Cukání od 3500-4000ot/min

otázky a odpovědi technického rázu
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 16:52

Neo píše:Dělalo to i předtim proto sem to začal řešit takhle :!:
Jinak sem od K.Hory
Takže když zapojíš podtlak zpět,tak to blbne i v neutrálu nebo ne.Musíš to specifikovat přesněj.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 30.01.2006, 16:57

Na neutrál to bylo a je dobrý pořád,před odpojením to cukalo,po odpolení a zaslepení to cuká taky, ale o malinko míň...

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 17:01

Vyměnil bych tu pumpu.Ale počkej ještě jak se vyjádří ostatní.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.01.2006, 17:05

změřil bych tlak benzínu za jízdy, vypadá to na pumpu, ale klidně to může bejt i něco v podtlakách, ve vzduhovym potrubí nebo předstihu

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 17:18

Mě to takhle blblo už při 2800ot/min,ale to bylo až po zvednutí výkonu.Ale příznaky byly stejný.Se sériovkou ty 4tis.ot. odpovídají.Asi to čerpadlo odchází.Ještě bych zkusil plynulý rozjezd ale netlačit to do boostu.Pokud to neudělá,tak je to jasný.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.01.2006, 17:19

takže sme se shodli :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2006, 18:07

ked odpojis pretlakovu hadicku
z pretlakoveho regulatora paliva
myslis ze bude regulovat?
myslis ze palivo je dolezite?
myslis ze regulator je dolezity?
ak si na posledne otazky
odpovedal ano
tak uz nikdy neodpajaj hadicky
z regulatora paliva
piesty budu vdacne
a nebude sa opakovat pribeh
ked tato hadicka odpadla za jazdy
a z piestov ostal emental.

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.01.2006, 19:27

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 30.01.2006, 21:46

Ještě bych možná zkusil pal. filtr.Pokud je KO tak v těhle mrazech to může tý pumpě pěkně komplikovat.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.01.2006, 21:49

samozrejme, bude to asi nieco s palivom-pumpa, filter....

podobne problemy uz tu predsa vela krat boli a skoro vzdy to bola odchadzajuca pmpa.....

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 31.01.2006, 12:34

Dobrá, zkusím vyměnit pumpu a dám vědět, jak to dopadlo. Zatím dík za rady. :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 31.01.2006, 12:45

a když budeš u pumpy vyměn jak palivovej tak vzduchovej filtr a když budeš potřebovat poradit na místě, jezdím každejch 14 dní do KH

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 01.02.2006, 16:41

Tak problem je vyřešen :D Bylo to fakt palivem, už to zase jezdí tak, jak má.ještě mám jeden dotaz-proměřuje mi tocho, ukazuje víc než by měl.Nemá s tím někdo zkušenost?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 01.02.2006, 16:46

Neo píše:Tak problem je vyřešen :D Bylo to fakt palivem, už to zase jezdí tak, jak má.ještě mám jeden dotaz-proměřuje mi tocho, ukazuje víc než by měl.Nemá s tím někdo zkušenost?
a co si urobil? menil si filter ci pumpu?

Uživatelský avatar
Neo
user
Příspěvky: 68
Registrován: 30.01.2006, 15:03
Bydliště: K.Hora,Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neo » 01.02.2006, 16:52

Filtr je novej a pumpa komplet vyčištěná-bylo to potřeba :!: :!:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 hostů