vytlíča mi hadicu

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

vytlíča mi hadicu

Příspěvek od jurrry » 29.05.2008, 10:55

pri pridaní sa to chová fako keby chcelo turbo tahat,potom vystrelí-vytlačí hadicu od turba co ide do intercooleru,jako keby nemohlo tlacit,cim to moze byt?moze byt upchatí intercooler?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.05.2008, 15:01

fu clovece, ty s tym mas ale haluze, tu kompresiu si uz zmeral?
keby bol upchaty ic alebo hadice, tak ti motor ani nenastartuje, ponevadz sa mu jaksik nedostane vzduchu.

jurrry
user
Příspěvky: 67
Registrován: 27.08.2007, 16:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jurrry » 29.05.2008, 18:15

tie kompresie som este nezmeral,dostanem sa k tomu asi az v pondelok. no ano velmi spravne mam s tym haluze. za studena chití v pohode potom uz kazde dalsie startovanie je asi 30 sek bez plynu, a staqle ho dusi a skapina,myslim si ze aj to ze mi dimí ma s tymto problemom moc spolocne.proste turbo tlaci vzuch pekne,no jak keby nemalo kam, a hadicu vystreli,

Uživatelský avatar
200sxdriver
user
Příspěvky: 76
Registrován: 17.01.2008, 11:53
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 200sxdriver » 31.05.2008, 09:32

A máš tu hadici utaženou? turbo tlačí plnej tlak okolo 3500ot/min když jedeš když stojíš na volnoběh tak ti turbo netlačí plnej tlak a spíná až kolem 5500ot/min. Jak tady bylo zprávně řečeno kdybys měl ucpanej ic tak ti to nejede zkus vyndat trubky od turba až k škrtící klapce a foukej do toho a zjistíš jestly to máš ucpaný ic můžeš propláchnout benzínem. A pozor abys neměl ucpanej celej motor :-D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 31.05.2008, 09:47

turbo spíná? já myslel že plní :roll:

ovšem bez zatížení ti plnit nebude ani v redline.. :wink:

podle mě to ucpanej trakt sání určitě nebude.. chyba bude jinde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 31.05.2008, 13:42

Me se presne todle stalo jednou vyletela hadica a motor zdechl protože nemel tolik vzduchu co potrebuje.Poradne se to stahlo a bylo po problemu. :wink:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Belmondo1
user
Příspěvky: 223
Registrován: 16.03.2005, 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Belmondo1 » 01.06.2008, 13:35

jj poradne odmasti trubky a spony dotahni na krev popr. kup nejaky silnejsi, taky jsem je musel menit. Po nandani turba T3 ty uzky co tam bylo to neudrzely :)

Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Příspěvek od SDRT » 07.06.2008, 14:17

Belmondo1 píše:jj poradne odmasti trubky a spony dotahni na krev popr. kup nejaky silnejsi, taky jsem je musel menit. Po nandani turba T3 ty uzky co tam bylo to neudrzely :)
Kup poriadne sportove spony , daj pozor ake hadice pouzivas lebo niektore lacne silikonove su velmi " mastne " a stale sa zosmiknu dole. A na vycistenie intercooleru pouzi 50/50 kerosin a denaturovany lieh / nalej tak 1/2 litra a zapchaj diery a poriadne to premiesaj vo vnutry , opakuj kym zebudes mat cisty roztok po premiesani /, budes prekvapeny aku spinu tam mas.Tam sa straca az do 30% vykonu motora a zmensi sa Ti spotreba paliva. Mal by sa cistit kazdych 30 000 km u starych motorov co tlacia olej do sania 10-15 000 km.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů