Nestartuje

otázky a odpovědi technického rázu
coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 22.11.2007, 16:37

kluci tak kod je 55 zadna chyba. Myslite ze by to malo byt svieckami? vsak neodidu hned vsetky 4 naraz, to by bola velka nahoda. Skusim este aj tie vymenit a cez vikend zmieram tlak paliva.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2007, 16:45

Skus postupovat podla toho co je na strane ef&ec 39. Moznosti preco nestartuje su vseobecne len dve, nejde benzin alebo nehadze iskru.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 22.11.2007, 16:46

prekostri si power tranzistor a vymen sviecky ak tam mas iridia tak mohli odist vsetky naraz

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 22.11.2007, 17:21

a to ukostreni najdem hned pri powertranzistore nebo mam hledat nekde jinde?

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 22.11.2007, 17:56

no chlapi tak z tej EF EC 39 som mierne mimo, moze mi niekto vysvetlit co znamena ta tabulka?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.11.2007, 18:06

No kedze si pripad, ze ti ani nechyti tak je to ef&ec 39.

Tabulka ukazuje co moze byt pricinou ze nestartuje:

chudobna zmes, slaba iskra alebo vynechavanie iskry, zly predstih, nebeziaca pumpa, nefungujuce vstrekovace, spinacia skrinka, relatko ECCS, power transistor, cievky, sviecky, CAS.

No a dole je rozkreslene co treba skontrolovat.

1. ci bezi pumpa
2. ci cvakaju vstrekovace
3. ci toci starter
4. ci ide prud do cievok
5. ci sviecku hadzu iskru
6. ci je spravny predstih
7. ci su vsetky senzory ok
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 22.11.2007, 22:18

coler666 píše:a to ukostreni najdem hned pri powertranzistore nebo mam hledat nekde jinde?
jeden s tych kablikou v koncovke je kostra zisti presne ktori a ukostriho znova o nieco na karoserii

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 23.11.2007, 08:47

pripadne pozri ci nemas odtrhnutu kostru na cievkach. Je tam jeden spolocny kabel na to, je za 4 cievkou. Ale neviem ci to bude suvisiest s tvojim problemom ak vrasis ze iskru ti dava, mozno dava slabu iskru.
Nissan 200SX S13 1990

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 23.11.2007, 18:30

ukostrenie cievok som uz pozeral kablik je ok, este zmeriam ukostrenie pri tom power tranzistore.

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 24.11.2007, 16:27

chlapi nazdarek tak dnes mi to nastartovalo, samo od seba, som to troska dlhsie startoval a chytilo ale...... ked som vypol a chcel znova nastartovat tak zase nic. Dalej som postupoval nasledovne.
1. vytiahol som poistku od cerpadla
2. pretocil a zase chytilo ale len na chvilu kedze cerpadlo
3. a skusil znova startovat s cerpadlom ale zase nic

Tak som poistku znova vytiahol a pretocil motorom a ked mal motor snahu naskocit dal som tam chytro poistku a motor naskocil. Skratka neviem preco ale inak nenastartuje. Neviem ci je dobre ze mi cerpadlo uz aj v prvej polohe tlaci benzin kym nevypne relatko /po dobu cc 5 sekund/. Ked by v prvej polohe netlacilo ale az ked toci starterom tak by sa dalo normalne startovat.

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 24.11.2007, 16:34

takze motor bezi ale mam tam dva problemiky este. Ked pustim otacky tak spadnu na 400 - 500 az ma snahu zdusit, no hned zase vyskocia na normalne volnobezne otacky cca 800. A druhy broblemik motor sa obcas tak zvlastne zatrasie ale len miestami tiez neviem preco.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 24.11.2007, 21:59

coler666 píše:Neviem ci je dobre ze mi cerpadlo uz aj v prvej polohe tlaci benzin kym nevypne relatko /po dobu cc 5 sekund/. Ked by v prvej polohe netlacilo ale az ked toci starterom tak by sa dalo normalne startovat.
No tak necakaj 5 sekund a hned startuj. Tak to robim aj ja , lebo sa mi tiez stavalo, ze ked som cakal kym nevypne pumpa tak mi to nechcelo casto naskocit. Neni nutne cakat tych 5 sekund. Ja to tipujem u seba na netesnost vstrekovacov, takze tym cakanim akurat natlacim benzin do sania a preto to potom nechce chytit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 24.11.2007, 23:28

ale pred tym ako dosiel benzin mi to nerobilo, takze som ich asi odpiekol. Inak odrazi sa to na spotrebe? A ani ked hned otocim klucikom a startujem tak to nechyti, musim ist cez tu poistku. Da sa spravit aby cerpadlo slo az v druhej polohe alebo ako postupovat dalej.

coler666
user
Příspěvky: 56
Registrován: 25.09.2007, 17:27

Příspěvek od coler666 » 25.11.2007, 13:57

alebo je nemate niekto vstreky, ak by to nebol problem tak by som ich vymenil nech mam pokoj.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 25.11.2007, 15:30

ehm, tie sviecky uz mas nove?

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů