T-25 nebo T-28?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 30.05.2005, 13:37

no nechci t? strašit, ale todle je jenom za?átek v uvozovkách, po?ítej s vým?nou t?sn?ní pod hlavou(+šrouby), ojni?ní ložiska ur?it? na n? taky dojde jak zvedneš tlak, komplet p?ed?lat výfuk+svody a pokud nemáš v pohod? tlaky ve válcích tak generálka, a až to všechno ud?láš budeš pot?ebovat lepší spojku, atd. je to nekone?nej kolob?h :)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.05.2005, 14:58

a hlavne sa rozhodni ktora legalna alebo nelegalna droga ta dokaze ukludnit ked ti vytecu kvoli autu nervy, toto zanedbas a si v cvokarni 8)

smashing
user
Příspěvky: 50
Registrován: 15.11.2004, 19:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od smashing » 30.05.2005, 15:46

to je vpoho kluci, ja mam SX jen jako konicek (druhe auto), ale takove upravy si opravdu necham asi zase na zimu, ted chci jezdit, takze nespolehlivejsi varianta bude repasnout nebo sehnat T25ku, kdyby nekdo z vas o necem vedel tak mi napiste, jinak to necham asi na f turbospecial, jak uz tu nekdo psal a velice je chvalil :o) skoro jako by to psal nekdo od nich. :lol: :twisted:

PS: jinak mi nedela problem rozdelat a slozit neco na motoru (treba turbo jsem rozdelaval poprve a za 2hodky bylo venku)

http://www.kaouthiatuning.wz.cz/

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 hostů