Stránka 1 z 1

T28 konecne namontovana

Napsal: 18.08.2006, 09:25
od kenivruh
Tak po par vikendoch prace a tyzdnoch zhanania materialu som konecne dokoncil vymenu turba. Vcera bola skusobna jazda a tu je par postrehov.

Max. plniaci tlak bez boost controlera je 5 PSI :) Kedze seriova wastegate na T28 sa ma otvarat pri cca 9 PSI, tak niekde unika vzduch medzi turbom a klapkou alebo pravdepodobnejsie je seriovy intercooler taky "odporny" ze vsetok ten tlak sa straca tam.

Dalej som sledoval tlak a teplotu oleja. Po par skusobnych akceleraciach na dialnici sa teplota ustalila okolo 100 C a tlak bol pri cca 2800 rpm nieco cez 50 PSI, na volnobehu sa ustalil pr tejto teplote na cca 12 PSI. Ked porovnam tie tlaky s tym co je v manualy tak je to OK aj s ohladom na tu vyssiu teplotu. Mozno tam na buduce skusim dat trochu hustejsi olej, teraz tam je Shell Super 10W-40.

Ak ma niekto z vas merac tlaku a teploty napiste ake hodnoty vidite vy a aky olej pouzivate.

Dalej by som sa chcel spytat ci mate nietko skusenosti s Bidrin regulatorom tlaku, kedze jazdit na 5 PSI je dost o nicom a elektronicky regulator zatial nechcem kupovat. Predsa len 1000 korun za Bidrin a 12000 za novy Profec je dost rozdiel.

Napsal: 18.08.2006, 11:07
od Heini
Jenže rozdíl je nejen v ceně ale taky co to umí.

Napsal: 18.08.2006, 11:14
od kenivruh
Ved prave preto sa pytam ci ma niekto s tym skusenosti :) Lebo, ked funguje do urcitej miery spravne tak zatial bude stacit.

Napsal: 18.08.2006, 12:49
od raddy
staci ti nastavitelny actuator alebo ho podloz podlozkami.

Napsal: 18.08.2006, 12:53
od Martin_534
mbc je lepší protože do nastavenýho tlaku je wg zavřená a tak turbo naběhne o malinko rychlejc

Napsal: 18.08.2006, 13:05
od kenivruh
Ehm nastavitelny aktuator je drahsi nez Bidrin a je s tym viac roboty. Podlozky som mal dat, ked som to mal dole, teraz sa ktomu asi tak lahko nedostanem, ale skusim pozriet.

BTW: Co je lepsie ako chladiaca kvapalina, cista destilovana voda alebo cista nemrznuca zmes ?

EDIT: Uz som nasiel odpoved :) http://www.redlineoil.com/water_wetter_05_loader.swf

Napsal: 18.08.2006, 14:12
od 935Baby
kenivruh píše: EDIT: Uz som nasiel odpoved :) http://www.redlineoil.com/water_wetter_05_loader.swf
co to tam melou o bublinkách ??? :lol:

Prostě stačí antifreeze + destilka namícháno v poměru 1:1 (při tomto poměru udávají nelepší ochranu před korozí a největší účinnost chlazení)

V žádném případě ne samotnou destilku nebo obyč vodu - koroze je svině.

Napsal: 18.08.2006, 14:23
od kenivruh
S tou ucinnostou je to urcite najlepsie 100% cista voda. Jediny problem je korozia a zamrzanie :)