exhaust manifold a nastrik

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od raziel » 09.04.2009, 23:22

caute

jen taky detail., mam spesl sprej stribrny na motory atd.. vydrzi to k 400stupnu - jaka je teplota rozpalenych vyfukovych svodu? da se to pouzit nebo je to blbost? co se da misto toho udelat s "rezlosti" svodu aby trochu vypadaly>?

diky
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od Myo » 10.04.2009, 01:06

ked by si tomu nenakladal tak by to tam mohlo vydrzat ... ale radsej by som pouzil nejaku vypalovaciu striebrenku
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od Design » 10.04.2009, 09:02

Teplota svodu je až u 900°c Takovy vyborny barvy a spreje sem mel taky nevydrži to nic!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od pablo » 10.04.2009, 13:35

kup si nerezove zvody nic viac ty nepomoze

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od raziel » 10.04.2009, 22:28

ok... ono jak to vubec zmeni prubeh vykonu a vykon samotny - nekde jsem cetl cca 10 koni to prida diky rychlejsimu plynulejsimu odchodu plynu (jenze ja stejne zustavam u t25 nejspis...


mam jeste dotaz - jake pouzivate tesneni - na vyfukove svody, sani atd... chci koupit sadu z ebay za par supu, kluci na english foru rikaj ze jedine original nissan - mi to prijde ulitle trochu, ne? jsem se ptal a za komplet sadu u nissana 370 euro a to na ebay za 75 euro.. (krome hlavy, to pouziju jine,... ty ostatni prece nemuzou byt takovy problem, ne?? normalne bych to neresil, objednal u Dakaru a zrobil.. ale jak jsem to tak cetl jsem z toho jelen jaj... jake pouzivate a jake drzi?? jo a kde vsude davate silikon jeste k tesneni na motoru??

dik
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od branbito » 11.04.2009, 10:38

Origo tesnenia nissan, komplet sadu na SR som kupil za cca. 200 USD aj s dovozom, bolo tam uplne kazde tesnenie na motor+silikon. Samozrejme ze ked ides k origo predajcovi nissan u vas tak si tam prihodi.
Odporucam objednat origo nissan z US.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od raziel » 11.04.2009, 19:13

200dolacu za celou sadu origos? hmm, dost dobra cena, jen otazka je jestli je to genuine nissan... nemas adresu kdes to objednal? na ebay se to asi neoplati moc co? (stejne si neumim predstavit ze rtesneni je kov-tkanina-kov na exhaustu treba profoukne to neni zas tak natlakovane, ne? nebo co ze to kazdy tak kritizuje..?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: exhaust manifold a nastrik

Příspěvek od branbito » 11.04.2009, 20:23

Napr. toto je zarucene origo. Ja som to kupoval z nejakeho shopu, ale uz si nepamatam odkial, moze byt ze aj cena bola ina ale aj tak 300USD za komplet sadu je lepsie ako 370 EUR.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-O ... ingPayment

Len ako priklad.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 hostů