Těsnění turba

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.02.2006, 09:05

no mám ale pocit, že todle auto kouří bíle z vejfuku

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 17.02.2006, 09:20

Škoda že tě nekontaktoval,než to koupil.Mohl si ušetřit pár starostí navíc.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 17.02.2006, 09:21

aj ja vitam noveho člena,...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 17.02.2006, 10:37

no na druhou stranu asi bylo za levně :-)
kolik stálo?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 17.02.2006, 12:11

taky vítám jinak kdyby se nikdo nenašel s tou pomocí, tak to nějak vyřešíme, vzal bych starou do IKEI atd atd

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 17.02.2006, 17:35

sprinter píše:Jestli mu olej smrdí v kabině,tak bych spíš řekl že mu uniká někde zvenku,dostává se na výfuck a tam se pálí.Už se mě to taky stalo.Proto ten smrad v kabině.
Presne tento problem ted resim ja.

Kolikrat jsem jel a vzy v boost rezimu jsem citil nejaky smrad v kabine. Rikal jsem si ze by unikal nekde vyfuk? Auto bylo chvilku po generalce hlavy a vsude jsem nechal dat nove tesneni - svody, turbo, downpipe atd, tak jsem si rikal ze by to nemel byt vyfuk. Nebyl to zas tak silny smrad a hlavne nebyl citit porad - spojeni s boost rezimem - tak jsem to nejak moc neresil.

Az jednoho dne jsem nasel pod motorem louzicku oleje. To uz jsem resil :D Kdyz jsem zjistil ze mi tece olej pod vikem vyfukove vacky tak me hned bylo jasne co za smrad se me linulo do kabiny (ted uz vim jak smrdi palejici se olej :lol: )

Me to teklo hlavne pod krytem vyfukove vacky v miste jak je to D tesneni (spodni cast tesneni jak doseda na hlavu)

Obrázek
Pozn.: toto neni moje hlava, je to foto JDM osmi portove hlavy proto je tam takovy ten jakovy vetsi FPR (je to ventil na ovladani otevirani sacich portu)

Castecne to teklo i na krytu saci vacky ve stejnem miste. Zkousel jsem ty vika dotahnout a stejne to nepomohlo.

Tak ty tesneni koupim nova (jen pro informaci D tesneni - 100Kc, tesneni pod viko 740Kc Nissan / 250Kc Nipparts)
Hlavne je asi dulezite i kdyz je to D tesneni nove tak pod nej dat silikon - doporucujou to i v manualu na SX.

Takze omrkni jestli ti netecou vika ventilu. Sundej kryt zapalovacich civek a okoukni cely obvod vika ventilu. Hlavne se zamer na to D tesneni co ja na zadni strane hlavy - neni na to tesneni videt, dobre se to pozna kdyz tam sahnes prstem (pred tim mistem je takova konzolka na ktere drzi kabel k lambde, tak musich maknout pod tu konzolku abys namakal to tesneni)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.02.2006, 22:33

Díky všem! Problém je, že já s tímhle autem teprv začínám (a v podstatě s auty vůbec, předtím jsem měl akorát pár měsíců Chrysler New Yorker :D ) takže nějaký složitější prohlídky motoru po mě nechtějte. Jestli by někdo byl ochotný na to mrknout, bylo by to super. Jinak kontakt na mě je buď icq 136808219 nebo tel. 777198215

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 18.02.2006, 22:40

jestli někdo kupujete to D těsnění,vemte mi dvě taky,bohatě se odměním :D

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 18.02.2006, 22:41

Martin_534 píše:no mám ale pocit, že todle auto kouří bíle z vejfuku
No jo no, jestli jen není to turbo před smrtí :?
Dal jsem za to nakonec 61500kč....

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 19.02.2006, 19:23

Peca píše:
Martin_534 píše:no mám ale pocit, že todle auto kouří bíle z vejfuku
No jo no, jestli jen není to turbo před smrtí :?
Dal jsem za to nakonec 61500kč....
No mě to dělalo taky, chcaloto kolem turbínových kol z venku a oprava stála s ložiskem s novou hřídelí 4500 kč jo a dělali to v Brně. :)

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 19.02.2006, 19:39

Gulašek píše:
Peca píše:
Martin_534 píše:no mám ale pocit, že todle auto kouří bíle z vejfuku
No jo no, jestli jen není to turbo před smrtí :?
Dal jsem za to nakonec 61500kč....
No mě to dělalo taky, chcaloto kolem turbínových kol z venku a oprava stála s ložiskem s novou hřídelí 4500 kč jo a dělali to v Brně. :)
Můžeš mi napsat kde ti to opravovali? Dík!

Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek » 19.02.2006, 19:55

No mě to dělalo taky, chcaloto kolem turbínových kol z venku a oprava stála s ložiskem s novou hřídelí 4500 kč jo a dělali to v Brně. :)[/quote]

Můžeš mi napsat kde ti to opravovali? Dík![/quote]

Je to : Autoservis Petrásek
Brno-Slatina
Tuřanka 56 (areál Zeleniny)
Tel: 548 217 575
Mob: 603 277 575, 603 255 717, 603 255 714,
604 112 897, 605 261 669


Tých čísel je trochu víc no musíš zkúšat? :D

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.02.2006, 21:42

jo ale jestli už máš odřený ty radiusy okolo turbínových kol, tak ti to nepomůže, jedině kompletní repas

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.02.2006, 18:58

Gulašek píše:No mě to dělalo taky, chcaloto kolem turbínových kol z venku a oprava stála s ložiskem s novou hřídelí 4500 kč jo a dělali to v Brně. :)
Můžeš mi napsat kde ti to opravovali? Dík![/quote]

Je to : Autoservis Petrásek
Brno-Slatina
Tuřanka 56 (areál Zeleniny)
Tel: 548 217 575
Mob: 603 277 575, 603 255 717, 603 255 714,
604 112 897, 605 261 669


Tých čísel je trochu víc no musíš zkúšat? :D[/quote]

Díky!!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 22.02.2006, 22:40

raděj sem hod fotky turbíny, at to neděláš zbytačně

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů