Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
-
- user
- Příspěvky: 217
- Registrován: 21.09.2008, 01:49
Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
Aky prostriedok je najlepsi na cistenie ventilov, pruzin, zvihatiek, atd. Milit, Arva, alebo johnson diversey d9, popripade nejake ine?
Nasiel som tu rozne postupy cistenia, niekto riedi milit s vodou, niekto pouziva neriedeny, niekto to nechava zovriet, nehrozi poskodenie dielov, ak sa budu dlho varit?Ak sa pri vyssej teplote karbon lepsie rozpusti mozno by to bolo dobre dat do tlakoveho hrnca kde je vyssi bod varu. Ktore diely/materialy sa neznasaju s tymito pripravkami? Mozem do militu napriklad vlozit cely blok, vackovu hriadel, ojnice, kluku, neposkodia sa klzne plochy ?
Nasiel som tu rozne postupy cistenia, niekto riedi milit s vodou, niekto pouziva neriedeny, niekto to nechava zovriet, nehrozi poskodenie dielov, ak sa budu dlho varit?Ak sa pri vyssej teplote karbon lepsie rozpusti mozno by to bolo dobre dat do tlakoveho hrnca kde je vyssi bod varu. Ktore diely/materialy sa neznasaju s tymito pripravkami? Mozem do militu napriklad vlozit cely blok, vackovu hriadel, ojnice, kluku, neposkodia sa klzne plochy ?
-
- user
- Příspěvky: 217
- Registrován: 21.09.2008, 01:49
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
Takto vyzeraju ventily po 2 tyzdennom nalozeni v milite...
Co je ten biely povlak?
Co je ten biely povlak?
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
Já celou hlavu čistil v Militu kartáčkama, A to jak pružiny tak vse ostattní co se tam nachází. a na ventily se používá prý nafta, která prý rozkládá carbon. Ale měl jsem je v naftě asi tři dny a neudělalo to nic, a protože jsem netrpelivej a potřeboval jsem to poskladat tak jsem karbon z lehka obrousil neee moc hrubim šmirglem (možný že to neni uplne ideální, nvm nvm ...
nějaké foto mám ve členech kdyžtak
nějaké foto mám ve členech kdyžtak
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
Ten rozdíl ve vaření v Militu a v namáčení je v tom, že jedno trvá půl hodiny a druhý 2 týdny... Samozřejmě je ten vařící milit daleko agresivnější. Problém by měl být s hliníkem a měkčíma slitinama, takže hlavu bych v tom rozhodně nevařil, tam fakt jen tím kartáčkem.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
ono to jde i bez vaření.. ty ventily je líp vyleštit neč to rozmáčet
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
Ono se to snad ani vařit nemá, má se to jen zahřát
-
- user
- Příspěvky: 217
- Registrován: 21.09.2008, 01:49
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
http://www.youtube.com/watch?v=HusYupfM ... re=related
nepoznate nejaky podobny produkt ako ten, ktory pouziva vo videu, dostupny u nas?
nepoznate nejaky podobny produkt ako ten, ktory pouziva vo videu, dostupny u nas?
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
milit nevarit blbost zahrat tak na 40 az 50 stupnu neredit vodou hlinik do nej na max 10 minut pak zacne cernat pak oxidovat a pak ho zahodis kovove veci atd max na 30 minut zadne tyden den namocnece ani nahodou za 1 tyden ti milit sezere aj zinek proste samo to neodmocis musis kartacek namocit a cistit a pak idalne vapku s rotacni tryskou oplachnout osusit kompresorem a udelat na tom olejovej film staci WD
nebo pak je gute perchlor/tetrachlor rekl bych jeste lepsi jak milit a neni tak agresivni vuci niceni ale pozor na zahrivani musi se pouzivat u dobre ventilace perchlor se treba zahriva na 120 stupnu ale uz pri 130 stupnich vznika fosgen coz je bojovej plyn
takze doporucuju nezahrivat a moc se vnem nerachat neni to zas dokonala vec na ruce jak milit ten je bezvadne meje
nebo pak je gute perchlor/tetrachlor rekl bych jeste lepsi jak milit a neni tak agresivni vuci niceni ale pozor na zahrivani musi se pouzivat u dobre ventilace perchlor se treba zahriva na 120 stupnu ale uz pri 130 stupnich vznika fosgen coz je bojovej plyn
takze doporucuju nezahrivat a moc se vnem nerachat neni to zas dokonala vec na ruce jak milit ten je bezvadne meje
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
docela se smeju bez umyti nesleze ani bordel z talire. natož karbon, jak si jit zaprasene ruky odmočit. že ten šmír pustí.
milit tak horkej ze v tom sotva udrzis ruku cca 60-70°C tak dlouho aby se to cele prohralo a pak kartac a makat, pokud je to hodne zasrane tak treba dvakrat. pak bezpodminecne umyt vodou (hadice wapka) dribne veci treba proprat v umyvadle nebo v nejakym sitku. a na olejovat, ruky namazat. kdo ma suchy a nebo nejaky problem urcite rukavice.
nez si zasirat milit oplati se predem aspon ty vetsi vrstvy oskrabat.
milit tak horkej ze v tom sotva udrzis ruku cca 60-70°C tak dlouho aby se to cele prohralo a pak kartac a makat, pokud je to hodne zasrane tak treba dvakrat. pak bezpodminecne umyt vodou (hadice wapka) dribne veci treba proprat v umyvadle nebo v nejakym sitku. a na olejovat, ruky namazat. kdo ma suchy a nebo nejaky problem urcite rukavice.
nez si zasirat milit oplati se predem aspon ty vetsi vrstvy oskrabat.
Re: Navod na cistenie zakarbonovanych suciastok motora
Rukavice urcite. Carlan mi prohnul nehty naopak nez nehty normalne bejvaj prohnuty.