Stránka 1 z 2

Poraďte jak začít

Napsal: 13.04.2008, 18:18
od MartinBrtnik
Chci postavit nissana 200SX na vrchy. Co všechno vidělat,co tam dodat. kde co nejvíce odlehčit. kde sehnat rám apod. co udělat jako první atd atd

Napsal: 13.04.2008, 18:27
od rozum
jako prvni si sezen poradny brzdy

Napsal: 13.04.2008, 18:29
od blázen
nenene jako první sehnat peníze 8)

Napsal: 13.04.2008, 18:43
od MartinBrtnik
dobře nějaké peníze jsou. cirka zatím 50tisíc. kde seženu levné ale učiné brzdy

Napsal: 13.04.2008, 19:00
od jagy
z s14 by mohly byt levne.. kdyz budes mit brzdy, podvozek a slicky, tak muzes jezdit. Motor muzes postavit casem.

Napsal: 13.04.2008, 19:07
od Shuya
JA neviem som tak povediac laik,ale ked som staval kadetta do vrchu tak ve volnem case sem odstanil vsechny nezmysli,interier komplet von,jen sedacka a palubka, pak sem daval podvozek a brzdy,kola, pak to muzes jezdit,motor pekne pomaly pujde taky, mno a tak nekdy aby ses natom nezabil taky klec mno, ale hlavne bych se zameril na odlehceni a podvozek..

Napsal: 13.04.2008, 19:20
od Vita.z31
Tak za 50t toho moc nenadelas. Hlavni jsou brzdy podvozek diff a odstranit vse zbytecne. Ale neverim ze za 50t z toho neco bude, spis si kup saxo. Jestli to totiz myslis vazne tak budes s 200sx spadat do kategorie kde nemas moc sanci natoz s investicema 50t, kdyz kapnes na spatnej kousek tak ti bude 50t stacit tak na to aby si to spojizdnil :lol:

Napsal: 13.04.2008, 21:27
od Steve
co chces jezdit za cup?jakou tridu?co od toho ocekavas?dobre umisteni nebo zabava? dvoukilo totiz neni zrovna idealni auto na vrchy...

Napsal: 13.04.2008, 21:33
od Kentoya
na vrchy si raději pořid sunny 1,8 GTi a 50 i na toho sunnyho bude málo, tak 150

Napsal: 13.04.2008, 21:53
od Mirek
Frelon píše:co chces jezdit za cup?jakou tridu?co od toho ocekavas?dobre umisteni nebo zabava? dvoukilo totiz neni zrovna idealni auto na vrchy...
to proc?

Napsal: 13.04.2008, 22:40
od Steve
muzu porovnat jen v seriich, vic by k tomu moh napsat Hynek, jezdil i s dvoukilem. podle me v SE neni atmosferam konkurenceschopny (hondy vti, escort, 323 gti, N14 gti, 306 S15....) vsichni maj aspon 150koni, vzdycky ta atmosfera bude mit v tomhle zavode navrch. stejnej ridic, stejna trat a N14 gti melo o 15vterin lepsi cas nez dvoukilo...

Napsal: 14.04.2008, 00:03
od jagy
Kentoya píše:na vrchy si raději pořid sunny 1,8 GTi a 50 i na toho sunnyho bude málo, tak 150
myslim, ze 2.0 gti by bylo lepsi reseni. :wink: Za 50 koupi, 50 na upravy/opravy a muze v klidu litat v konkurence schopnem aute.. prave dnes se jel Berg Trophy a Jirka z Nisma tam skoncil s tride ST na 3. miste a to ma krom slicku komplet serii Sunnika.. Ale pokud mu jde jen o zabavu, tak auto je v podstate jedno jake..

Napsal: 14.04.2008, 19:16
od Kentoya
mám pocit že s dvoulitrem už by byl ve vyšší kategorii, někdo mi to říkal, nevím jestli je to pravda, ale pokud se nepletu tak dvoulitr gti je o sto kilo v základu těžší a výkon má vyšší jen o cca 10kw - je možné že se pletu, přesné specifikace nemám k ruce, ale když je někdo uvede, dá se to posoudit objektivněji, než jen dohadama

Napsal: 14.04.2008, 20:29
od jagy
kategorie jsou do 1.4, do 1.6, do 2.0 a nad 2.0... s turbem, tj. 200sx pojede v nejvyssi..

2.0 Gti bude lepsi podle me z pohledu, ze na to sezenes vic dilu, at uz na opravy nebo upravy.. myslim, ze ma urcite vetsi potencial. :) Zatim jsem ale zadne N13 gti na zadnych zavodech nevidel.. jen N14.

Napsal: 14.04.2008, 20:37
od Kentoya
tak to byla 1,6 gti když vidím ty kategorie