2 way LSD

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

2 way LSD

Příspěvek od vrtas » 16.06.2008, 07:53

Mam otázečku.Jak se starat o 2 way LSD?Jak často měnit olej..atd..
:)

Uživatelský avatar
areuratty
user
Příspěvky: 1705
Registrován: 10.04.2007, 07:53
Bydliště: Doma

Příspěvek od areuratty » 16.06.2008, 08:29

Někdo mi řikal 2 000km... (měnit olej)
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Obrázek

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 16.06.2008, 09:30

takhle casto jo? :shock:

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrtas » 16.06.2008, 09:42

Tak dostává velkej čoud :)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 16.06.2008, 09:55

mno, ale kdyz s tim normalne jezdis a jenom par desitek kilaku dostava coud tak taky?

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 18.06.2008, 17:21

mrkevvzime píše:mno, ale kdyz s tim normalne jezdis a jenom par desitek kilaku dostava coud tak taky?
Predpokladam, ze se jedna o lamelovy diferak... Ten funguje trenim lamel.... Tzn. vznikaji kovove piliny, ktere plavou v oleji a pusobi jako brusna pasta.... Nemluve o teplotach, ktere jsou v diffu.... takze bezne jezdeni 2-3000km, po kazde jizde na okruhu ci velkem douhodobejsim zahulu.

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 18.06.2008, 19:38

hm tak to bude trosku drazsi provoz :?

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 18.06.2008, 19:40

mrkevvzime píše:hm tak to bude trosku drazsi provoz :?
Mesicne litr za olej cca... Jestli clovek da 30papouchu za diff, tak tohle taky splasi :-)

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw » 18.06.2008, 20:33

to bych netvrdil kdyz pulce fora auto vlastne nejezdi :-D :-D :-D ten kdo stoji menit nemusi :lol:
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2 way LSD

Příspěvek od vrtas » 20.07.2008, 20:14

čau.Tak mám otázečku.
Chci si koupit už konečně pořádnou špéru.Tak mi přišel do oka Kaaz.Když ten člověk píše:
KAAZ 2 WAY LSD LIMITED SLIP DIFFERENTIAL S13 S14 240SX
Works with S13/S14/S15 240SX with OPEN DIFFERENTIAL
Tak by mi měl jít do s13ky s CAčkem ne?Neni tam žádnej rozdíl v obalu,vnitřku a output shafts?Mate mě to 240sx.
Přeci jen to neni věc za 500kč a nechci koupit něco,co mi nepůjde na auto.Tak proto se vás ptám.
Předem díky

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: 2 way LSD

Příspěvek od Martin_534 » 20.07.2008, 23:13

output shafts jsou pro open / vlsd jiný, jestli má vlsd jiný pro 200sx/240sx netušim, ale je to málo pravděpodobný

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2 way LSD

Příspěvek od kenivruh » 21.07.2008, 08:03

Pri kupe diffu si davaj pozor jedine na to, pre aky origo diff je urceny. Iny je pre open diff a iny pre viscous diff.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2 way LSD

Příspěvek od vrtas » 21.07.2008, 10:35

To je pak problém když mám třeba visco a koupím diff pro open?To pak stačí vyměnit jen output shafts..nebo ne?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: 2 way LSD

Příspěvek od Martin_534 » 21.07.2008, 10:37

ano, problém nastane, když si koupíš diff pro vlsd a máš open, protože output shafts na vlsd jentak neseženeš

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2 way LSD

Příspěvek od kenivruh » 21.07.2008, 11:04

vrtas píše:To je pak problém když mám třeba visco a koupím diff pro open?To pak stačí vyměnit jen output shafts..nebo ne?
Zbytocne by si to komplikoval, kedze cena je rovnaka a kazdy vyrobca ponuka oba typy.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů