st?íbrná raketa :)

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hynek

Příspěvek od Spike » 26.06.2005, 22:32

Heini píše:Nesehnal bys mi taky ty hadice na olej k turbu? A náhodou plánek na p?írubu k výfuku u turba?

Jakou mas T3? A proc neudelat prirubu k turbu tak, ze bys obkreslil tu co je primo na turbu? Stejne jako s tema svodama.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

T3

Příspěvek od Heini » 27.06.2005, 07:42

Tak kdyžtak je obkresli a pošli tel. dáme kafe na Agipu.
K tomu turbu pot?ebuji p?írubu k výfuku ne turbo-svody.
pošli Tel. na 731613638

Dík :D

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 29.06.2005, 10:36

tak moje radost ze Silver rocket dlouho nevydržela kolem 5000 ot. my to za?ne trhat (takový prd?ní s drobnym trhánim). nap?ed to vypadalo že nepálí jedna sví?ka, po vým?n? byla zase ?erná. dal sem jinou sadu sví?ek+power tranzistor a sví?ka už z?stala bílá. OK ale škube to po?ád. p?idal sem další ben.pumpu, ani to nepomohlo. pokud budete mít další nápady budu rád. tak do 4500 ot.se auto chová normáln?.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2005, 07:00

moj napad je vymenit palivovy filter za novy (ak tam novy nemas). Robi to aj v kombinacii so seriovym AFM?
Ja som zacal mat v poslednyh dnoch problem so startom, prvych par sekund nedrzal otacky, vymenil som plaivovy filter a ide to normalne....len pre info.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 30.06.2005, 07:04

m?nil sem ho p?ed rokem tak ho zkusím vym?nit. p?i studených startech mi padaj otá?ky, myslel sem že mi to d?lá kv?li seriovýmu AFM ale d?lá to i s Z32.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 26.07.2005, 08:56

tak moje problémy se skubáním odstranila pumpa Walbro. bohuzel prisel větší problém turbo T3, které bylo po repasi poměrně rychle odeslo( loziska) nejspís problemy s mazanim i kdyz sem se snazil udelat privod oleje co nejlip

Obrázek

zatím nechapu jak je to mozne? vysypalo se to z niceho nic, mozna ta repase nebyla 100% byl menenej vnitrek loziska, tesneni + vyvážení, makalo v pohode ...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.07.2005, 09:39

sem ti to říkal, ře to bude pumpou :-)
turba mi je líto, přivod vypadá dobře, jak si udělal restriktor na olej aby ho tam nešlo moc?

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.07.2005, 10:30

na přívod oleje jsem použil tu původní odbočku na kterou sem nechal naletovat konektor na tu pancéřovou hadici, která má dvojnásobný průměr. tlak oleje a teplota byli v normě, olej byl novej pouze starý filtr ale měl najeto tak 1000 km tak sem ho nechal.

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 26.07.2005, 11:52

.. sakra to je mrzutý! :?
.. jak se to turbo projevuje? jestli má vůle, tak asi neuděláš nic, ale jestli je jen přidřený, tak to půjde rozchodit..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.07.2005, 12:03

a jestli to jënom kouří, tak do něj teče moc oleje

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.07.2005, 18:45

zítra ho musim vyndat a pošlu jim ho do Turbo CZ kde to repasovali
vůle má totální jako kdyby tam vubec ložiska nebyly.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 26.07.2005, 20:51

tak sem vyndal to turbo a co se nestalo, prasklá hřídelka, takže ložiska budou taky KO. (naválí se někomu přebytečná hřídelka na turbo Garrett TB0356 ?)

mam jestě jednu T3 tak to zkusim jestě dát dohromady i když to vypadá že bude zase fouklí těsnění, to už fakt nechápu? možná je křivej spodek, jestli je to možný?

Hlava byla po repasi + srovnaná, nový těsnění od Kaliny, nový šrouby TP 12,9 utažený na 154 N.m - fakt už nechápu :? Když sem to dal dohromady všechny válce měli 10,5 baru, paráda.

Jestě k tomu turbu skoro se nevyplatí srát se ze starýma turbama a repasovat je, ve finále to vyjde stejně jako nový (a pořád máte starej sráč) i když někdo může mít štěstí a bude v pohodě. Když od něj chcete max. musí být ve 100% stavu. takže časem koupím nové GT28RS nebo spíš GT2871 problém bude kde sehnat čip? do prog.jednotky už nejdu, tolik sem do toho zahučet nechtel.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 27.07.2005, 07:25

a co říkám celou dobu? :-)

čip nebude problém sehnat - buď stage2, nebo upravenej stage 3, nebo upravenej stage 1

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 27.07.2005, 09:04

.. Raddy je schopnej ten čip upravit.. a vzhledem k tomu, že ho to baví, bych řekl, že to bude udělaný dobře.. :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
howado
user
Příspěvky: 370
Registrován: 07.03.2005, 19:46
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od howado » 27.07.2005, 09:49

Ja mam GT28R a stage2 chip, no ale taky to jeste nemam vychytany. Porat se holt neco sere.
Za tech necelejch pet let co mam auti jsem uz dokazal odrovnat dve T25ky a jednu T28 ball bearing turbo. :(

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů