GO motorů CA18DET a SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 03.09.2006, 20:55

mám obavy že je to krátké dočasné řešení, pokud ho už rozebírám kvůli tomu že má mrtvé tlaky tak rozhodně to udělám pořádně abych to další zimu nedělal znova ...tohle je čistě můj názor..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 03.09.2006, 21:05

dobrá,
ještě jsme nedělali motor kvůli tlakům takže nemohu posoudit.
Většinou kvůli klice a když to je venku tak se daj kroužky.
Ďáli jsme S13 min.180tis najeto klika K.O. ale kroužky neměli ve válci víc jak 0,4 a tolerance 0,8 a tlaky krasný a na seriáka dobrý.
Hele nevíš jestli S14 automat ma VLSD???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.09.2006, 22:45

i automat by měl mít vlsd, jen co mi dojede z french ta se mrknu

vrtule teprve začali lízat takže celkem oki

Uživatelský avatar
Fugo
user
Příspěvky: 55
Registrován: 10.02.2006, 21:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 04.09.2006, 07:28

rep sada na T3 stojí 1950kč u special turbo a je přímo od Garett, obsahuje všechny 3 ložiska (radial a axial) stírací kroužky,těsnění,šrouby,segrovky.
BMW 750iAL BiTurbo
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 04.09.2006, 11:35

Fugo píše:rep sada na T3 stojí 1950kč u special turbo a je přímo od Garett, obsahuje všechny 3 ložiska (radial a axial) stírací kroužky,těsnění,šrouby,segrovky.
Dobrá cena!
A za kolik maj obě vrtule i s hřídelej???
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 04.09.2006, 11:38

[quote="Kentoya"]i automat by měl mít vlsd, jen co mi dojede z french ta se mrknu

No právě neví na co u automata VLSD???
Ja to budu zjišťovat dneska tak sem zvědavej.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.09.2006, 18:09

pokud se nemýlím, tak do s14 se dávali jen vlsd, at manuál tak automat, ale jistej si nejsem

ad fugo, prosím ještě zjisti, vrtulky a zjisti mi i origo T28 z S14 celou sadu + vrtulky, a kde je prodejna special turbo, dík

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.09.2006, 18:14


Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita » 04.09.2006, 19:54

I automat ma VLSD, ale ma jiny staly prevod nez manual. :wink:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 04.09.2006, 22:13

tomita zjisti mi ty stálé převody v difu jakej je tam rozdíl, celkem by mě to zajímalo, jestli je ten rozdíl marantní

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 20:17

No jooo. fakt nekecáte, i automat má vlsd, ale pořad nevím k čemu!?
Myslíte že se s ním dá driftovat??? :-k
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.09.2006, 20:49

nejdou všechny parádičky, ale jde to, i automat má 1 pak 2, některý i 3 a potom drive

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 20:52

Fakt nevim, nejsem zastánce automatů!!!!!!!
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 05.09.2006, 20:53

já taky nemusím automaty, ale jeden jsem měl a na dlouhý trasy je to pohůdka

Uživatelský avatar
UDC-team
user
Příspěvky: 100
Registrován: 02.09.2006, 09:35
Bydliště: Sadová okr.HK

Příspěvek od UDC-team » 05.09.2006, 20:58

To souhl...

Dif z automatu podle mě bude mít delší stálej převod jako do rychla myslim.
Až ho vicuknu tak to porovnám a spočítám.
Máme dvě zatím seriove s13 jedna po GO druha čeká na SR20DET.
A taky Escorta 1.6 turbo na MV 400m za 14,614s.
Kdo má zájem o GO tak jsme tu!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů