Písty Wossner

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty Wossner

Příspěvek od tomita » 08.08.2011, 09:21

Kentoya píše:ono hodně kovaných pístů nemá vůbec tu drážku kde je ostřik, ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů
To vybrani na trysku nemam ani Mahle..
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Písty Wossner

Příspěvek od Kentoya » 08.08.2011, 23:35

blázen píše:wiseco měly
jeden typ ano druhý ne
ty co má peca je mají, ty co má misan je nemají a oboje jsou wiseco a koudyho CP taky nemají

RUDIDRIFT
user
Příspěvky: 437
Registrován: 16.02.2011, 18:34
Bydliště: Veľké Trakany

Re: Písty Wossner

Příspěvek od RUDIDRIFT » 12.08.2011, 21:58

Tiež mam znameho co ma Wossner piesty v CA-čku a hraje mu to pekne aj naskladal už dost CA-čok a bez problemou.iež tam ma Wossner ojnice.Ma Kolem 500 koní s Garrett T2876.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty Wossner

Příspěvek od Peca » 12.08.2011, 22:17

Nakonec kupuju jen 1 píst takže zůstávám u Wiseca, ale díky všem za reference.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty Wossner

Příspěvek od kenivruh » 15.08.2011, 07:09

Kentoya píše:... ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů...

Hmmm.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Písty Wossner

Příspěvek od Kentoya » 15.08.2011, 11:05

kenivruh píše:
Kentoya píše:... ostřik zaslepit a neřešit, než sahat do pístů...

Hmmm.
šáhneš do pístů a prasknou, vlastní zkušenost

ostřik není až tak důležitý, všeobecně se na závodních motorech zaslepuje, že nehrozí únik tlakového oleje, který je potřebný na kliku

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty Wossner

Příspěvek od blázen » 15.08.2011, 11:13

taboo psal,že ostřiky je líp odstranit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Písty Wossner

Příspěvek od Fil » 15.08.2011, 18:48

Tak tak, že se prý i 800ps 4g63t bez ostřiku obejde, tak ca s polovinou výkonu určitě taky...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty Wossner

Příspěvek od kenivruh » 16.08.2011, 08:52

OK
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů