Stránka 1 z 2

Jak dotahnout nissana z nemecka ?

Napsal: 10.09.2005, 15:59
od Katany
Jak dotahnout nissana z nemecka ?
ma s tim nekdo zkusenosti ? chtel bych si dojet pro auto do nemecka a nemam tuseni jak na to ... dik

Napsal: 10.09.2005, 16:52
od Martin_534
nejlepší je na pla?áku, ale počítej tak 10kč/km tam i z5

Odpověd

Napsal: 10.09.2005, 17:10
od Bredok
Martin_534 píše:nejlepší je na pla?áku, ale počítej tak 10kč/km tam i z5
Which way dear Martin?Do you mean the way like you finished with the back off your car on the tires?? :lol: :lol:

Napsal: 10.09.2005, 17:25
od Conrad
Tak teto vete jsem opravdu neporozumnel :( ..... ale já bych to asi řěšil s SPZ-etkama v batohu :? a udelat si vylet do NDR :lol:

Napsal: 10.09.2005, 18:05
od milonovo
Pokud je auto pojízdný a má TÜV tak se daj koupit převozky,s těma číslama nevím,málokdy se trefíš do barvy a v německu je to celkem drahý,kdyby Tě kontrolovali.

Re: Odpověd

Napsal: 10.09.2005, 18:50
od Martin_534
Bredok píše:Which way dear Martin?Do you mean the way like you finished with the back off your car on the tires?? :lol: :lol:
Exactly 8)
There is a realy high learning curve, practice everynight and in 4 months you can wow your average person. in a year you'll be tearing it up in competition. Dont even atempt to drift if you are afraid to crash or if you don't want to pop your babys cherry. Drifting is an extreme sport, people crash, spectators love it. There is only one true road to becoming realy good at doing it. Practice.

Re: Odpověd

Napsal: 11.09.2005, 22:12
od Bredok
Martin_534 píše:
Bredok píše:Which way dear Martin?Do you mean the way like you finished with the back off your car on the tires?? :lol: :lol:
Exactly 8)
There is a realy high learning curve, practice everynight and in 4 months you can wow your average person. in a year you'll be tearing it up in competition. Dont even atempt to drift if you are afraid to crash or if you don't want to pop your babys cherry. Drifting is an extreme sport, people crash, spectators love it. There is only one true road to becoming realy good at doing it. Practice.


Asi máš pravdu Martine,proto i já jsem projel zatáčkou jak jsem projel a dopadlo to tak jak to dopadlo,taky zkouším,akorát je to pak drahá záležitost co se oprav týče!!Hele kámo jedeš někam na sraz,mělo by jich teď pár bejt na podzim!!!Jo na Mimoňi jsi utek nějak brzo,co se stalo?Taky jsem mluvil s klukem co se vyzná v těch olejích a říkal,že ten Castrol 10 W na 60 je prej zbytečnej,prej ho lejou chlapci do vysokootáčkovejch motorek,které točej 8000 a vejš,nehledě na to,že ten co jsi říkal že je špatnej tak je prej řidší,ale na zimu lepší a prej i celkově,nemusí se tak moc zahřejvat jak ten co máš ty,je pravda že ten tvuj je lepší při vyšších otáčkách,ale náš motor nemá ještě tak vysoké točky aby ho potřeboval a pak 600 Kč litr mě přijde celkem dost!!No uvidím,zůstanu u svého 5W na 40 a uvidím!Dej vědět až někam pojedeš a zatím zdar!

Napsal: 12.09.2005, 09:15
od Conrad
milonovo píše:Pokud je auto pojízdný a má TÜV tak se daj koupit převozky,s těma číslama nevím,málokdy se trefíš do barvy a v německu je to celkem drahý,kdyby Tě kontrolovali.
Barvu si lze zařídit předem ...nemám zkušenost...a o tom že by němečtí naháněči kontrolovali čísla karoserie a motoru jsem teda nevěděl ...:( jestli to auto ma STK tak snad ani na to nemaj důvod. K čemu by po tom byly ty evidenční kontroly u nás. Kolik stojí ty převozky ??? /ale to ti potom naskočí clo ??? + nějakej poplatek na likvidaci atd. není to tak ???

Re: Odpověd

Napsal: 12.09.2005, 10:54
od Martin_534
Bredok píše:Asi máš pravdu Martine,proto i já jsem projel zatáčkou jak jsem projel a dopadlo to tak jak to dopadlo,taky zkouším,akorát je to pak drahá záležitost co se oprav týče!!Hele kámo jedeš někam na sraz,mělo by jich teď pár bejt na podzim!!!Jo na Mimoňi jsi utek nějak brzo,co se stalo?Taky jsem mluvil s klukem co se vyzná v těch olejích a říkal,že ten Castrol 10 W na 60 je prej zbytečnej,prej ho lejou chlapci do vysokootáčkovejch motorek,které točej 8000 a vejš,nehledě na to,že ten co jsi říkal že je špatnej tak je prej řidší,ale na zimu lepší a prej i celkově,nemusí se tak moc zahřejvat jak ten co máš ty,je pravda že ten tvuj je lepší při vyšších otáčkách,ale náš motor nemá ještě tak vysoké točky aby ho potřeboval a pak 600 Kč litr mě přijde celkem dost!!No uvidím,zůstanu u svého 5W na 40 a uvidím!Dej vědět až někam pojedeš a zatím zdar!
lej tam co chceš, ale přečti si alespoň tady diskuze o olejích :-)
motoru je vcelku jedno co do něj leješ, ale ber to tak, že máš i turbo a když do něj naleješ řídkej olej, tak ti hned steče a turbo se nechladí

Napsal: 12.09.2005, 11:51
od Katany
asi bude nejjednodussi dojet tam s podvalnikem, nalozit a valit domu ... s tim ze bych na to dal svoje SPZ bych neriskoval ... preci jen nahoda je blbec a abych pak platil u auta za 1000EUR dalsich 1000EUR pokuty se mi ponekud nevyplati ... :?

Napsal: 12.09.2005, 13:48
od Martin_534
přesně jako katany :-)

Napsal: 12.09.2005, 14:11
od Conrad
jak kdo chce stejně to byla jen myšlenka :wink:

Napsal: 12.09.2005, 20:33
od milonovo
Barvu si samozřejmě můžeš zařídit,ale je to komplikovaný,auto se Ti nebude líbit a za týden jí můžeš měnit zase,neříkám že to kontrolujou pokaždý,ale už se mi stalo že mě kontrolovali čísla na Sieře....Fakt to nestojí za to.Cena těch převozek je různá,ale počítej tak 100E,každopádně to vyjde líp než vozejk pokud to jede.Jinak pokud máš éčko a tažný,tak jsou půjčovny vozejků a to je asi nejlevnější.

Napsal: 12.09.2005, 20:45
od Gulašek
No já bych taky řekl,že na tom vozíku to je nejlepší. Tam prý stačí říct že to nejede , že to máš na náhadní díly a neměl bys platit to clo...
Třeba jenom vyhodit na vozíku kola a jeto ? :?

Napsal: 12.09.2005, 22:34
od milonovo
Na ND se nic vozit nesmí (jo vim že se toho vozej tuny)A clo se neplatí.