Stránka 1 z 2

Neslavný konec jedné projížďky :-(

Napsal: 06.12.2006, 14:15
od Peca
Dnes ráno jsme se byli projet s kamarádem, půjčil si Oktávku 1.8T od otce a dopadlo to takhle. Řekněme že lehce přecenil schopnosti podvozku Ochcávky :(

Obrázek

Obrázek

Asi chtěl ukázat že mi dokáže ujet, nevím co ho to popadlo :cry:
Naštěstí je ok.

Napsal: 06.12.2006, 14:23
od Martin_534
to je drobná pusa od svodidel, kamarád dostane od otce pár facek a snad se poučí :wink:

Napsal: 06.12.2006, 14:34
od Elviiis
Můj názor je že kdo jednou něco nenatankčí tak se nepoučí. Ja už mám pár bouraček za sebou a jedna mně stála moji motokáru (CRX) a málem i život když jsem se zastavil na střeše par metrů od prudkého srázu. A od té doby jezdím v "klidu" no spíš jen rozumněji. Myslím si že táta byl rád že se mu syn nezabil ale asi si tobude muset odmakat co?

Napsal: 06.12.2006, 14:36
od Peca
Jj, kamarád bude splácet. Policajti odhadli škodu na 70k, část uhradí havarijko, zbytek kámoš :)

Napsal: 06.12.2006, 14:45
od kenivruh
No tak to dopadne, ked sa chce predokolka nahanat z 200-kou. A este na vlhkej ceste. Nedotacavy smyk jak svina.

Napsal: 06.12.2006, 15:25
od Elviiis
Az tak bych se na to dival muj nazor je ze octavka je daleko jednodusi na rizeni nez 200ka prave diky prednimu nahonu. U 200sx musis s tim volantem a plynem umet jinak pojedes zvlaste pak na mokru v pravni zatacce zase spatky :lol: . Spis si myslim ze to proste jen prehnal ale ja rikam stat se stane a pokud to odserou jen plech tak to neni tak strasny. Pecuv kamos se pro priste pouci a da si vetsiho majzla. Znam to podle sebe nejde o machrovani ale ty kone proste svadi :lol:

Napsal: 06.12.2006, 16:16
od Milda
No nebudeme tu zacinat otrepanou diskusi predni versus zadni nahon, fakt ale je, ze se zadkem auta vedle sebe muzes zatacku klidne projet, ale kdyz Ti to pojede rovne, tak jsi v ... ve svodidlech :)

Napsal: 06.12.2006, 16:32
od blázen
nezapomente že octy nemaj nic moc podvozky.. z 5tkovou řadou co má kubajz sem jim ujížděl v zatáčkách uplně v pohodě..a to to bavo bylo hooodně stare a těžke a taky zadohrab

tohle je klasický případ přecenění..jinak se asi líp projíždí zatáčka předohrabem...pokud nejde o drift :lol:

Napsal: 06.12.2006, 16:33
od blázen
PECA ale dal si mu na rovinkách co :lol:

Napsal: 06.12.2006, 16:36
od Elviiis
Ja to vubec nemyslel tak ze bych chtel porovnavat zadohraby a predohraby. Ja to myslel tak ze ridit predek je jednodussi nez zadek.

Napsal: 06.12.2006, 16:47
od Roménius
Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku

Napsal: 06.12.2006, 16:55
od blázen
Roman ŠEBESTA píše:Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
čiply na 170k ? ? a to ako ??

Napsal: 06.12.2006, 16:59
od Roménius
Byl tam daný čip,nějaký detaily fakt nevím,takový znalec nejsem.

Napsal: 06.12.2006, 17:16
od kenivruh
blázen píše:
Roman ŠEBESTA píše:Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
čiply na 170k ? ? a to ako ??
VW a Audi maju na 1.8t elektronicky regulovany tlak, takze chip ti v podstate len zvysi plniaci tlak. Kolko potom vydrzi motor je otazka.
http://www.audiworld.com/news/99/reprin ... paro.shtml

Napsal: 06.12.2006, 17:21
od blázen
kenivruh píše:
blázen píše:
Roman ŠEBESTA píše:Jsem měl donedávna PASSATA B5 1,8T čiplý na 170koní,a mazalo to taky brutálně,a pak mě taková okta nedala přednost a v 50 mě naprala do bočku
čiply na 170k ? ? a to ako ??
VW a Audi maju na 1.8t elektronicky regulovany tlak, takze chip ti v podstate len zvysi plniaci tlak. Kolko potom vydrzi motor je otazka.
http://www.audiworld.com/news/99/reprin ... paro.shtml
to se ledasco objasnuje 8)