nissan MAF

otázky a odpovědi technického rázu
vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: nissan MAF

Příspěvek od vekslak » 08.07.2010, 14:38

Overeno...

zapojeni vahy SR20DET na CA18DET je tedy nasledující:

CA18DET:
pin A- černo/bílý +12V
pin B- černý - pól (kostra)
pin C- zeleno/černý signál pro ECU

SR20DET:

pin A- nejní zapojen
pin B- + 12V
pin C- - pól (kostra)
pin D- signál pro ECU





Ps: ted to mirku muzes promazat, zamknout a presunout do navodu ;-)
Obrázek

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od kenivruh » 09.07.2010, 08:09

1. Vaha je podla cisla pre S14ku 1994-1996, cize SR20DET.
2. Pre CA18DET existuju dve vahy, podla toho ci je pre verziu s katom alebo nie. Pre kat ma len 3 piny, bez katu 4, kedze tym jednym (zeleno-zltym) sa nastavuje zmes.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: nissan MAF

Příspěvek od vekslak » 09.07.2010, 08:47

super... ale ten prumer je vsude rovnaky 60mm ne?
Obrázek

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od Fizzbiker » 09.07.2010, 08:49

ja mam na CA18DET eletrika 4piny k MAF zpojenou vahu ze sunnika N13 se 3ma pinama a funguje to bez problemu.... a rozmer ma stejny jako origo
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od blázen » 09.07.2010, 10:08

CA18DET mělo 2 druhy AFM 3 a 4 pinovou.. (modely bez lambdy a s lambdou)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od Fizzbiker » 09.07.2010, 18:26

sak ja víím ale od tebe mam eletriku z verze s CATEM (4draty) a ze svyho pulsara mam vahu (DE motor s catem) ktera ma jen tri draty s tym 4dratem to pry obcas dela bordel... navic tam stejne CATá nemam ze :mrgreen:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od blázen » 10.07.2010, 09:20

Ode mne máš el pro AFM se třemi dráty
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od Fizzbiker » 10.07.2010, 10:22

blázen píše:Ode mne máš el pro AFM se třemi dráty
neee byl tam 4tej zkracoval sem draty pro AFM cca o 60cm a ten 4tej byl o cca 30 kratsi nez ty zbyvajici. :wink: z toho sem usoudil ze to je ten nepotrebny :lol: leda by to byl nejaky bludný drát... :mrgreen:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od blázen » 10.07.2010, 12:00

podle schématu ho nepotřebuješ .. když nemáš ECU pro model bez lambdy a tu 4pinovou AFM..ale tohle je teda dílo, kterej vůl to ucvaknul.. to se omlouvám za desinformaci
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od Fizzbiker » 10.07.2010, 18:19

vubec o nic nejde... ale taky sem se nad tim trochu podivoval... zkratil sem svazek a najednou bylo dratu vic... :D tak sem rozmotal to ustrihly bylo jasno :D
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: nissan MAF

Příspěvek od Vladislav Bureš » 12.07.2010, 06:26

vekslak píše:a je mozno ji swapovat za vahu S13?? celkem by se hodil vetsi prumer a kdyz uz ji mam doma :-D

EDIT: popripade jeste sehnat schema zapojeni protoze predelat cenej ten vrsek s dratkama je podle meho pitomost...
RB20/25 a Z32 mají průměr 80. na předělání AFM se vykašli pořiď jakou budeš potřebovat (pro tu turbínu co máš spíš Z32)
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů