Stránka 1 z 1

Test vzduchových filtrů

Napsal: 09.09.2006, 17:08
od Peca

Napsal: 09.09.2006, 17:13
od Caizi
Ja si myslím že takový jemný prášek by motoru neměl uškodit...a u sportovních filtrů jde přeci o co největší objem nasáteho vzduchu ne?

Napsal: 09.09.2006, 18:57
od rozum
Caizi píše:Ja si myslím že takový jemný prášek by motoru neměl uškodit...a u sportovních filtrů jde přeci o co největší odpor při nasávání vzdychu ne?
snad nejmensi ne?

Napsal: 09.09.2006, 20:15
od Caizi
největší.. :wink: :lol: :lol:

Napsal: 09.09.2006, 20:23
od Peca
Já myslím že je podstatné že ten filtr od Apexi "filtruje" nejlíp, nejvíc zvyšuje výkon, je bezúdržbový, nejhezčí a navíc se dá koupit za 2000. Jak říkám, není co řešit :wink:

Napsal: 09.09.2006, 20:45
od MaxX
já už ho mám :wink:

Napsal: 09.09.2006, 20:47
od Peca
MaxX píše:já už ho mám :wink:
A praktické zkušenosti? Poznal jsi rozdíl? Kde jsi ho koupil?

Napsal: 09.09.2006, 20:49
od MaxX
pořádně to nasává vzduch já to zas tak moc nepoznám,ale lepší než série :!:

Napsal: 09.09.2006, 22:53
od doublejay
Nez serie je lepsi cokoliv... Originalni airbox je pekne ucpany tim privodem vzduchu.

pablo

Napsal: 10.09.2006, 00:52
od pablo
ja ho mam taky je super

Napsal: 10.09.2006, 13:01
od Peca
Hmm, poněkud nechápu jaktože ten Apexi stojí někde 129 liber (apexperformance.com) a někde 49 liber (driftworks.com)..??

Napsal: 10.09.2006, 13:16
od blázen
dostačující je každý konus, ale ne neznačkový at ho nevcucne turbo.. rozdíly nepujdou poznat

Napsal: 10.09.2006, 13:46
od 935Baby
Peca píše:Hmm, poněkud nechápu jaktože ten Apexi stojí někde 129 liber (apexperformance.com) a někde 49 liber (driftworks.com)..??
49liber bude pouze filtr a 129liber bude filtr i s montáží (redukce na AFM atd)

Napsal: 10.09.2006, 13:52
od Peca
935Baby píše:
Peca píše:Hmm, poněkud nechápu jaktože ten Apexi stojí někde 129 liber (apexperformance.com) a někde 49 liber (driftworks.com)..??
49liber bude pouze filtr a 129liber bude filtr i s montáží (redukce na AFM atd)
Aha už to vidím, na driftworks jde filtr koupit i s montážním kitem, ale celkem to vyjde na 89 liber což je pořád značný rozdíl oproti 129L

Napsal: 11.09.2006, 19:23
od Elviiis
Dle meho nazoru je velmi tezke rici ktery filtr je nejlepsi. Je to velmi specificke k danemu vozu , uziti a upravam. Co se tyce narustu koni je urcite nejlepsi Simota ale K&N ma nejvetsi narust krouticiho momentu apexi je kompromis. Vetsina filtru sice prida napr dva kone ale zhorsi krivku krouticiho momentu. Kdyby jsi chtel to nejlepsi tak kup vsechny zajed na dynamorun a otestuj je :lol: navic simota stoji 800Kc 8)

S toho vypliva ze je to hlavne o zvuku hondy s tim krasne rvou a nissanek susti a pri razeni poradne zasici a navic mu je blankytne modrej = hezkej.