Ložiska do turba

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Ložiska do turba

Příspěvek od otasTM » 21.03.2005, 14:00

Ano došlo už i na m?, turbo mi za?íná poušt?t olej :x
Již d?íve jsme schán?li ložiska ale samostatn? se koupit snad nedaj! Repase by te? stála cca 6tis-ješt? neni v?le tak velká.
Nejjednodušší by bylo koupit kus materiálu a ty ložiska si prost? vyto?it, to ale rad?ji nechám jako nouzovou možnost. Takže neumíte je n?kdo n?kde sehnat?

idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 21.03.2005, 15:14

volakedy som ich videl na ebay. pekna sada lozisiek aj s tesneniami za $50. potom zmizli a odvtedy ich nemozem najst. som si totiz nezapisal, kto to predaval :(

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 21.03.2005, 15:20

blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 21.03.2005, 19:16

Martin_534 píše:blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)
ne to teda neni protoze to bude stat spoustu tisic a material vyjde na cca 150,-K? :o
uz sem se ptal v jedny soustruzne a prej to nebude problem, jeste zalezi ale na tom jak bude moc spatna ta hridel

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 21.03.2005, 19:18

no hodn? št?stí :-)

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 21.03.2005, 19:43

otasTM píše:
Martin_534 píše:blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)
ne to teda neni protoze to bude stat spoustu tisic a material vyjde na cca 150,-K? :o
uz sem se ptal v jedny soustruzne a prej to nebude problem, jeste zalezi ale na tom jak bude moc spatna ta hridel
No pokud to vyjde, tak bys mohl repasovat turba vsem tady :wink: Drzim palec :)

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 21.03.2005, 22:47

myslim ze to vyjde a pri nejhorsim se ten bronz upece a budu na tom stejne jako predtim. ale ja spis hodlam vyrobit presnou kopii originalnich lozisek (doufam ze tohle nebude cist vyrobce :lol: ) tak by to melo fungovat. na nc stroji mam presnost 0,001 tak to nebude problem.
jen nevim jaka je nutna vule na hrideli a typ usazeni-ale to zjistim, znam cloveka co vyrabi turbiny do letadel :wink:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.03.2005, 09:05

ono ani nie je problem so samotnymi loziskami a tesneniami (ak ti tecie olej, su zle tesnenia, nie loziska....), ako skor s dynamickym vyvazenim, co by malo byt sucastou kazdeho repasu. Dynamicka vyvazovacka je velmi draha, ale bez toho je repas nanic....Moj nazor....A celu sadu na repas kupis bez problemov original garrett....

Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike » 08.05.2005, 14:01

raddy píše:ono ani nie je problem so samotnymi loziskami a tesneniami (ak ti tecie olej, su zle tesnenia, nie loziska....), ako skor s dynamickym vyvazenim, co by malo byt sucastou kazdeho repasu. Dynamicka vyvazovacka je velmi draha, ale bez toho je repas nanic....Moj nazor....A celu sadu na repas kupis bez problemov original garrett....

Jenze kde a kolik ta sada stoji? Jo a olejovy tesneni na turbu jsou jen kovovy krouzky ze strany turbiny a na kompresoru i gumovy nebo spis grafitovy o-krouzky?
Ono kdyz zkompletujes tu hridel s kompresorovym kolem a odneses to do firmy kde je repasujou, tak ti to tam i vyvazej. A pak si uz jen oznacis vzajemnou polohu a slozis to cely dohromady klidne sam.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů