Příspěvek
od Tosho » 07.08.2011, 09:30
Ja som doniesol v marci z ceska S13ku a mam ju na svk papieroch.
Potrebujes:
- donest auto
- Kupna zmluva
- z kupnou pojdes na Kontrolu originality (skratka KO) (cca 80€) po tom jak ti daju KO mas
15 dni aby si auto prihlasil inak KO prepada a robis znovu
- z kupnou a KO pojdes na urad pre cestnu komunikaciu kde vypises nejake papiere podla CZ TP
- daju ti z uradu zaplatit recyklacny (66€)
- doneses na urad doklad o zaplateni recyklacneho spolu aj z KO, aj z kupnou zmluvou a platne protokoly
o EM a STK samozrejme ceske protokoly!!!
- zaplatis uradu 106€ v kolkoch (100€ je za uznanie typoveho schvalenie ES a 6€ za vydanie velkeho TP)
- pockaj dajaky tyznes zavolaju ti z uradu a prides si po technicak slovensky
- pojdes na policiu kde zaplatis 66€ kolok na znacky (predlozis kupnu zmluvu, KO, platne protokoly o STK a EM ,
uznanie typoveho schvalenia, technicak, doklad o zaplateni poistneho a ten 66€ kolok)
- Ked ti daju znacky z policie mas 7 dni na to aby si isiel spravit STK a EM
- Ked kupujes auto z ceska a este v cesku ma platnu stk a em napr. rok tak spravis len administrativne
stk a em - okolo 25€ dokopy,
- Ked auto STK nema platnu tak STK a EM robis popri kontrole originality a to stoji do 80€
Davaj si bacha aby sedeli vinka a neboli prevarane atd. Niekde to prejde niekde nie.
Cus
RS13, motor komplet GO by
Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)