OT: dušení, ztráta výkonu

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

OT: dušení, ztráta výkonu

Příspěvek od avenger » 28.11.2007, 21:00

Mám problém, ot proto že nejsem majitelem 200SX (bohužel) ale atmosférové Toyoty s motorem 3S-GE

Jelikož je tady hodně lidí co mají motory prolezlé do šroubku a snad není fóra kde by se pohybovalo tolik znalých lidí poptám se zde, snad to nevadí (na Toyota fóru neúspšně).

Jde o to že pokud jedu dejme tomu 40 na dvojiku 3tis ot/min a následně chci přidat trošku plynu nic se neděje, tak přidám ještě více plynu abych zrychlil a až po cca 3-5 vteřinách auto cukne a v ekonoměru mi hned skočí "non economy" kontrolka. Někdy pomůže když protočím otáčky do červených ale dělat to za studena opravdu nechci.

Měněno: vstřiky, filtr, svíčky, lambda, seřízený předstih

má někdo nápad na co se kouknout? + mě trapí vysoká spotřeba, nad 15l u 2.0 NA 110kW

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.11.2007, 21:06

ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.11.2007, 21:06

nechaj si zmerat tlak paliva a skontroluj funkcnost regulatoru tlaku paliva.

Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger » 28.11.2007, 21:09

Mirek píše:ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
Přesně toto mi poradila Leňulka, ano senzor má, mohu se zeptat jak a čím proměřit? S takovýmahle věcma nemám takové zkušenosti :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.11.2007, 21:10

este ma napada snimac teploty vzduchu v sani, MAP snimac...

Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger » 28.11.2007, 21:11

raddy píše:nechaj si zmerat tlak paliva a skontroluj funkcnost regulatoru tlaku paliva.
opět se ptám dá se to nějak zjistit za domácích podmínek, svému mechanikovi jsem přestal věřit proti si chci vyřešit sám s pomocí vašich cenných rad, regulátor,čerpadlo by mohly být příčiny té spotřeby

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.11.2007, 21:12

ma tvoje auto nejaku diagnostiku v ECU? dolezite snimace by sa mali dat diagnostikovat.
tlak paliva si musis zmerat manualne. je to jednoduchy ukon, potrebujes vediet predpisany tlak paliva...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 28.11.2007, 21:13

avenger píše:
Mirek píše:ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
Přesně toto mi poradila Leňulka, ano senzor má, mohu se zeptat jak a čím proměřit? S takovýmahle věcma nemám takové zkušenosti :-)
Nevim jak je to u toyoty...ale nissan ma 3 kontakty z klapky tusim....na dva znich se ma zapojit odporovej merak a natacenim klapky by plynule mel jit odpor nahoru pokud si to dobre pamatuju.....pokud je tam hluchy misto nebo se nic nedeje a pak ten odpor vyskoci na vysokou hodnotu je v haji to TPSko.

Edit: jeste se optam...otacky sou v poradku? jak volnobezne tak provozni? Vysoka spotreba a ta reakce na plyn nemusi mit spolecnou pricinu (ale muzou) U felicie co ma mlada (MPi) Je taky problem s palivem....pres VAG to hlasi ze je lambda ok, ale porad to jede na bohatou smes (spotreba nekde u 10L). Nepovedlo se mi zatim dojit na to cim to je.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 28.11.2007, 21:21

skus slovenske toyota forum.

zozen si inak manual, lebo inak tieto veci neotestujes, tu ti tie hodnoty nikto nepovie. budu to iba vseobecne odpovede. pripadne si musis na vasom fore najst osobu ktora ti to bude ochotna pozriet. vela zdaru :wink:
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger » 28.11.2007, 21:37

Mirek píše:
avenger píše:
Mirek píše:ma to senzor natoceni klapky? Se v tech motorech nevyznam tak nevim..ale pokud ma rozhodne bych ho promeril...
Přesně toto mi poradila Leňulka, ano senzor má, mohu se zeptat jak a čím proměřit? S takovýmahle věcma nemám takové zkušenosti :-)
Nevim jak je to u toyoty...ale nissan ma 3 kontakty z klapky tusim....na dva znich se ma zapojit odporovej merak a natacenim klapky by plynule mel jit odpor nahoru pokud si to dobre pamatuju.....pokud je tam hluchy misto nebo se nic nedeje a pak ten odpor vyskoci na vysokou hodnotu je v haji to TPSko.

Edit: jeste se optam...otacky sou v poradku? jak volnobezne tak provozni? Vysoka spotreba a ta reakce na plyn nemusi mit spolecnou pricinu (ale muzou) U felicie co ma mlada (MPi) Je taky problem s palivem....pres VAG to hlasi ze je lambda ok, ale porad to jede na bohatou smes (spotreba nekde u 10L). Nepovedlo se mi zatim dojit na to cim to je.
Přesně tak to je i tu, jen si od někoho musím půjčit odporový měřák, škofa že všichni jste tak mimo mě, určitě by jste přišli na to kde je chyba, takhle se těžko problém popisuje. Otáčky 1300/950 (studený/zahřátý motor)

takže zatím mam v oku tyhle závady
1)senzor natočení klapky
2)kabely,palec rozdělovače
3)čerpadlo a regulátor tlaku paliva
4)váha vzduchu


jinak manuál mám takže si to tam nějak dohledám :)

děkuju za typy, určitě se na všechny tyto věci podívám

Uživatelský avatar
,,PJ"
user
Příspěvky: 295
Registrován: 26.04.2007, 15:47
Bydliště: Karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ,,PJ" » 28.11.2007, 22:28

Pokud ti to neva ,zkus napsat odkud si,třeba ti někdo pomůže přímo.Je to snažší než si dopisovat.... Jinak spousta rad je tady správnejch,akorát jak píšeš,tak s tím nemáš tolik zkušeností a proto budeš muset zkoušet všechno a postupem se dostat k problému....Zkušenější by šel po tom nejpravděpodobnějšim,ale jinak mnoho zdaru a ať se ti to podaří dát co nejdřív a co nejlevněji dokupy...... 8)

Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger » 29.11.2007, 20:35

Děkuji :-)

Další poznatek problému je že to nereagovaní je spíše za studena, když se auto zahřeje tak se zdá že otáčky fungují bez problémů. A další věc, motor(otáčky) špatně reagují na plyn (na neutrál a pevní stupeň při rozjezdu) a to tak že je tam značná prodleva.přidám plyn a až za vteřínu jde do otáček, myslel jsem že je to povoleným lanovodem ale po kontrole je ok a hlavně v dalších stupních reaguje hned bez prodlevy v prvních centimetrech sešlápnutí plynu

takže to typuji na váhu vzduchu, čidlo teploty nasávaného vzduchu a snímač polohy klapky, snad o víkendu se dostanu ke známému tak snad se něco vyřeší.

Uživatelský avatar
avenger
user
Příspěvky: 295
Registrován: 04.09.2007, 19:56

Příspěvek od avenger » 04.12.2007, 21:32

ještě bych se chtěl zeptat zda-li jde TPS nějak opravit, bude se špatně shánět, od Toyoty bude hodně drahé.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 04.12.2007, 21:36

avenger píše:ještě bych se chtěl zeptat zda-li jde TPS nějak opravit, bude se špatně shánět, od Toyoty bude hodně drahé.
ee..TPS nove..popripade ok z vrakace....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 04.12.2007, 21:48

avenger píše:ještě bych se chtěl zeptat zda-li jde TPS nějak opravit, bude se špatně shánět, od Toyoty bude hodně drahé.
TPS na SXo stojí litr, na toyotu nebude IMHO o moc dražší ...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů