Stránka 1 z 1

bazaroví týpci

Napsal: 19.06.2005, 16:49
od blázen
p?ed p?edchozím majitelem vlastnil moje sx n?jaký bazar, po?ítal sem sevším, ale že tam najdu turbo z BMW 525 TDS stím sem nepo?ítal, to sou takové k....!!! ted musim sehnat jina?í :cry:

Napsal: 19.06.2005, 17:38
od Matysek
A jak se ti to turbo chovalo tla?ilo kolik auto jelo nebo nejelo??

Napsal: 19.06.2005, 18:16
od blázen
chovalo se to upln? normáln? jak s garretem, p?kn? pišt?lo, ja bych ty buzny z toho bazaru nejradši p?etáhnul lešenovkou

Napsal: 22.06.2005, 10:07
od Andeer
od kolika otá?ek za?inalo tla?it a jaky byl tlak p?i vyžších otá?kách ?

Napsal: 22.06.2005, 12:58
od Ondrey
.. možná blbá otázka - když se to auto chová normáln?, jede to tak, jak má, tak je jedno, že tam není garret, ne?
zkoušel jsi najít, co je to za typ (krom? toho, že je z 525TDS)? zajímalo by m? velikostní i turbínový srovnání s garretem..

Napsal: 22.06.2005, 13:23
od raddy
no ono turba pre diesle su kapanek ine, myslim ze by mohla robit problem aj teplota vyf. plynov v benz. motore..mas napojeny aj tlakomer? inak moze to byt len subjektivny dojem ze auto ide rovnako, staci zmerat vykon a pozeras ze tam mas o 50k menej alebo viac....

Napsal: 22.06.2005, 16:07
od blázen
raddy píše:no ono turba pre diesle su kapanek ine, myslim ze by mohla robit problem aj teplota vyf. plynov v benz. motore..mas napojeny aj tlakomer? inak moze to byt len subjektivny dojem ze auto ide rovnako, staci zmerat vykon a pozeras ze tam mas o 50k menej alebo viac....
ono turba pro diesely nemají chlazení vodou, odolávají teplotám tak do 900,950 stup??. kdežto benzínové turbodmychdla až do cca 1300 stup??, byla by to otázka ?asu než by to turbo rozpraskalo. Tla?ilo dob?e, velikostn? vypadalo jako T25. No tlakom?r na aut? nemám, navíc sem to turbo vyhodil pry?, nemá u m? co d?lat :wink:

typové ozna?ení: BMW TD 04 11B tuším