Neviete niekto?

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

ma to vlastne zmysel podlozkovat ked tlak turba ovlada ECU??
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nie, ecu v s14 tlak turba neovlada. staci napojit actuator priamo do sania a vyradis znizenie tlaku pre 1. prev. stupen, to je cele co ecu v s14 robi, teda aspon co viem...podlozkami v kazdom pripade zvysis predpatie pruziny, co je velmi vhodne ked tvoj novy mximalny tlak bude dajme tomu 1bar.
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

ahaa, diky za objasnenie :)
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Raddy, tym padom, kedze som zapojil BC, nemusim uz upravovat actuator?
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nizzmo píše:Raddy, tym padom, kedze som zapojil BC, nemusim uz upravovat actuator?
no prave z dovodu vacsieho predpatie pruziny (aby pruzina drzala zavretu klapku wastegate aj pri vyssich tlakoch turba a teda vyssych tlakoch vyfukovych plynov ktore tlacia na klapku a otvaraju ju ak je predpatie pruziny prilis slabe a tym padom sa spomaluje nastup turba) je vhodne actuator podlozit na tlak tesne nizsi ako je pozadovany tlak nastaveny boost kontrolerom.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Este jedna pomoc tomu je. Trochu pracna, ale da sa. Rozrezat tycku aktuatora, narezat zavity z oboch stran, dat na nich taku dlhsiu matku (alebo ako sa to vola odborne), pripadne zavit len na jednu stranu a na druhu navarit matku a mas nastavitelny aktuator ;)
Obrázek
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 15.08.2007, 08:35, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kenivruh píše:Este jedna pomoc tomu je. Trochu pracna, ale da sa. Rozrezat tycku aktuatora, narezat zavity z oboch stran, dat na nich taku dlhsiu matku (alebo ako sa to vola odborne), pripadne zavit len na jednu stranu a na druhu navarit matku a mas nastavitelny aktuator ;)
jo jo, tak som to spravil ja a este velmi odporucam urobit na tycku plosky aby to islo tocit klucom alebo kombinackami, je to jednoduche a rychle.
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

kenivruh píše:Este jedna pomoc tomu je. Trochu pracna, ale da sa. Rozrezat tycku aktuatora, narezat zavity z oboch stran, dat na nich taku dlhsiu matku (alebo ako sa to vola odborne), pripadne zavit len na jednu stranu a na druhu navarit matku a mas nastavitelny aktuator ;)
Obrázek
To je dobrý
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

tak tak já taky použil s14 T28 a taky tlačilo 0,4bar
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

Pokud vim sr20det v s14 tlaci v seriovem stavu kolem 0.7bar. Tech 0.4bar je tlak, pri kterem otevira wastegate. Ten regulacni ventil dela prave to, ze reguluje odpousteni vzduchu zpatky do sani, cim se dosahuje (a reguluje) tech ~0.7bar, neni to jen k snizovani tlaku pro 1.stupen.
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

tomita píše:Pokud vim sr20det v s14 tlaci v seriovem stavu kolem 0.7bar. Tech 0.4bar je tlak, pri kterem otevira wastegate. Ten regulacni ventil dela prave to, ze reguluje odpousteni vzduchu zpatky do sani, cim se dosahuje (a reguluje) tech ~0.7bar, neni to jen k snizovani tlaku pro 1.stupen.
No ale ja som nameral 0,4bar v celom sani a nie iba na hadicke k actuatoru...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Sr20DEt jazdi seriovo na 7 psi. Pisu to vsade pri S14ke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

No v tom pripade to je jasne :)

Tato tabulka vsetko vysvetluje...

Bar....PSI.....kg/cm2

0.1 = 1.45 = 0.102
0.2 = 2.90 = 0.204
0.3 = 4.35 = 0.306
0.4 = 5.80 = 0.408
0.5 = 7.25 = 0.510 **SR20DET**
0.6 = 8.70 = 0.612
0.7 = 10.15 = 0.714
0.8 = 11.60 = 0.816
0.9 = 13.05 = 0.918
1.0 = 14.50 = 1.020
1.1 = 15.95 = 1.122
1.2 = 17.40 = 1.224
1.3 = 18.85 = 1.326
1.4 = 20.30 = 1.428
1.5 = 21.75 = 1.530
1.6 = 23.20 = 1.632
1.7 = 24.65 = 1.734
1.8 = 26.10 = 1.836
1.9 = 27.55 = 1.938
2.0 = 29.00 = 2.040
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

kenivruh píše:Sr20DEt jazdi seriovo na 7 psi. Pisu to vsade pri S14ke.
Kde vsade? tak to ja mam iny zdroj..
nizzmo píše:No ale ja som nameral 0,4bar v celom sani a nie iba na hadicke k actuatoru...
tak to mas bud vadny ten regulacny ventil alebo ti niekde unika tlak
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

tomita píše:
kenivruh píše:Sr20DEt jazdi seriovo na 7 psi. Pisu to vsade pri S14ke.
Kde vsade? tak to ja mam iny zdroj..
nizzmo píše:No ale ja som nameral 0,4bar v celom sani a nie iba na hadicke k actuatoru...
tak to mas bud vadny ten regulacny ventil alebo ti niekde unika tlak
Tak mas pravdu. Sorac. 7 PSI je ten limitovany tlak na 1. a 2. (?)prevodovom stupni a 10 PSI je na ostatnych stupnoch. Ak je 7 PSI vsade, tak je chyba pravdepodobne v tom solenoide.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět