cvakání kolem 4000 ot.

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.10.2005, 19:46

stejně se vyplatí zkontrolovat i šály a to jde i na autě, stačí shodit vanu a je to, ale to by bylo pravidelný i v záběru i s nohou dole a slyšet celkem dost, takže tudy asi cesta nevede, ale já to neslyšel. Zkus vzít metr hadice tak průměr 30 a přikládej ji k motoru na volnoběh, na druhé straně hadice musíš mít samozřejmě ucho a budeš se divit jak se dá jednoduše lokalizovat i to co není normálně takřka slyšet, hodněkrát mi to pomohlo (ne vždy) a to sem takřka hluchej jak poleno, alespon když zpívám tak mám okolo sebe kilometr prázdnýho placu

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 12.10.2005, 19:54

Jestli se nepletu, v nejakem starsim rocniku casopisu Amaterske Radio byl zverejneny Defektoskop - Klepe vam nekde v motoru? Clanek (navod na vyrobu) byl o pristroji na presnou lokalizaci klepajicich casti, ktere se sluchem z duvodu vedeni po celem bloku poznat nedaji. Kdyby byl zajem, tak prohledam prehledy clanku a najdu to... Posledni dobou toho tady klepe hodne :D Jinak ta hadice funguje podobne - viz vyse :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 12.10.2005, 19:57

no to už asi nezkusim hlavu mam dole, nechal sem přebrousit sedla a ventily. hydrostely mam jestě jedny tak to neni problém vyzkoušet, až to dam dohromady. ojniční ložiska sem měnil před měsícem, nevyměnil sem ale ostatní ložiska na klice, škoda...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 12.10.2005, 20:14

Hynek píše:no to už asi nezkusim hlavu mam dole, nechal sem přebrousit sedla a ventily. hydrostely mam jestě jedny tak to neni problém vyzkoušet, až to dam dohromady. ojniční ložiska sem měnil před měsícem, nevyměnil sem ale ostatní ložiska na klice, škoda...
to je tak, když se dělá práce napůl :-(

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.10.2005, 20:21

moje řeč párkrát jsem to omrdal na shadyně a tam je to mnoooooooooohem jednodušší a levnější a jak říká klasik nikdy více to radš ránu do palice :D

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 12.10.2005, 20:36

Při 4000ot/min zapomeň na hydroštely, tam je tlak oleje už dost velký na vůle.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 12.10.2005, 20:46

pokud vím tak nepsal, že by měl měřák na tlak oleje, a taky není psáno, že automaticky musí být dobrej tlak (když je v bloku) i na hlavě, a taky můžou být třeba (byt jen jeden) hydroštely, vychozený.

Ještě můžou klepat ventily, ale ty by klepaly spíš při zátěži, než při sundaný noze, anebo při špatným předstihu se ventily rády ozývají

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 12.10.2005, 20:56

Já to řešil a měnil. Nepomohlo taky jsem tomu nechtěl moc ..........

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 164 hostů