ET vs. DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 14.10.2007, 19:04

Doufejme a drzte mi palečky možna už přišti tyden bude first start :-D no jak dojdou vačky.Pak rozdelam a vyfotim ten deravej to bude masakr už to vidim.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.10.2007, 20:08

písty nelze zaměnit (s12 s13) bo vybrání na ventily, klika mám pocit zaměnit jde, jen je tam rozdíl v průměru hřídele která unáší řemenice na rozvody a hlavní řemenici

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 21:05

ET má blok vysokej 209mm a DET 204mm.Ojnice jsou stejně dlouhý,ale maji jinej průměr na pístní čep.Klika je asi jediná zaměnitelná věc.Podle rozměrů by měla uvnitř motoru sedět.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 23:13

ale zase na kliku nepridelas setrvak. takze debata o @, kup cely DET :-D

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 15.10.2007, 15:47

Dobře, mám jedno v merku, za motor chce 1500, teď ještě kolik za zbytek(ECU, převodovka, kabeláž)......a kolik se pohybujou ceny? Jak poznám podle označení samosvor? ...vzal bych to všechno, když už pro to pojedu
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 15.10.2007, 16:09

jsadik píše:Dobře, mám jedno v merku, za motor chce 1500, teď ještě kolik za zbytek(ECU, převodovka, kabeláž)......a kolik se pohybujou ceny? Jak poznám podle označení samosvor? ...vzal bych to všechno, když už pro to pojedu
ecu s kabelama ti dam za 1500 :)

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 15.10.2007, 16:58

rozumik píše:
jsadik píše:Dobře, mám jedno v merku, za motor chce 1500, teď ještě kolik za zbytek(ECU, převodovka, kabeláž)......a kolik se pohybujou ceny? Jak poznám podle označení samosvor? ...vzal bych to všechno, když už pro to pojedu
ecu s kabelama ti dam za 1500 :)
Vezmu to, když to bude pasovat, ještě nevim co je to za typ, prej je to facelift.

Převodovku by mi dal k tomu za 2500, to už mi chybí jen ten samosvor :)
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 15.10.2007, 17:01

jsadik píše:
rozumik píše:
jsadik píše:Dobře, mám jedno v merku, za motor chce 1500, teď ještě kolik za zbytek(ECU, převodovka, kabeláž)......a kolik se pohybujou ceny? Jak poznám podle označení samosvor? ...vzal bych to všechno, když už pro to pojedu
ecu s kabelama ti dam za 1500 :)
Vezmu to, když to bude pasovat, ještě nevim co je to za typ, prej je to facelift.

Převodovku by mi dal k tomu za 2500, to už mi chybí jen ten samosvor :)
ecu i kabelaz je z DET, ktery kupujes, pokud sem to spravne pochopil :)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.10.2007, 17:03

jsadik píše:
rozumik píše:
jsadik píše:Dobře, mám jedno v merku, za motor chce 1500, teď ještě kolik za zbytek(ECU, převodovka, kabeláž)......a kolik se pohybujou ceny? Jak poznám podle označení samosvor? ...vzal bych to všechno, když už pro to pojedu
ecu s kabelama ti dam za 1500 :)
Vezmu to, když to bude pasovat, ještě nevim co je to za typ, prej je to facelift.

Převodovku by mi dal k tomu za 2500, to už mi chybí jen ten samosvor :)
VLSD budu mit mozna v prosinci na prodej..za cca 5..je s ABS
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 15.10.2007, 17:09

rozumik píše:
jsadik píše:
rozumik píše: ecu s kabelama ti dam za 1500 :)
Vezmu to, když to bude pasovat, ještě nevim co je to za typ, prej je to facelift.

Převodovku by mi dal k tomu za 2500, to už mi chybí jen ten samosvor :)
ecu i kabelaz je z DET, ktery kupujes, pokud sem to spravne pochopil :)
Pochopil, já DETku tolik nerozumim, jen vim že byli s Katem a bez, tak aby to bylo stejný.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.10.2007, 17:10

jestli pojedeš k rozumovi tak bydlím kousek od něj a mám naprodej samosvor s ABS verze a mám i nějaké ždorba pro rozuma
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 15.10.2007, 17:11

Mirek píše:
jsadik píše:
rozumik píše: ecu s kabelama ti dam za 1500 :)
Vezmu to, když to bude pasovat, ještě nevim co je to za typ, prej je to facelift.

Převodovku by mi dal k tomu za 2500, to už mi chybí jen ten samosvor :)
VLSD budu mit mozna v prosinci na prodej..za cca 5..je s ABS
VLSD mě moc neláká, radši bych samosvor.....ABS mi asi fungovat nebude :D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 15.10.2007, 17:13

lamelovy diff asi nesezenes :-)
zadna s12 abs snad ani nemela, ne?

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 15.10.2007, 17:15

blázen píše:jestli pojedeš k rozumovi tak bydlím kousek od něj a mám naprodej samosvor s ABS verze a mám i nějaké ždorba pro rozuma

A jde to nějak nabastlit na S12?

Uvidim podle peněz, kupuju ještě sedačky a pro mě je to do Ostravy docela dálka, spíš se mi vyplatí pošta než tam jet.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 15.10.2007, 17:15

rozumik píše:lamelovy diff asi nesezenes :-)
zadna s12 abs snad ani nemela, ne?

Právě proto :D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů