Stránka 1 z 2

olejove cerpadlo - objednaci cislo

Napsal: 02.01.2006, 23:48
od Katany
Znate nekdo objednaci cislo na olejove cerpadlo ??? potreboval bych ho nutne vedet ... jestli ne tak zavolam do nissanu a zkusim ho z nich dostat ...

Napsal: 03.01.2006, 07:41
od swed
Někdy při tom jak jsem dělal GO...jaro-léto 2005 jsme to tu celé rozepsal i s čísly a cenami a těsněními.zkus se tady prohrabat ve foru :D

Napsal: 03.01.2006, 08:41
od Martin_534
swed píše:Tak jelikož sem se tu dočetl , že by mely jít objednat zvlášť těsnění pod olej čerpadlo tak sem to trochu i nissana pokoumal.
Ty čílsa z fast nissan jsou neuplna tak tu dopisuju co jsem zjistil :
olejové čerpadlo rok 88-89 15010-D4201 6770Kč
olejové čerpadlo rok 90-91(92) 15010-35F00 6770Kč
olejové čerpadlo rok 92-a výše 15010-35f01 6770Kč

těsnění pro všechny tři typy čerpadel je 15066-D5700. cena 121Kč

Tak jsem ho hned objednal. Ten tmel co tam byl nevypadal moc dobře :o)

Napsal: 03.01.2006, 10:36
od swed
dobra prace :wink:

Napsal: 03.01.2006, 13:20
od Katany
dakovala :P

Napsal: 03.01.2006, 13:59
od Katany
Vi nekdo jaky je rozdil mezi temi cerpadly ???

Napsal: 03.01.2006, 15:08
od sprinter
Brnkni Michalovi.Ten se tím jednu dobu dost zabýval.

Napsal: 03.01.2006, 15:47
od blázen
říkal mi že to starší je lepší, že rychleji natlakuje olejovou soustavu. ale nemusí to být pravda, mohl zjistit nove skutečnosti

Napsal: 03.01.2006, 17:50
od Katany
me rikal to samy ... ze to stary je lepsi, ptal jsem se ho na to kdysi kdyz sme u nej byli se swedem

Napsal: 03.01.2006, 17:56
od blázen
tak na tom něco bude já mám to starší a zatim vše OK

Napsal: 03.01.2006, 17:57
od Katany
blázen píše:tak na tom něco bude já mám to starší a zatim vše OK
ja mam to novejsi a je KO :lol:

Napsal: 03.01.2006, 18:01
od Katany
ty ceny jsou s DPH ?

Napsal: 03.01.2006, 18:06
od blázen
Katany píše:
blázen píše:tak na tom něco bude já mám to starší a zatim vše OK
ja mam to novejsi a je KO :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 03.01.2006, 23:07
od milonovo
To se mi moc nezdá,že by takhle důležitej (a asi problémovej)díl byl nahrazenej ještě horším.V nissanu asi nikdo neporadí,ale aby to rychlejší natlakování nebylo vykoupený nějakou mnohem horší vadou.Většina aut z počátku výroby má nějaký vady,nebo ne úplně dokonalý řešení,který se postupem času odstraňujou.

Napsal: 04.01.2006, 09:57
od blázen
milonovo píše:To se mi moc nezdá,že by takhle důležitej (a asi problémovej)díl byl nahrazenej ještě horším.V nissanu asi nikdo neporadí,ale aby to rychlejší natlakování nebylo vykoupený nějakou mnohem horší vadou.Většina aut z počátku výroby má nějaký vady,nebo ne úplně dokonalý řešení,který se postupem času odstraňujou.
je to možné, zase sem někde vyčet,že to novější dává malinko větší tlak,nebo mi to řek taky michal,fakt nevim, ostatně u dvoukila nechali více nedostatku