rada pri konfiguracii motora

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od saigone » 08.12.2009, 15:24

jagy píše:A jaky je rozdil garrett a holsetu? Obe maji T3 priruby, takze svody meni tak i tak.. a i kdyby, tak tezko nekdo bude delat takovy vykon na seriovych svodech. :) Vyjde to uplne stejne + Holset bude stac 1/4 ceny Garrettu.
tak tak a vlastnostma je to nekde mezi kulickovym a kluznym Garrettem, nektere verze maji dokonce lepsi parametry nez kulickove Garretty
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od playdude » 08.12.2009, 15:28

jagy píše:A jaky je rozdil garrett a holsetu? Obe maji T3 priruby, takze svody meni tak i tak.. a i kdyby, tak tezko nekdo bude delat takovy vykon na seriovych svodech. :) Vyjde to uplne stejne + Holset bude stac 1/4 ceny Garrettu.
Garrett 3071R (aspon ten, o ktorom sa tu predpokladam bavime, GT3071R - 700382-3) ma priruby identicke s T25 (vstup je "T25" a vystup 5 diera), cize nemusi prerabat zvody, alebo davat ine

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od pablo » 08.12.2009, 21:40

no a uz ked sme u toho prave slik ma doma ty jine zvody na t3 takze mu rikam ze kdyz je ma uz nech to zlozi dej si tam bud holset taky dobry nebo gt3071 a mas to vybavene

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 08.12.2009, 22:42

hodte nejake odporucanie na holset alebo link
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od J3tb0Y » 08.12.2009, 23:01

tu som cital nieco o tom najprv ako to tam montoval potom dojmy z jazdy:
http://nico.zeroforum.com/zerothread?id=400168&page=1
edit este par nazorov:
http://www.driftworks.com/forum/technic ... -hx35.html
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Gerox » 09.12.2009, 08:56

na nejidelanejsi turbo na SR-ko jesm se ptal Tanaku a Suenagu a oba svorne tvrdili ze to jsou

HKS GT3037 ProS a greddy TD-06 obe bohuzel v cenach tri mexickejch Garrettu...:(

muj nazor je ze byste se meli naucit vyuzivat maximalni potencial toho co tam mate...zejmena ty sliku...podle me je zbytecny jit cestou zvysovani vykonu...s tim budes mit u driftu jeste vetsi problem...nejdriv se vyjezdi s tim co tam mas a az zjsitis ze jedina vec co ti chybi v porazeni soupere je vykon, pote zacni premyslet jak dal...zatim ale nic ve zlym mas problem dat babu coz fakt neni nic jineho nez trochu hrbolatejsi parkac...

...neni to rejpani byl jsem na posledni babe a dokonce jsme se bavili spolu...

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od saigone » 09.12.2009, 10:14

HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od playdude » 09.12.2009, 10:17

saigone píše:HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe
..jj cca 2x tak ako Garrett

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Gerox » 09.12.2009, 11:13

saigone píše:HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe

bohuzel je to tak...pac to turbo je fakt turbo urcene na zavody...nezapomente ze tyhle garrety ktere kupujeme tady za "levny peniz "NEJSOU URCENA pro zavodni ucely...

...napriklad cely slavny 2876r je urcen pro DIZLOVE generatory s konstatnimi otackami...o zavodni aplikaci v otackach kolem 8000 tisic na motoru a trapeni ho na driftech neni ani zminka...!!!! je to jedna z nejvetsich mylek na ceske tuning / tuzing scene. :(

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od saigone » 09.12.2009, 11:58

Gerox píše:
saigone píše:HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe

bohuzel je to tak...pac to turbo je fakt turbo urcene na zavody...nezapomente ze tyhle garrety ktere kupujeme tady za "levny peniz "NEJSOU URCENA pro zavodni ucely...

...napriklad cely slavny 2876r je urcen pro DIZLOVE generatory s konstatnimi otackami...o zavodni aplikaci v otackach kolem 8000 tisic na motoru a trapeni ho na driftech neni ani zminka...!!!! je to jedna z nejvetsich mylek na ceske tuning / tuzing scene. :(
vsak ja vim, stejne tak i ten Holset je primarne urcenej pro dieselove V8 motory Cummins, jez jezdej nejcastejic v tahacich a autobusech. Tak stejne je Greddy zavodni varianta Mitsubishi.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od blázen » 09.12.2009, 12:09

třeba ty dieslove generatory co máme v práci dostávají brutálni zahul.. ty turba rovněž.. ale opravdu totálně brutální.. turba pištěj jak z posledního a přitom se nepokazí .. ale sou to turba od CAT
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od slik85 » 09.12.2009, 14:17

Gerox píše:na nejidelanejsi turbo na SR-ko jesm se ptal Tanaku a Suenagu a oba svorne tvrdili ze to jsou

HKS GT3037 ProS a greddy TD-06 obe bohuzel v cenach tri mexickejch Garrettu...:(

muj nazor je ze byste se meli naucit vyuzivat maximalni potencial toho co tam mate...zejmena ty sliku...podle me je zbytecny jit cestou zvysovani vykonu...s tim budes mit u driftu jeste vetsi problem...nejdriv se vyjezdi s tim co tam mas a az zjsitis ze jedina vec co ti chybi v porazeni soupere je vykon, pote zacni premyslet jak dal...zatim ale nic ve zlym mas problem dat babu coz fakt neni nic jineho nez trochu hrbolatejsi parkac...

...neni to rejpani byl jsem na posledni babe a dokonce jsme se bavili spolu...

zistil som ze mam total ko zadne lozisko uz po ceste na babu mi dymacila zadna prava brzda a nevedel sem proc a vykmit kola bym vic jak 1,5cm cos je dost a tym padem sem mnel i nahovno nastavenu geometriu kterou mi delali dva dni pred zavodem takze neni se cemu divit

pristi rok te prevezu a uvidis to uplne jinde mne se nechtel ani volant vracet
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od Gerox » 10.12.2009, 16:21

ok v pohode...jde o to ze by si se mel naucit s tim co mas...tzn..pravidelnese kvalifikovat a dosahovat aspon nejake vysledky...a k tomu ti 100 koni navic fakt nepomuze, pac ve finale se budes bat to podrzet a zase to bude problem "turbodiry"...

...ono nic ve zlym ale na CZ / SK scene jsem jeste nevidel sand krome sandyho a krystofa ze by nekdo poradne podrzel turbomotor...a i presto tvrdite ze je vykonu malo... :roll:

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od vrtas » 10.12.2009, 20:38

na CZ / SK scene jsem jeste nevidel sand krome sandyho a krystofa ze by nekdo poradne podrzel turbomotor
Možná to vypadá blbě že to píšu, ale já asi jezdim jak víkendovej dědek s kloboučkem nebo co?
V podstatě mi je u prdele že jsem v ''zapomnění'', ale ozvat se musim :)

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: rada pri konfiguracii motora

Příspěvek od jagy » 10.12.2009, 21:59

Vzdycky bude na tyhle urovni platit, ze nejvetsi brzda je ridic a ne auto.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů