ET vs. DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 14:45

rozumik píše:
jsadik píše:Kdybych to dělal, určitě dám jiný vstřiky,FMIC, turbo,písty a asi i vačku.Akorát nevim jak by to nesla váha vzduchu a zbytek a jak je nahradit,popřípadě upravit.
a jeste ojnice.
FMIC potrebujes tak i tak, tak ho kup :-)
kdyz uz by sis chtel nechat ET motor, tak bych pouzil cely spodek z DETka (pisty, ojnice, kliku, zamky, setrvak, prip. i blok) + prevodovku, nema ten otravny vakl jako S12kova.
vacku asi nesezenes, jedine nechat upravit.
afm vypada podobne jako S13, asi bude mit i stejny limit.

zacni IC, ten ti da fakt hodne, zavar pop-off, boostni turbo a uvidis jak na tom si.
? z DETka na ETčko nic nepasuje,má kratší blok, takže i jiný ojnice,kliku a všechno ostatní.Pasujou jen písty. :!:
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 14.10.2007, 14:45

Tak zaleži v jakym stavu je blok ne prece nebudeš brousit skoro novej blok?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 14:47

Vačka se vyrábí, dokonce jí dělá i Nismo, akorát to asi bude problém senat jako všechno na S12 :D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 14:49

jsadik píše:? z DETka na ETčko nic nepasuje,má kratší blok, takže i jiný ojnice,kliku a všechno ostatní.Pasujou jen písty. :!:
ten kratsi blok se mi nejak nezda, k veceru to skocim zmerit :-)
a ze by pasovaly pisty se mi nezda, uchyceni vypada uplne jinak. muzu ti to nafotit.
DETko ma uplne jiny spodek, proto ho rovnou vymen, delat GO spodku u ET se fakt nevyplati, bo se ti rozleti.

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 14:50

jsadik píše:Vačka se vyrábí, dokonce jí dělá i Nismo, akorát to asi bude problém senat jako všechno na S12 :D
ze je nismo vacice vim, shanel sem ji skoro rok a je nesehnatelna

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 14:53

Design píše:Tak zaleži v jakym stavu je blok ne prece nebudeš brousit skoro novej blok?
Skoro novej ne, ale kdo má skoro novej blok? když zadřeš motor na klice a necháš si to opravit je to jen oprava.GO je generální oprava, což je výměna všech opotřebených dílů bez ohledu na to jestli by to ještě vydrželo.....alespoň podle mě. :D
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 14.10.2007, 14:55

rozumik píše:
jsadik píše:? z DETka na ETčko nic nepasuje,má kratší blok, takže i jiný ojnice,kliku a všechno ostatní.Pasujou jen písty. :!:
ten kratsi blok se mi nejak nezda, k veceru to skocim zmerit :-)
a ze by pasovaly pisty se mi nezda, uchyceni vypada uplne jinak. muzu ti to nafotit.
DETko ma uplne jiny spodek, proto ho rovnou vymen, delat GO spodku u ET se fakt nevyplati, bo se ti rozleti.
Stačí porovnat rozměry bloku a zbytku v manuálech.S těma pístama si tak jistej nejsem,ale tak nějak jsem to z těch manuálů vyčet, že by to mělo pásnout.....ale můžu se v tom mýlit.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 14.10.2007, 15:04

DETovy pisty drzi na cepu segerovkama, ty ET tam asi drzi silou vule, ojnice vypadaji jako prilepene k tomu cepu :-)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.10.2007, 15:09

rozumik píše:DETovy pisty drzi na cepu segerovkama, ty ET tam asi drzi silou vule, ojnice vypadaji jako prilepene k tomu cepu :-)
je to tam nalisované
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 14.10.2007, 15:15

jsadik píše:
Design píše:Tak zaleži v jakym stavu je blok ne prece nebudeš brousit skoro novej blok?
Skoro novej ne, ale kdo má skoro novej blok? když zadřeš motor na klice a necháš si to opravit je to jen oprava.GO je generální oprava, což je výměna všech opotřebených dílů bez ohledu na to jestli by to ještě vydrželo.....alespoň podle mě. :D
Jo to je mi jasny.Ale jak chceš ty no
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.10.2007, 15:18

Design píše:
jsadik píše:
Design píše:Tak zaleži v jakym stavu je blok ne prece nebudeš brousit skoro novej blok?
Skoro novej ne, ale kdo má skoro novej blok? když zadřeš motor na klice a necháš si to opravit je to jen oprava.GO je generální oprava, což je výměna všech opotřebených dílů bez ohledu na to jestli by to ještě vydrželo.....alespoň podle mě. :D
Jo to je mi jasny.Ale jak chceš ty no
blok má z 95% špatn výbrusy na těchto motorech
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 14.10.2007, 17:38

Ja mel treba motor jak novej.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.10.2007, 17:55

Design píše:Ja mel treba motor jak novej.
pokud si změřil výbrusy a byli podle manuálu dobre,pak byly výbrusy dobré, pokud si to jen myslíš, tak upřímnou soustrast
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 14.10.2007, 18:30

nn zmereno a kroužky krasne sedi.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 14.10.2007, 18:55

Design píše:nn zmereno a kroužky krasne sedi.
takže pokud je ovalita dobrá,a jsou tam řekněme nové kruhy, dá se o motoru napsat,že je dobrý a dobrý bude ještě relativně dlouhou dobu,v tom případě bud rád.
SR20DET je mladší motor, vůči CA by měli být ještě nějakou dobu v pohodě..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 hostů