Celé výfukové potrubí

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Celé výfukové potrubí

Příspěvek od 240SX » 20.12.2005, 18:12

Potřeboval bych od Vás pár návrhů,jak nejlíp zkompletovat výfuk(kat.,dynamizér,tlumič atd.)Na hluku mi nesejde. Díky

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.12.2005, 19:12

hledal bych asi na US forech, tady kromě blázna nemás ka24 nikdo osobní zkušenost

Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX » 21.12.2005, 19:14

Martin_534 píše:hledal bych asi na US forech, tady kromě blázna nemás ka24 nikdo osobní zkušenost
:cry: Ale já bych přece jenom uvítal nějaké rady,nebo zkušenosti s 200SX.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 21.12.2005, 19:16

ten výfuk je od katu dozadu stejnej jako na 200sx, jen svody sou dělané v kuse až ke katu,takže to chce trochu fantazie a nerezu.. a UKforum taky :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 21.12.2005, 19:38

no problém je v tom, že u turba je nejlepší vejfuk kus trubky, protože tam je max. výkon nejvíce ovliněnej plnícím tlakem turba a design vejfuku hraje roli jen do té doby, dokud turbo netlačí max. nastavenej tlak a v podstatě na něm nezáleží, ale je vhodný aby byl co nejvíc průchozí s co nejmenšim protitlakem, kdežto u NA motoru je správnej design vejfuku potřebnej v celym spektru otáček a protitlak je potřeba

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 22.12.2005, 19:24

Doporučil bych -trubka-rezonátor-trubka-konc.tlumič(např remus, layting). Takle sem to měl na minulém autě s maximální spokojeností. Po zimě do toho zas du na 200sx.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.12.2005, 19:33

na 200 sx je lepší tam nemít kromě te trubky nic zbytečně navíc,..je to o tom,jak velkej kravál ti vadí...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 22.12.2005, 19:41

O to právě jde, používám auto skoro deně, tak potřebuju trochu decentnější zvuk. Když vyhodim katalizátor změní se něco? krom toho že neprojdu TK :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.12.2005, 19:44

změní se trošku zvuk ale hodně málo. a přibyde nějaká kobylka
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 23.12.2005, 12:51

A jakej to bude delat bordel jen s rourou az dozadu???

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 23.12.2005, 12:53

asi jak traktor,.... je to velkej randál,..ale při těžké noze v provozu to je bomba :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 23.12.2005, 13:01

Ja potrebuju aby to v nizkych otackach bylo prijatelny a ve vysokych si to zarvalo.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.12.2005, 13:08

blázen píše:asi jak traktor,.... je to velkej randál,..ale při těžké noze v provozu to je bomba :lol:
:roll: NEVSIMOL SOM SI ZEBY SOM 3 ROKY JAZDIL NA TRAKTORE...

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 23.12.2005, 13:11

Ja to mam k normalnimu jezdeni a nepotrbuju, kdyz prijedu pozde do skoly aby to vsihni vedeli. :) Raddy: Ty mas jen trubku?? Je to moc velkej bordel??

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.12.2005, 13:40

Goodziller píše:Ja to mam k normalnimu jezdeni a nepotrbuju, kdyz prijedu pozde do skoly aby to vsihni vedeli. :) Raddy: Ty mas jen trubku?? Je to moc velkej bordel??
mam len trubku, VELKU downpipe, T3 turbo.....Od turba je len trubka (60mm vnutorny priemer ak si dobre pamatam) a na konci priechodzi koncovy rezonator toho isteho priemeru....
Ked prides pozde do skoly, riaditel to bude vediet skor nez zavries dvere. Ale urcite sa nespyta ci si prisiel na traktore, takze asi tak :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů