CA18DET - klepot

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od mara_m »

100Dik píše:Problém stále přetrvává...Prosím o řadu a názory.

Co všechno jsem zkontroloval a výměnil

No původně se mi klepot ozival u jednoho motoru
Dal jsem na něj jinou zgeneralkovanou hlavu...S pročištění má hydrama....Problém trvá
Koupí
Jsem motor po go cca 2tis km a rozebral ..Vybrusove písty a nové kruhy klika jak nová...Hlavní ložiska Kingston racing ojniční acl klika jako nová..Valce netknutý...Dal jsem na to svou zgeneralkovanou hlavu...Problém přetrvává..
Jiná sada nové pročištění hyder ...Stále klepe....Ale bůh ví kolik mám nalitano.....Dnes úplně nový hydra za nemálo peněz....Stále to klepe

Shrnuto...Klepe v dvou rozdílných motorech...S dvou ruznejma hlava...I původní motor po rozebrání...Loziska ok...Klika netknutá


Vážně už nevím

a kolik jde oleje do hlavy ? pokud máš hydra tvrdé a klepou tak není problém v hydrech v zpětném ventilu (kuličky ) v bloku na zásobování hlavy olejem ..... při každé GO by se měl odvrtat a dát nový :wink:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik »

No tak přiznám se, vůbec nevím. Řídím se pouze podle tlaku oleje ,(sandvitch pod filtrem) kde mi ukazuje na ohratem 1bar volnoběh. 5-6bar ve vysokých tockach......5-6bar volnoběh studeném ..... Ale kolik jde přímo do hlavy teda netuším....Dá se to nějak ověřit, změřit, zjistit??

Dvě sady hyder byli tvrdé a teďka úplně nové hydra....Ale klepe to stále stejne
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od mara_m »

nahoře v bloku je zpětný ventil tomei do těch míst dělá i restriktor :D

a ten musíš dát nový nebo měl bys

taky jsem to řešil mě klepali hydra na 4 válci ale jen občas jak se motor zastavil že vymáčkl hydro na 4 válci tak po nastartovaní bylo jak když do motoru mlátím palicí dokud motor nepřesáhl 4 tis ot tak to pořád mlátilo jak se dostal přes 4 tis tak o 80% utichly jen na klepaní a ne mlácení nejdřív jsem myslel hydra ale druha sada tvrdá a pořád... pak jsem měřil i hlavu zda hydra nejsou prostě jednoduše vyběhané v hlavě ale taky ok... pak jsem odvrtal ten ventil vyčistil dal nový a od té doby zatím klid :)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik »

vubec teda netusim kde tev ventil presne je a jak funguje....a jak ho vymenit
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik »

Nikoho nenapadá podle videa nějaká jiná varianta co by to mohlo být????
Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od DarkEgg »

100Dik píše:Nikoho nenapadá podle videa nějaká jiná varianta co by to mohlo být????
takhle mi to presne klepe uz asi druhym rokem, kdyz se to poradne zahreje tak to zmizne
200sx s13 1989
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik »

Presne tak jakmile se zahreje olej aspon na 60stupnu tak je klid.

Snazil jsi se to nejako resit???
Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od DarkEgg »

100Dik píše:Presne tak jakmile se zahreje olej aspon na 60stupnu tak je klid.

Snazil jsi se to nejako resit???
cistil hydra a nepomolho
200sx s13 1989
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od mara_m »

otázka je zda vám za studena jde dost oleje :) pokud hydra drží tlak a jde tam olej ... nemají důvod klepat :)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od Kamza »

100Dik píše:Problém stále přetrvává...Prosím o řadu a názory.

Co všechno jsem zkontroloval a výměnil

No původně se mi klepot ozival u jednoho motoru
Dal jsem na něj jinou zgeneralkovanou hlavu...S pročištění má hydrama....Problém trvá
Koupí
Jsem motor po go cca 2tis km a rozebral ..Vybrusove písty a nové kruhy klika jak nová...Hlavní ložiska Kingston racing ojniční acl klika jako nová..Valce netknutý...Dal jsem na to svou zgeneralkovanou hlavu...Problém přetrvává..
Jiná sada nové pročištění hyder ...Stále klepe....Ale bůh ví kolik mám nalitano.....Dnes úplně nový hydra za nemálo peněz....Stále to klepe

Shrnuto...Klepe v dvou rozdílných motorech...S dvou ruznejma hlava...I původní motor po rozebrání...Loziska ok...Klika netknutá



Vážně už nevím
Píšeš že úplně nový hydra. Takže orig. Nissan?

Nechci šťourat, ale jsem před rozhodnutim jestli je koupit OEM nové jelikož mi to podobnej zvuk dělá také. Někde jsem četl že mají interval výměny 100tis. km. Vyčištění odstraní všechny neduhy nebo to není jisté?

Snad je to k tématu, díky za odezvu :wink:
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik »

No jako pokud máš stejnej problem problém jako já tak ti nová hydra nepomuzou. U mě není zrejme problém v hyhrostelech jako takovych v jejich funkcnosti.... kdyby byla hydra v jinem motoru tak by makaly OK

nenapadá mě, ale proč to dělalo i v jinem bloku, jestli je to vazne ten restriktor asi by to bylo vazne kurva nahoda.

Ještě mě napadlo jestli nemůže byt slabá olej pumpa přestože ukzuje budik hodnoty v normě???? studenej volnobeh 5bar
teplej cca1bar a teplej v max otackach 5-6bar
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od mara_m »

měříš tlak za filtrem nebo před ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
DarkEgg
user
Příspěvky: 221
Registrován: 19.07.2011, 15:29
Bydliště: Praha

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od DarkEgg »

ja menil pumpu za novou oem a nepomohlo
200sx s13 1989
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od 100Dik »

mara_m píše:měříš tlak za filtrem nebo před ?

Mám klasickej sendvič pod filtrem a v něm teplotu a tlak.

Tobě nezjsi předělal ten ventil tak to dělalo taky jenom za studena? Nebo i za tepla když byl olej ohratej?
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET - klepot

Příspěvek od Krutonek »

tyhle klepavy zvuky mi to delalo taky pri padani otacek... a dokonce i po kompletni generalce, a od ty doby co jsem natlacil na palivu 2,7bar(volnobeh), tak to neudelalo... dokonce to i lepe jede.

BTW: to s tim palivem je proste haluz, ja se jen bal abych to nemel chudy, a kdyz jsem jednomu clovicku rekl kolik tlacim tlak paliva, tak mi rekl, ze je to zalostne malo :-D a to jsem tlacil original tlak paliva, mno ok a ptam se kolik mam teda tlacit, bum 2,7-3 bary, tak ok, dal jsem 2.7bar a je klid... ale rikam, treba je to haluz no...
Odpovědět