otázky a odpovědi technického rázu
-
Neo
- user
- Příspěvky: 68
- Registrován: 30.01.2006, 15:03
- Bydliště: K.Hora,Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 30.01.2006, 15:37
Plese, kdo mi poradí s cukáním při otáčkách kolem 3-4tis. někdy to i "kope"do motoru.Může to dělat předstih-přeskočená vačka?nebo něco jinýho...
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 30.01.2006, 15:38
co palivová pumpa
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
Neo
- user
- Příspěvky: 68
- Registrován: 30.01.2006, 15:03
- Bydliště: K.Hora,Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 30.01.2006, 15:49
Tlak paliva sem měřil a upravil,uz přesně nevim kolik tlačí,ale je to naladeny podle workshopu..
-
sprinter
- user
- Příspěvky: 310
- Registrován: 13.10.2004, 21:17
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 16:03
Jestli máš zvedlej výkon tak to pumpa bejt může.Většinou se to projevuje právě v tomto rozsashu otáček.Dělá ti to v záběru,nebo ikdyž se rozjíždíš nalehko?Dělá to i na nižší kvalty(1,2),nebo až od trojky vejš?Popiš to trochu podrobněj.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
-
Martin_534
- user
- Příspěvky: 5420
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 30.01.2006, 16:12
chce to měřit tlak paliva za jízdy
-
Neo
- user
- Příspěvky: 68
- Registrován: 30.01.2006, 15:03
- Bydliště: K.Hora,Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 30.01.2006, 16:14
Dělá to jak za tepla tak za studena, s min.rozdílama a vícemeně na všechny rychlosti.Ale na neutrál je všechno OK.
Výkon by měl bejt standart.Žadný úpravy na motoru sem nedělal,Kromě přiškrcení podtlaku z důvodu srovnání tlaku paliva
-
sprinter
- user
- Příspěvky: 310
- Registrován: 13.10.2004, 21:17
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 16:18
Jakýho přiškrcení podtlaku???
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
-
Neo
- user
- Příspěvky: 68
- Registrován: 30.01.2006, 15:03
- Bydliště: K.Hora,Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 30.01.2006, 16:30
Když odpojíš jenu hadičku od podtlaku(už nevim přesně kterou) a na jedný straně jí zaslepíš zvedne se ti tlak paliva
.Je to jen dočasný řešení...ale trochu to pomohlo!
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 30.01.2006, 16:37
pokud ti pomohlo zvednutí tlaku,tak je asi tvoje pumpa v háji, kup walbro a máš klid. Odkud jsi?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
Martin_534
- user
- Příspěvky: 5420
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Martin_534 » 30.01.2006, 16:38
jestli si přiškrtil - ucpal přívod podtlaku k FPR tak sice na volnoběh budeš mít větší tlak benzínu, ale zase při boostu ho budeš mít nižší, což by mohlo právě způsobovat to cukání
-
sprinter
- user
- Příspěvky: 310
- Registrován: 13.10.2004, 21:17
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 16:42
To je ono.Proto mu to na neutrál nedělá,protože to nejde do boostu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 30.01.2006, 16:43
ale jestli mu to dělalo i předtim než ten podtlak překopal?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
sprinter
- user
- Příspěvky: 310
- Registrován: 13.10.2004, 21:17
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sprinter » 30.01.2006, 16:48
Pokud to uvede do původního stavu a na neutrál to bude dobrý,ale v boostu ne,tak je to pumpa.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
-
Neo
- user
- Příspěvky: 68
- Registrován: 30.01.2006, 15:03
- Bydliště: K.Hora,Kolín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neo » 30.01.2006, 16:48
Dělalo to i předtim proto sem to začal řešit takhle
Jinak sem od K.Hory
-
blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 30.01.2006, 16:52
takže patrně ta pumpa, když si psal že na neutral bylo vše OK
koupit novou, nebo starši. ale lepši je novou
pokud chceš starši tak mam jednu navic
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 hostů