Žere olej

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Žere olej

Příspěvek od Peca » 20.07.2009, 22:08

Takže už jsem tu dlouho nic nepsal...:)
Žere mi to olej, při klidné jízdě cca 0,1dcl na 100km, při sportovnější jízdě 0,2dlc na 100km a na okruhu tak 1l na 100kmh.
Po GO na podzim to žralo, a kouřilo to i na volnoběh, to jsem myslel že je špatným turbem. Teď je turbo nové, na volnoběh to nehulí, v podstatě jsem si všiml že to kouří jen při prudkém brždění na okruhu (např. z vytočené čtverky jdu na brzdy a podřazuju tak to hulí) a někdo mi říkal že se lehce zakouří i když přidám víc plyn.
Z krytu vaček mi do nádobky nejde nic, odvětrávání bloku je průchozí, komprese jsou ok, na motoru po oleji ani známky, turbo nové. Tak co to může být?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Heini » 21.07.2009, 08:37

Máme ten samý problem, mam podezření že to jde přes turbo i když je nové.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od blázen » 21.07.2009, 08:44

sání by bylo mastné ne?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Heini » 21.07.2009, 08:53

Do sání to nejde tolik spíš přez vífuk.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od blázen » 21.07.2009, 09:30

tak to je nezjistitelný problém :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Peca » 21.07.2009, 09:33

Heini píše:Máme ten samý problem, mam podezření že to jde přes turbo i když je nové.
Že by nějaká špatná várka turbín? To je na reklamaci ale ne?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Žere olej

Příspěvek od chosecz » 21.07.2009, 09:44

Nemyslím si ... není tam třeba nějaký velký tlak oleje či tak něco? Nebo nějaká vlastnost GTček (kuličkových turb)? Nebo nejaké trošku "jiné" zapojení?

Jako auto si po odlevení v zátahu lehce "odfoukne" modrej kour, ale jen fakt malinko, jako by nejaka kapka oleje tam nejak protekla pres turbo.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Gerox » 21.07.2009, 09:47

nedelaji to gufera ventilu?

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od Heini » 21.07.2009, 11:42

ty jsou nové
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Žere olej

Příspěvek od Kentoya » 21.07.2009, 13:32

aji u pecu jsou nové, mě to taky žere, ale já mám v řiti turbo, tak to prozatím přikládám tomu turbu, u pecy jsem to prozatím přikládal pístům, že jsou kované, ale nevím,

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: Žere olej

Příspěvek od branbito » 21.07.2009, 15:31

Niesom odbornik, ale co som sa docital tak by to mohlo byt kombinaciou kovanych piestov a turba. Tiez mam nove turbo a GO som robil v zime a olej trochu mizne. Nechcem porovnavat 200sx a M5, ale docital som sa ze u M5 je kvoli kovanym piestom tiez dost velka spotreba oleja.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Žere olej

Příspěvek od Svobda » 21.07.2009, 18:33

Bych rek taky ty pisty kamos ma wiseco na Misakovi a nez se to poradne ohreje tak to i viditelne zahuli a olej taky trochu bere . A je to prej docela normalni s kovanyma.
Ale prave na okruhu by mu to melo brat tolik tak je to divny :(
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od blázen » 21.07.2009, 19:54

M5 žere olej jak stará škodovka ..ale asi ne kvůli pístům... nevím..já kované písty nepřisuzuju spotřebě oleje..tlaky jsou dobré..takže proč by to mělo žrát olej..stíráky budou OK..na studených wiseco jsem měl takřka stejný tlak jako na horkých..vůle tam je..ale těsní to kruhy
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od tomita » 22.07.2009, 09:04

Bude to nejspis turbem.Me to zacalo hulit, kdyz stary turbo odchazelo do kytek. Postupne to hulilo cim dal vic, prave pri odlehceni. Nebo treba kdyz jsem dobrzdoval na krizovatkuu, tak me najednou zezadu predbeh oblak modryho dymu :D .
Moje teorie je, ze se pri odlehceni vlivem zmeny tlak/podtlak hne oska v axialnim smeru (jelikoz jsou v prdeli tesneni) a pusti olej do vyfuku.
Pry tomu hodne napomaha i moc otevrenej vyfuk, jelikoz se straci protitlak. Neco na tom asi bude...prosim nekamenovat! :D
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Žere olej

Příspěvek od 935Baby » 22.07.2009, 11:33

Taky by to mohl být problém s restriktorem přívodu oleje pro turbo. Nějaká turba potřebují restriktor, ověřovali jste to při montáži?

Problém s restriktorem třeba řešili tady na Mazdě GTX:

http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... &start=510
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů