Stránka 1 z 1

Tein drift vs street

Napsal: 10.11.2008, 18:06
od Juráš
cau chtel bych se poradit chci kupovat novy tlumice a rozhoduju se mezi tein drift nebo street
s autem bych chtel driftovat ale i řádit po silnici auto nemam na denni jezdeni jenom tak vykendovy řádeni tak nevim co koupit jestli ma nekdo zkusenosti předem dik

Re: Tein drift vs street

Napsal: 10.11.2008, 19:35
od slik85
zdar ja mam tein super drift na s14 a som spokojny je to velmi progresivny podvozok
a ma ho velmi malo ludi lebo sa boja tych vysokych cisiel 10-8 ja stym jazdim denne do prace ma ho jeste miris ale este nanom nejazdil ponevac mam jeho auto doma na repas naprav
ale pred nahodenim podvozku by som zrepasoval napravy lebo mne to dost plavalo na tych seriovych 4 hlavnych silacoch

super street ma uzsie piestnice a ma ho podstatne viac ludi SENTINEL s13, MARAT CRX 4x4,....

ak by som si mal este raz vybrat idem do toho isteho samozrejme ze dalsia vec co ti ovlivny tuhost auta je vyska pneu ak das na 35 tak je to ako kamen

Re: Tein drift vs street

Napsal: 10.11.2008, 19:46
od Juráš
repas naprav mam ulozeni hlinikovy ramena komplet unibaly ale jinak presne tohle sem chtel slyset priklanel sem se taky spis k tem tein drift tak dik :D

Re: Tein drift vs street

Napsal: 10.11.2008, 19:54
od slik85
Juráš píše:repas naprav mam ulozeni hlinikovy ramena komplet unibaly ale jinak presne tohle sem chtel slyset priklanel sem se taky spis k tem tein drift tak dik :D
podle mne kdys si vezmes das to na soft a tam kde street konci drift jeste funguje street by mohl mit kratsi zivotnost drzel sem obie v rukou a je vtom velky rozdiel

daval si to aspon do komaxu?
jestli to mas zhozeny a mas cas tak mi to zasli

Re: Tein drift vs street

Napsal: 10.11.2008, 20:05
od Juráš
uz to mam na aute komaxit sem nedaval natiral sem to hamerritem jinak teda pujdu do tech super drift presvedcil si me

Re: Tein drift vs street

Napsal: 10.11.2008, 20:20
od Mirek
s zivotnosti bych si hlavu nelamal....urcite tam neni takovy rozdil.....drift je jinak reseny konstrukcne, protoze se jedna vicemene o soutezni podovozek. Zivotnost je dana kvalitou dilu, nikoliv konstrukci (u teinu konkretne). Slaba pistnice v zadnem pripade neznamena kratsi zivotnost. :!: Tam uz hraje roli mraky aspektu ktere nikdo z nas nezna (pouzity material, dimenzovani ulozeni). U teinu se nebojim ze by si dovolil osidit jakykoliv podvozek. Drift je tvrdsi, spise pro trate a sem tam bezna jizda, Street je vhodnejsi pro bezny jezdeni a sem tam blbnuti.

Pokud hodlas hodne jezdit zavody, urcite vem drifta. Pokud chces jezdit sem tam neco, vem superstreet. Usetreny penize muzes investovat do jinych casti...