Test benzínu Shell V-Power Racing 100 oktanů vs Natural 95

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 15.11.2007, 15:44

vmille píše:Asi by bylo zajímavé to odměřit na brzbě ať se nehádáte...
Kurnik ludia naco som tam asi dal ten odkaz. Pozrite precitajte. Merane na brzde s tym, ze UPRAVOVALI ecu do hranice kym motor nezacal klepat. Takze z tohto dovodu JE s lepsim benzinom vacsi vykon. Nie preto ze ho tam len nalejes, ale ze ti dovoli nastavit motor na agresivnejsi predzapal.

Racing dovolil posunut predzapal o 7 stupnov pri booste 20 PSI oproti normalnemu 98 oktanu. A 7 stupnov je teda fakt brutalny posun.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.11.2007, 16:03

klidek keni, chapeme.... 8)
zhrnutie:
lepsi vykon NIE JE kvoli benzinu, ale kvoli BENZINU a UPRAVE ECU....
7 stupnov je dost, a to su paliva ktore maju 112-115 oktanov tym padom sa da predzapal este zvysit alebo opacne, zvysit tlak turba pri povodnom predzapale...

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 15.11.2007, 16:11

ten odkaz je super

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 15.11.2007, 20:35

Promin na test jsem se nedíval. Jen jsem chtěl sdělit své zkušenosti a říct, že motor se jinak chová i bez změny předzápalu na V-POWER. Což tady hodně lidí popírá. Na začátku byl test rozdílu benzínů, ne změna předzápalu.
Netvrdím že rozdíl je ve stovkách koní, ale mály.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.11.2007, 20:38

rozdíl není žádný..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 15.11.2007, 20:49

blázen píše:rozdíl není žádný..
nakej rozdil tam je. je to v tom clanku

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.11.2007, 20:54

mikyc píše:
blázen píše:rozdíl není žádný..
nakej rozdil tam je. je to v tom clanku
při měření jakýmkoliv způsobem,když měříš 2x jednu stejnou věc,nikdy nenaměříš totéž,co jsi naměřil před tím..ikdyž nic nezměníš.. procento chyby bude vždy, okolní podmínky nebou nikdy stejné.. trvám na tom že rozdíl nebude žádný..

když si naberu 100oct benzín ve 14.00hod v srpnu a změřím 400m vyjezdím ho, natankuju 98oct a pojedu 400m ve 2 ráno bude ten čas lepší i s horším benzínem z pohledu kvality a oct. čísla.. a tak je to úplně sevším,tohle jsem uvedl jen jako příklad, byt je extremní
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 15.11.2007, 20:58

blázen píše:
mikyc píše:
blázen píše:rozdíl není žádný..
nakej rozdil tam je. je to v tom clanku
při měření jakýmkoliv způsobem,když měříš 2x jednu stejnou věc,nikdy nenaměříš totéž,co jsi naměřil před tím..ikdyž nic nezměníš.. procento chyby bude vždy, okolní podmínky nebou nikdy stejné.. trvám na tom že rozdíl nebude žádný..

když si naberu 100oct benzín ve 14.00hod v srpnu a změřím 400m vyjezdím ho, natankuju 98oct a pojedu 400m ve 2 ráno bude ten čas lepší i s horším benzínem z pohledu kvality a oct. čísla.. a tak je to úplně sevším,tohle jsem uvedl jen jako příklad, byt je extremní
zajimave vysvetleni

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 15.11.2007, 21:02

Ja uz jsem rekl rozdil je minimalni. Mam to odzkousene na dvou motorkach. Na 95 mam co delat aby se trosku zvedla. Na Vpower jde nahoru v 5000 otackach. Ale uz mlcim, budu jen cist........
Proto se dela vic testu aby se zmensila statisticka chyba.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 15.11.2007, 21:13

nezabudajte na aditiva ktore obsahuje dany testovany benzin.....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů