na důchod :D
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 06.09.2006, 10:43

Ona ta konverze na RB tak těžká není,dělá se to...Ale podle mě i L-motor při řádným plnění dost zmůže... :D

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 06.09.2006, 16:59

tak jsem misto AR akurat zaslepil ty konce hadic a ono to jezdi :lol:
na prvni nastartovani, kdyz to melo teplotu okoli to potrebovalo brnknout do plynu a otacky na 850-900. pri druhem startovani po kratke jizde uz to blaflo na normalni volnobezny otacky

tak jsem zvedavej co tobude delat rano kdyz je vetsi zima

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 06.09.2006, 18:38

kurna kluci asi sem uplne blbej ale nemuzu to najit v motoru poradte moc se stidim :oops: nebo jestly mate fotku kde to hledat .
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.09.2006, 20:58

je to takovej přichcíplej čůrak pod klapkou :D
](*,) never ending story ](*,)

Uživatelský avatar
porsacek
user
Příspěvky: 278
Registrován: 26.02.2006, 19:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od porsacek » 06.09.2006, 21:11

Je to nekde kolem klapky nebo nekde pod ni :?: Kurna poradte kdyz to mam studeny tak se sotva rozjedu .
Nissan 200sx 1.8 turbo rv:93 Blow off valve MK II red,sportovní filtr.PREMIUM COIL OVER KIT KONI SPORT
Toyota Avensis 2.0 D-4 150hp www.toyotaklub.cz

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 06.09.2006, 22:08

Kde to má CA eng.,to nevím,ale vypdädá to jako šaškovská čepice,co má místo bambule dvoupinovej konektor... :D

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 07.09.2006, 13:42

je to kousek pod klapkou asi 5-10cm od cidla teploty motoru ma to sedivej konektor

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů