rada pri konfiguracii motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Gerox » 10.12.2009, 23:05

vrtas píše:
na CZ / SK scene jsem jeste nevidel sand krome sandyho a krystofa ze by nekdo poradne podrzel turbomotor
Možná to vypadá blbě že to píšu, ale já asi jezdim jak víkendovej dědek s kloboučkem nebo co?
V podstatě mi je u prdele že jsem v ''zapomnění'', ale ozvat se musim :)
oops...zapomel jsem...:)

...ale je taky dost mozny ze jsem Te nevidel...nicmene "podrzeni turbomotoru" u me znamena ze v ramci driftu dvojka je v omezovaci da se rict (paklize auto nebo ridic trojku neda) stale...a to jsem Te jeste fakt nevidel delat...

nicmene pointa toho co jsem chtel rict je spise to ze nechapu proc vubec nekdo ocekava od turbomotoru coz je uplne neco jinyho co se rizeni, razeni, atd. tyce, ze se bude chovat jako V8 co ma more kroutaku uz na volnobeh...to proste nejde dohromady...sejne jakoze motor z viperu nikdy nebude tocit 10000...:)

turbomotor je proste turbomotor a jako takove je treba k nemu se chovat a necekat od nej schopnosti NA...tzn...paklize clovek premysli o driftech, zakladni je si rozmyslet jestli na drifty vubec mam (jak financne tak fakticky) pak si zvolit NA anebo turbomotor a podle toho se to naucit jezdit...aby NA bylo konkurenceschopny turbu nechate v tom cenu dvou tech turbomotoru (i kdyz to bude V8 z cehokoliv za par supu), turbomotor zase vyzaduje uplne jinej pristup ke vsemu co se auta a driftu tyce...pravej japonskej drift je "turbovej" tzn...(skoro) omezovac na kterykoliv kvalt...a nikdo se s nakou turbodirou nesere...pac ono ve finale zadna neexistuje...turbodira je s nadsazkou receno vymysl tech co od turbomotoru ocekavaj vykon na spodku...ten proste neni pac ocekavaji vykon tam kde nikdy nebyl ani urcen...(tohle je uz dost filosoficky :) ) proste turbo se musi tocit, k tomu aby se tocilo, motor se musi tocit...a kdyz tohle vse se deje a clovek prave musi projet zatacku v driftu tak se s tim proste musi umet poprat...

alternativa je samozrejme si vzit V8-mu a "projet to na hrani se s plynem v rozmezi 1500 - 4500 otacek". Coz dle D1 (resp. minimalne Teamu Orange) neni drift jak ho znaji oni. Kdyz jsem se je ptal na FormulaD, tak odsekli jen tohle a nechteli se o tom vubec dal bavit.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 11.12.2009, 11:21

jagy píše:Vzdycky bude na tyhle urovni platit, ze nejvetsi brzda je ridic a ne auto.
hm nic ve zlym ale nejako do toho moc vidis.....tohle neni vzdy pravidlo,jedine ze to hovoris z vlastnej skusenosti

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 11.12.2009, 11:39

zeptej se pabla jak umym jezdit nepotrebuju to tady dokazovat
a cloviek se umistny az bude mit auto na 100% v poradku na cem se pracuje

vykon zvedam pude jinej prevod abych mohl dotoho vlitnou hodne rychle a nejen s vlastnm zapalem ale aby to horelo cely jak ma uvidime se pristi rok

rozhodnuto
vyhodim motor dotahnu vse co se dam nahodim 750 vstreky a 3071r 0,64ar vacky serie omezovaz na 8000ot a staly prevod 4:3 a par dalsich uprav

a samozrejme porobim to z vonku

dakujem vsetkym za nozor a rady
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 11.12.2009, 13:26

pablo píše: hm nic ve zlym ale nejako do toho moc vidis.....tohle neni vzdy pravidlo,jedine ze to hovoris z vlastnej skusenosti
Mluvim i z vlastni zkusenosti... jestli se ty citis na profika, tak to potom jo. :)

Neber to osobne, nebylo to na tebe nijak mireno.. jen to tak z 99% vzdycky plati, ze brzda je ridic a ne auto. Kdo muze rict opak bude asi opravdu profik a ne amater..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 11.12.2009, 13:54

jagy píše:
pablo píše: hm nic ve zlym ale nejako do toho moc vidis.....tohle neni vzdy pravidlo,jedine ze to hovoris z vlastnej skusenosti
Mluvim i z vlastni zkusenosti... jestli se ty citis na profika, tak to potom jo. :)

Neber to osobne, nebylo to na tebe nijak mireno.. jen to tak z 99% vzdycky plati, ze brzda je ridic a ne auto. Kdo muze rict opak bude asi opravdu profik a ne amater..
neberu to osobne a nepovazuju se za profika...jen mne zaujimalo ci mas skusenosti s driftingem

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Heini » 11.12.2009, 14:11

Na ty plácky potřebujete krouťák dole ale opravdu hodně dole. A to bohužel z 4 válcem nedocílíš a ani z GT30. Možná spíše menší a kvalitnější turbo a dostat se z náběhem co nejníže protože těch 400PS ti bude úplně k ničemu. Stejně je budeš mít ve vysokých otáčkách. Právě jak píše Gerox pokud nastoupíš proti autu třeba z motorem z M5 tak toho moc nedokážeš ono mu stačí se bohybovat v 1500-2500 ot. a je vychechtanej. Takže pokud tam dáš sebe vědší turbo a budeš tam mít i 500Ps tak tě přibrzdí v nájezdu do táhlé dlouhé a seš víš kde. Jdeme do 6válce a malé turba a snad se dokážeme aspon trochu přiblížit 30cítkám z motoryM5.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 11.12.2009, 14:17

pablo píše:neberu to osobne a nepovazuju se za profika...jen mne zaujimalo ci mas skusenosti s driftingem
S driftovanim zkusenost nemam, ale slo obecne o motorsport a tak to plati myslim vsude, ze brzda je ridic a ne auto. Proto bych se zameril spis na trenovani a co nejvic jezdit, nez cpat prachy do auta.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 12.12.2009, 12:55

Heini píše:Na ty plácky potřebujete krouťák dole ale opravdu hodně dole. A to bohužel z 4 válcem nedocílíš a ani z GT30. Možná spíše menší a kvalitnější turbo a dostat se z náběhem co nejníže protože těch 400PS ti bude úplně k ničemu. Stejně je budeš mít ve vysokých otáčkách. Právě jak píše Gerox pokud nastoupíš proti autu třeba z motorem z M5 tak toho moc nedokážeš ono mu stačí se bohybovat v 1500-2500 ot. a je vychechtanej. Takže pokud tam dáš sebe vědší turbo a budeš tam mít i 500Ps tak tě přibrzdí v nájezdu do táhlé dlouhé a seš víš kde. Jdeme do 6válce a malé turba a snad se dokážeme aspon trochu přiblížit 30cítkám z motoryM5.
tak strčte ten M5 motor do s13 8) vejde se tam
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Design » 12.12.2009, 12:57

Chran vas pambuh takovy mrdky jakysi stavět!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 12.12.2009, 14:24

proč mrdky? Jel si v E39 M5? ten motor ti v 200sx urve koule 8) a stojí mín jak skládat dobrý CA,SR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Design » 12.12.2009, 16:52

To je my jasny jen se mi nelibi rvat jakousi německou Gertrudu do krasnyho japonce. :x
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Fire » 12.12.2009, 17:18

Design je srdcař no .. :D

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od DragonART » 12.12.2009, 18:10

Stejně jako japonci strkaj do BMW svoje vlastní motory ať SRka/RBčka nebo z S2000 hondy, tak mi by jsme tady mohly do nissanů dávat BMW motory, protože pro nás vyjde to levnějc, stejně jako pro ně když na svý motory maj dílů všude požehnaně... :wink:
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 12.12.2009, 18:59

Design píše:To je my jasny jen se mi nelibi rvat jakousi německou Gertrudu do krasnyho japonce. :x
trošku dětinské :roll: když chcou vyhrávat musí skládat to co je lepší.. na ten M5 motor žádný malý turbo motor po stránce jízd bokem asi nemá .. ten motor má sílu kdykoliv se dotkneš plynu a na nic nečekáš
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od branbito » 12.12.2009, 19:12

Myslim, ze by sa tu mali riesit rady ku konfigurácii motora a nie porovnávat ten ci onen, co je mimochodom uplne odveci.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů