Ktory Blow off valve

otázky a odpovědi technického rázu

Ktory blow off valve je lepsi?

Anketa končí za 04.07.2005, 14:14

MK II
0
Žádná hlasování
MK III
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 0

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.06.2005, 14:22

Ondrey píše:
raddy píše:Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??
vzduch bude chybat a lepsi je uzavrety system. na sxoc bola rozsiahla diskusia ohladom negativnych vplyvov atmo BOV....
.. diskuzi na sxoc.com jsem ne?etl, takže nevim, k jakýmu záv?ru se dobrala, takže nevím, jestli se nebudu opakovat.. :D
.. BOV odfoukne ve chvíli, kdy se škrticí klapka uzav?e (úpln? - ne jen p?iv?e!). Tím pádem se BOVem dostane ven jen ten vzduch, který už není pot?eba, což motor ví - protože díky sníma?i ví, že je zav?ená škrticí klapka a p?ichází teda na ?adu volnob?žnej režim. U sériovýho zapojení se tenhle p?ebyte?nej a náhle ohromn? natlakovanej vzduch dostává pracn? ven p?es vzduchovej filtr, což je hodn? kontraproduktivní, protože se turbo rázem skoro zastaví a musí se pracn? roztá?ek znovu.. díky odfouknutí vzduchu u škrticí klapky tenhle jev úpln? mizí..[/quote]

trochu sa mylis Ondrej, vobec nie je podstatne aby bola klapka uplne zavreta, na vznik rozdielu tlakov pred a za klapkou staci aj jej uplne minimlane privretie, co sa da v praxi lahko vyskusat,ked ti bov odfukne aj pri ciastocnom ubrati plynu, co ale nie je pripad preradenia samozrejme. je dokazane ze bov sposobuje nadmerne bohatu zmes pri opatovnom otvoreni klapky (pri AFM) a diskusia na sxoc dospela do zaveru ze vela ludi napr. na sprinty bov odpaja a dosahuju lepsie casy...

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 22.06.2005, 14:25

raddy píše:diskusia na sxoc dospela do zaveru ze vela ludi napr. na sprinty bov odpaja a dosahuju lepsie casy...
.. to je hodn? zajímavá myšlenka.. :shock:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.06.2005, 14:30

Ondrey píše:
raddy píše:diskusia na sxoc dospela do zaveru ze vela ludi napr. na sprinty bov odpaja a dosahuju lepsie casy...
.. to je hodn? zajímavá myšlenka.. :shock:
je to kvoli problemom hned po preradeni, ed je prilis bohata zmes. bola to velmi rozsiahla diskusia a vela roznymi nazormi, ale takyto zaver prevladal...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.06.2005, 15:21

to já mám zase upln? opa?nej poznatek - s ondrou máme skoro stejný auta, já m?l navíc fmic a nem?l jsem bov, oba tlak 1b.
Na startu mi vždy ujel, protože se neumim rozjížd?t :-) ale pak jsme jeli upln? vyrovnan?, já vždy tak 2-5m za ondrou, po tom, co jsem nainstaloval bov hks ssqv, tak už nem?l šanci, na startu mi zase o kus ujel, ale jakmile jsem ?adil 3, už jsem byl vedle n?j. a jediný zm?ny co jsme na aut? m?li byl m?j bov a el. v?trák

je pravda, že ondra ?íkal, že mu to olik nejede a pak našel prasklou hadici k bovu, ale budík ukazoval správn?, tak to beru jako jeho výmluvu :-)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 22.06.2005, 15:49

rekl bych ze to je ten nejzasadnejsi rozdil mezi khs, blitz & spol...oproti jakymkoliv jinym BOV-um...proto maji SSQ (cili sekvenci) aby upousteli presne tolik kolik je treba...cili i pri mirnem ubrani plynu upusti tolik kolik je treba k tomu aby se turbina zbytecne nebrzdila...ale zase tak aby tam zustal dostatecnej "tlak" pri razeni...

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 22.06.2005, 17:09

Martin_534 píše:je pravda, že ondra ?íkal, že mu to olik nejede a pak našel prasklou hadici k bovu, ale budík ukazoval správn?, tak to beru jako jeho výmluvu :-)
.. jako výmluvu to neber - ber to jako fakt, bylo úpln? roztavený t?sn?ní pod BOVem a ztrácel se tudy tlak.. sice to tla?ilo jeden bar, ale až ve 4.500 rpm p?i úpln? utaženým boost controlleru.. :shock: teplota stla?enýho vzduchu byla naprosto šílená, na trubce p?ed škrticí klapkou se nedala udržet ruka..
.. te? už má nissánek všechno sací potrubí opravený, nikde se žádnej tlak neztrácí, a novej fmic chladí jak má.. tak jsem zv?davej na to pom??ení p?i sprintu.. ale bojim se, že mi zase ujedeš.. :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.06.2005, 17:36

byl bych moc š?astnej, ale obávám se, že to te? bude stejným rozdílem pro tebe :-)

krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 22.06.2005, 19:14

Tohle sem ?ešil s ?lov?kem z tuning fora,kterej mi ?ekl,že BOV jako takový p?epouští vzduch,který sice AFM zm??í,ale m??i? polohy škrtící klapky zase hlásí cloose loop a ?j vyhodnocuje a sm?s neni bohatá......
?J vždycky vyhodnocuje více údaj? a n?které mají p?ednost....
jinak já pot?ebuju ?ešit problém s tastavením softvaru ?j...
Neumí n?kdo pomoci?????Pot?eboval bych zmn?nit mapy zapalování a vst?iku paliva.....

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 22.06.2005, 21:45

krosmen píše:jinak já pot?ebuju ?ešit problém s tastavením softvaru ?j...
Neumí n?kdo pomoci?????Pot?eboval bych zmn?nit mapy zapalování a vst?iku paliva.....
pomoct by možná um?l raddy, otázkou je, jestli se dá rozlouskout ten tv?j italskej ?ip :-) hledal bych n?kde po italskejch forech, nebo se inspiroval deltou integrále, tam je ten samej motor, tak i sw bo mohl být stejnej :-)
nebo napiš nocarretovi na icq: 114-328-503, má fiat cupé turbo, 4válec a to bo mohl být taky stejnej motor a ?ip na n?j má :-)

krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 23.06.2005, 08:12

Já pot?ebuju naladit soft na úpravy který tam sou,to mi asi nikdo moc s uni chipem nepom?že.....
Jinak je to komplet motor integrale a ve fiatu je jen trochu slabší,ale e to koncep?n? ten samej....
Ale asi tžo dopadne tak,že navštívím ?lov?ka,kterej ten motor stav?l a n?co s nim vymysim....Cht?l bych se dostat na 300 koní,podle toho kdo ho stav?l,je tam te? okolo 250 poník?....

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 23.06.2005, 08:30

co to máš za káru détla integrale? tady ji maj u Plzn? koní mraky (400 koblih) n?skute?ný ale vždycky propálí písty nebo se jim n?co zesere když zeženu tel. tak ti ho pošlu.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.06.2005, 08:42

krosmen má takovej rodinej kombík :-)

krosmen
user
Příspěvky: 39
Registrován: 10.06.2005, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 24.06.2005, 21:06

Martin_534 píše:krosmen má takovej rodinej kombík :-)
bingo.... :lol:

Bidrin

Příspěvek od Bidrin » 28.06.2005, 06:47

Pro lepší pochopení rozdílu mezi MkII a MkIII:

MkII je klasickej pís?ák, kterej se dá ud?lat v mnoha r?zných modifikacích, dá se zapojit jako open i clossed.

MkIII vychází konstruk?n? z Bailey DV24, jen jsem mu ješt? pro jistotu implantoval se?izovací šroub, aby se mohl doladit p?ítlak pružiny. Ve funkci je podstatnej rozdíl v tom, že stejn? jako Bailey je MkIII p?i volnob?hu otev?enej a velmireychle se zav?e až p?i sešlápnutí plynu. Tohle je zp?sobeno velkou plochou na kterou p?sobí podtlak/tlak a proto má tenhle BOV velmi rychlou reakci.

tech-info@bidrin.cz

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 28.06.2005, 07:28

Chalani chcel by som vas nazor na repliku SSQ.

Oplati sa ho kupit?


Mam moznost ho mat za velmi dobru cenu.

Vyzera takto: http://www.boost4you.de/blow_off_ssqrz.htm
Nissan 200SX S13 1990

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 154 hostů