S13 vs. S14

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Michal.

S13 vs. S14

Příspěvek od Michal. » 01.11.2005, 22:30

Víte někdo jak si proti sobě stojí sériovky ve sprintu a na maximálku??

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 01.11.2005, 22:35

Kdaž stojí proti sobě, nezasprintuješ :D :D :D :D

Michal.

Příspěvek od Michal. » 01.11.2005, 22:41

Tak to jsem nevěděl..

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 01.11.2005, 22:42

sem si to myslel :D

Michal.

Příspěvek od Michal. » 01.11.2005, 22:45

Tak koukam, že tady asi normální odpověd nedostanu.. Teda aspon v tuhle dobu :wink:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 01.11.2005, 22:52

časy nevím ani rychlosti, ale jestli se nemýlím tak 14 má o 30 kobyl víc, takže tam něco k dobru bude 8)

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 02.11.2005, 01:22

To sice má ale zase je na tom hůř s váhou,takže si myslím že to bude o řidiči....

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 02.11.2005, 09:00

jak jsou na tom seriovky netušim, ale asi dost podobně
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....

každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej

výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 02.11.2005, 09:46

S14B ma nahodou moc peknej predek :P

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 02.11.2005, 09:58

.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).

2 mrkevvzime: není žádná S14B :wink: jen S14 a S14A
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 02.11.2005, 10:01

:D no dyk tu myslim :wink: S14A

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 02.11.2005, 10:28

mrkevvzime píše:S14B ma nahodou moc peknej predek :P
Je pěkná po čelní okno,to jo 8) :lol:
Někdo mi říkal,že S14 má trošku lepčí trakci díky trošku pozměněný konštrukci náprav

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 02.11.2005, 13:41

Martin_534 píše: nevýhoda váha a hnusná kastle :-)
nononono.... :evil: :evil: :evil: :lol: 8)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 02.11.2005, 15:39

Ondrey píše:.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).

2 mrkevvzime: není žádná S14B :wink: jen S14 a S14A
Nevim kde jste vsichni prisli na zrychleni pro seriovou S13 z 0-100 za 6,8. Co ja jsem videl original katalogy od Nissana pro RS13 je vsude psano 7,5s. U te S14 nevim.

Tech 6,8s z 0-100km/h jste vycetli kde?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 02.11.2005, 15:47

Martin_534 píše:jak jsou na tom seriovky netušim, ale asi dost podobně
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....

každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej

výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)

Co je to VLSD? :oops:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 107 hostů