Stránka 1 z 1

Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 23.10.2014, 15:45
od kenivruh

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 23.10.2014, 19:10
od Woyta
Strucne receno zakladni seriove desticky nejsou na okruh, privod vzduchu pro ochlazeni brzd na seriovem 370z taky nic extra.
Desky mizi a kapalina se prehriva.
Reseni: Lepsi desky, lepsi kapalina a privod vzduchu k brzdam.

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 23.10.2014, 22:05
od Mirek
To bude v klidu, SX je lehci :)

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 23.10.2014, 23:28
od jagy
Desky a kapalina jsou zaklad.

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 06:29
od vmille
Mirek píše:To bude v klidu, SX je lehci :)
SX jo, ale tvoje RB o moc lehci nebude

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 07:11
od Gerox
jagy píše:Desky a kapalina jsou zaklad.
jeste bych doplnil i kotouce :)

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 08:42
od jagy
Mam opacnou zkusenost na desitkach autech (hobby, okruh, street i rally Nko - nesmi mit jine). Seriove, hladke, levne kotouce a poradna desticka = bez jedineho problemu.

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 08:49
od kenivruh
vmille píše:
Mirek píše:To bude v klidu, SX je lehci :)
SX jo, ale tvoje RB o moc lehci nebude
by tam musel vozit jeden zalozny motor aby to vazilo ako 370 :)

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 09:01
od Gelo
kamarat ma 370ku a brzdy si chvali jazdil aj na slovakia ringu a nebolo to take hrozne sice sa po dvoch koalch prehraili ale nic sa im nestalo auto ma najazdenych 60 000 a na kotucoch nieje vidiet opotrebenie. Jazdi stym denno denne stret doprace a drift a nema problem.

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 10:08
od vmille
kenivruh píše:
vmille píše:
Mirek píše:To bude v klidu, SX je lehci :)
SX jo, ale tvoje RB o moc lehci nebude
by tam musel vozit jeden zalozny motor aby to vazilo ako 370 :)
1460kg - 180kg (zalozni motor) = 1280kg (vaha S13 s RB26).......
me pripadne 370z (CURB 1460kg) lehoucka proti treba 350z, zato RB26 (273kg) je poradny kus vykovku proti VQ35 (120kg), nevim kolik ma CA18

vymenis motor, prevodovku, kola, vetsi kotouce, IC a kila navrch jen litaji a treba Mirek tam jeste dalsi veci napravnice, stabiky

370z brdy jsou dobry zaklad. Proti zavodnim maji vyhodu prachovak, takze jsou vhodne na nase street auta. Desticky si kazdy zvoli podle stylu jezdeni.
Velka nevyhoda je potreba 19 kol, nebo pasuji nektere 18. Treba na S13 jsou nejvhodnejsi 17.

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 10:13
od Mirek
Uvidime az to bude hotovy jak to bude s vahou a brzdama. V planu byly stejne plovouci kotouce, tak by se zrovma daly i desky. Ale behem testovani budu trapit serii, tak uvidíme co snese :)

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 24.10.2014, 12:04
od jagy
vmille píše:1460kg - 180kg (zalozni motor)
Trosku OT, ale nevazil jsi 350z? Protoze napr. na wiki apod. je uvadeno okolo 1450kg (dle vybavy).

Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z

Napsal: 27.10.2014, 08:58
od kenivruh
jagy píše:
vmille píše:1460kg - 180kg (zalozni motor)
Trosku OT, ale nevazil jsi 350z? Protoze napr. na wiki apod. je uvadeno okolo 1450kg (dle vybavy).
zeperfs.com:
280 konove Weight claimed : 1430 kg (DIN) 1505kg (UE) Weight (EU) : 1601 kg (heaviest verified in running order)
300 konove Weight claimed : 1549 kg (DIN) 1624kg (UE) Weight (EU) : 1624 kg (heaviest verified in running order)
313 konove Weight claimed : 1540 kg (DIN) 1615kg (UE) Weight (EU) : 1618 kg (heaviest verified in running order)

avtomarket.ru ma hmotnosti okolo 1530-1540 kg